Nyyh.
Olen ihastunut
61
12745
Vastaukset
- tarinalle
Jäi vähän lyhykäiseksi tuo edellinen viesti, tässä jatkoa...
Kun muutenkin ajotunteja aina jännittää, niin sitten päälle vielä sellainen "nyt mä saan taas tavata sen" -jännitys. Toinen tekee työtään ja yksi siinä vieressä ihastuksesta lääpällään - nassu tosin ihan pokerina, ettei vaan paljastuisi.
Miten te opettajat suhtautuisitte moiseen? Siis JOS tietäisitte/arvaisitte oppilaanne tuntemukset. Olisitteko imarreltuja vai olisiko tilanne vain ja ainoastaan ahdistava?
Äh, ihan pöljä homma... tosin kukapa tietää, jos vaikka rohkaistuisi pieneen flirttiin sitten kun kaikki ajotunnit takana eli ope ei olisi enää ope...- oppilas.
on kai ihan yleistä. Eli olenhan minäkin hieman ihastunut ajo-opettajaani, mutta ymmärrän myös, ettei se ole kestävää. Se johtuu vain siitä, kun saa toiselta niin paljon huomiota ja viettää aikaa paljon lähekkäin. Eli ajo-opettaja kyllä unohtuu mielestä, kun tunnit loppuvat ja kortti on kädessä.
Mukavasti se kyllä lisää vatsapohjan kutitusta ennen ajotuntia :) - monta kertaa
ota paskeen siltä.helpottaa kummankin menoo.rento fiilis kummallekkin.ja voittehan ajaa syrjäseudulle harrastaan aisaan peruutusta.
- nii-i
oppilas. kirjoitti:
on kai ihan yleistä. Eli olenhan minäkin hieman ihastunut ajo-opettajaani, mutta ymmärrän myös, ettei se ole kestävää. Se johtuu vain siitä, kun saa toiselta niin paljon huomiota ja viettää aikaa paljon lähekkäin. Eli ajo-opettaja kyllä unohtuu mielestä, kun tunnit loppuvat ja kortti on kädessä.
Mukavasti se kyllä lisää vatsapohjan kutitusta ennen ajotuntia :)mulla ei ainakaan loppunu ku kyseiseen heppuun törmään aika usein :S
- törkyturpa oot
monta kertaa kirjoitti:
ota paskeen siltä.helpottaa kummankin menoo.rento fiilis kummallekkin.ja voittehan ajaa syrjäseudulle harrastaan aisaan peruutusta.
Höh.
- ajo...
ajomaikka on kyllä ihana. ainakin tunneilla. ehkä se Ajotaitokin paranee kun on kiva mennä tunneille, köh..
- ...ollenkaan:/
ajo... kirjoitti:
ajomaikka on kyllä ihana. ainakin tunneilla. ehkä se Ajotaitokin paranee kun on kiva mennä tunneille, köh..
Mua suoraan sanottuna ärsytti se että ihastuin ajo-opeeni!Ajamisesta ei tullut mitään ja ties kuinka monta ihmistä meinasi auton alle jäädä sen takia kun jännitin opea niin paljon.Sain kortin kuusi vuotta sitten ja olen edelleen ihastunut opeen ( taidan olla rakastunut ) eikä se ole kivaa ollenkaan:/
- aika..
normaalia, koska opetustilanteessa ystävällisyys opettajan puolelta voidaan käsittää joksikin muuksi.
Nyt vain jäitä hattuun, muuten saat opettajankin punastumaan ja silloin ei tule opetuksesta mitään. - Misu23
nii-i kirjoitti:
mulla ei ainakaan loppunu ku kyseiseen heppuun törmään aika usein :S
Kiitos samoin! Mulla kortin saamisesta on vierähtänyt jonkin verran, eikä ope unohdu mielestä. Tosin ollaan kylläkin oltu jonkun verran tässä tekemisissä. Eikä tää mun ihastus ihan täysin yksipuolista tunnu olevan, vaikkei varmaan ihan samanlaiset tunteet vallitsekaan molemmilla, mutta kyllä kiinnostusta (ainakin ystävyyssuhteeseen) löytyy molempien saralta.
- <3
...ollenkaan:/ kirjoitti:
Mua suoraan sanottuna ärsytti se että ihastuin ajo-opeeni!Ajamisesta ei tullut mitään ja ties kuinka monta ihmistä meinasi auton alle jäädä sen takia kun jännitin opea niin paljon.Sain kortin kuusi vuotta sitten ja olen edelleen ihastunut opeen ( taidan olla rakastunut ) eikä se ole kivaa ollenkaan:/
mullakin ihastuminen jatkuu edelleen, kohta on vuosi siitä kun olin autokoulussa..
- elmeri von mulkvister
monta kertaa kirjoitti:
melko kallista
- viitsi
Misu23 kirjoitti:
Kiitos samoin! Mulla kortin saamisesta on vierähtänyt jonkin verran, eikä ope unohdu mielestä. Tosin ollaan kylläkin oltu jonkun verran tässä tekemisissä. Eikä tää mun ihastus ihan täysin yksipuolista tunnu olevan, vaikkei varmaan ihan samanlaiset tunteet vallitsekaan molemmilla, mutta kyllä kiinnostusta (ainakin ystävyyssuhteeseen) löytyy molempien saralta.
Sanoa opettajalleni ihastumisesta mitään -pitäisi varmaan vain tyhmänä. En usko, että tunne on molemminpuoleinen ja varsinkin kun olen näitä viestejä lukenut, niin en halua olla naurunkohteena liikenneopettajien kahvitauolla.
Tietty tekisi mieli pyytää kahville, kävelylle, ajelemaan tai vaikka kirjakauppaan, mutta en varmaan viitsi. Ajotunnitkin loppuvat ihan just ja (toivottavasti) kortti jää käteen. :) - Misu23
viitsi kirjoitti:
Sanoa opettajalleni ihastumisesta mitään -pitäisi varmaan vain tyhmänä. En usko, että tunne on molemminpuoleinen ja varsinkin kun olen näitä viestejä lukenut, niin en halua olla naurunkohteena liikenneopettajien kahvitauolla.
Tietty tekisi mieli pyytää kahville, kävelylle, ajelemaan tai vaikka kirjakauppaan, mutta en varmaan viitsi. Ajotunnitkin loppuvat ihan just ja (toivottavasti) kortti jää käteen. :)Niin en ole kyllä kertonut ihastuksesta, mutta kyllä sen varmaan käyttäytymisestä huomaa, että joitain intressejä ko. henkilöä kohtaan on.
- jeps
oppilas. kirjoitti:
Mukavasti se kyllä lisää vatsapohjan kutitusta ennen ajotuntia :)Sain kortin n. vuosi sitten, mutta ei vieläkään oo kyseinen heppu unohtunu mielestä. Jo autokoulun aikana tykkäsin tosi paljon ajotunneista, koska mulla oli oikeesti hauskaa siellä. Ajo-opettaja oli mukava ja osas opettaa niin etten kyllästyny missään vaiheessa. Juteltiin muustakin kun vaan ajamisesta.
Ekan kerran oikeestaan inssin jälkeen tuli jotenki sellanen tyhjä olo, kun tajusin etten tuu välttämättä koskaan istumaan sen kaa samassa autossa. Kävin pari kuukautta sitten kakkosvaiheen ja arvioivassa ajossa tuli taas kiva fiilis ku pääs sen kanssa ajelemaan :)
Asun tota autokoulua lähellä ja välillä aina näänkin opettajan. Nyt on kuitenki paljon ikävämpi olo ku tiiän varmasti ettei mulla tuu enää olemaan sen kanssa mitään yhteistä. Tiiän kyl ettei meistä ois koskaan mitään tullukaan, enkä sillä tavalla ollu ihastunutkaan, mut kaverina/tuttuna tyyppi ois ihan loistava. Onneks pääsen aina välillä vaihtamaan muutaman sanan sen kanssa ku jossain törmätään ja etenkin nään sen ihanan hymyn :) - Misu23
jeps kirjoitti:
Sain kortin n. vuosi sitten, mutta ei vieläkään oo kyseinen heppu unohtunu mielestä. Jo autokoulun aikana tykkäsin tosi paljon ajotunneista, koska mulla oli oikeesti hauskaa siellä. Ajo-opettaja oli mukava ja osas opettaa niin etten kyllästyny missään vaiheessa. Juteltiin muustakin kun vaan ajamisesta.
Ekan kerran oikeestaan inssin jälkeen tuli jotenki sellanen tyhjä olo, kun tajusin etten tuu välttämättä koskaan istumaan sen kaa samassa autossa. Kävin pari kuukautta sitten kakkosvaiheen ja arvioivassa ajossa tuli taas kiva fiilis ku pääs sen kanssa ajelemaan :)
Asun tota autokoulua lähellä ja välillä aina näänkin opettajan. Nyt on kuitenki paljon ikävämpi olo ku tiiän varmasti ettei mulla tuu enää olemaan sen kanssa mitään yhteistä. Tiiän kyl ettei meistä ois koskaan mitään tullukaan, enkä sillä tavalla ollu ihastunutkaan, mut kaverina/tuttuna tyyppi ois ihan loistava. Onneks pääsen aina välillä vaihtamaan muutaman sanan sen kanssa ku jossain törmätään ja etenkin nään sen ihanan hymyn :)Mun tilanne on melkein identtinen sun kans! Inssin jälkeen mulle tuli kans aika tyhjä olo, ku tajus, ettei oo enää niin paljo tekemisissä.
- nolona.
Misu23 kirjoitti:
Mun tilanne on melkein identtinen sun kans! Inssin jälkeen mulle tuli kans aika tyhjä olo, ku tajus, ettei oo enää niin paljo tekemisissä.
Aloin itkeä sen jälkeen ku inssi meni läpi.
Ope ei kuitenkaan onneks nähny sitä. - Misu23
nolona. kirjoitti:
Aloin itkeä sen jälkeen ku inssi meni läpi.
Ope ei kuitenkaan onneks nähny sitä.Kiitos samoin! (tosin vasta kotona) Oli kyllä siipi maassa koko päivän ja itse asiassa pari päivää siitä eteenpäinkin. Mutta kyllä siitäkin selvittiin.. :)
- Kade
nii-i kirjoitti:
mulla ei ainakaan loppunu ku kyseiseen heppuun törmään aika usein :S
Mulla ei autokoulun loputtua tule olemaan mitään luontevaa paikkaa, jossa opettajani voisin sattumalta kohdata. Ei ihan viitsisi ruveta koulun liepeilläkään hiippailemaan jälleennäkemisen toivossa, se olisi jo aika epätoivoista :) Joten jos haluan opea edelleen tavata, niin on rohkeasti vaan ehdotettava tapaamista. Ja jos sitä ei tule, niin se siitä sitten :(
- OppiiX
jeps kirjoitti:
Sain kortin n. vuosi sitten, mutta ei vieläkään oo kyseinen heppu unohtunu mielestä. Jo autokoulun aikana tykkäsin tosi paljon ajotunneista, koska mulla oli oikeesti hauskaa siellä. Ajo-opettaja oli mukava ja osas opettaa niin etten kyllästyny missään vaiheessa. Juteltiin muustakin kun vaan ajamisesta.
Asun tota autokoulua lähellä ja välillä aina näänkin opettajan. Nyt on kuitenki paljon ikävämpi olo ku tiiän varmasti ettei mulla tuu enää olemaan sen kanssa mitään yhteistä. Tiiän kyl ettei meistä ois koskaan mitään tullukaan, enkä sillä tavalla ollu ihastunutkaan, mut kaverina/tuttuna tyyppi ois ihan loistava. Onneks pääsen aina välillä vaihtamaan muutaman sanan sen kanssa ku jossain törmätään ja etenkin nään sen ihanan hymyn :)mun autokoulun opettajalla on niin ihana ja valloittava hymy et aah....
- Alkuper.
Vastailijat ovat todenneet, että ihastuminen on ihan yleistä ja että syynä olisi opettajalta saatu huomio ja kohteliaisuus.
Jotenkin mun on vaikea tuota kuitenkaan pitää syynä omaan hullaantumiseeni. En nimittäin ole mikään "just 18-wee tytöntyllerö" vaan ikää ja elämänkokemusta on jo kymmenisen vuotta enemmän.
Eikä tää ope ole mikään nuori komea alfauros vaan tavallisen oloinen ja näköinen mies, ei nuori mutta ei niin vanhakaan, että voisin jonain isähahmona pitää.
Koululla on pari "olen-komea-ja-tiedän-sen" -opettajaa, ja olen tyytyväinen, etten sellaisen oppilaaksi joutunut. En nimittäin siedä kyseistä ihmistyyppiä, eikä kemiat tunneilla totisesti olisi pelannu.
Pääsisipä taas pian ajotunnille, voih.- aika..
ei sinänsä ole mitään väärää, eikä se katso ikää. Mutta opetusta se voi häiritä jos se menee liiallisuuksiin. Joskus on jouduttu jopa siirtämään ihastunut oppilas kollegalle, että opetus ei kärsisi.
Ihastumisia tapahtuu ja sinulla on jo oma mielipiteesi valmiina, eikä se taida muuttua vaikka täällä mitä kirjoitettaisiin. Onnea ajamiseen. - OppiiX
En oo kohta kolmeen viikkoon nähny opettajaa ja hiukan hitottaa. Kyl sitä kaipais autokouluun kovan kouluaherruksen lomassa!
- yleistä
taitaa olla tuo... itse myös saman kokenut reilu vuosi sitten ja jälkeen päin ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun sitä ajattelee. :) kortin sentään sain ajettua tuntemuksista huolimatta, mutta kakkoseen en todellakaan mene enää samaiseen autokouluun, vaikka muuten koulusta tykkäsinkin. voisin aiheuttaa aika kiusallisen tilanteen...
- niinhän se on
Tässä kun mietin juuri kuinka yleistä se on, niin lähes jokainen naispuolinen ystäväni on ollut hieman "pihkassa" ajo-opettajaansa. Mitenköhän opettajat suhtautuvat tämmöiseen. Minua nimittäin ainakin alkaisi ottaa päähän semmoinen, jos itse olisin opettaja ja sitä tapahtuisi usein. Vai onko se huomio vain positiivista :)
- se oli kyllä
niinhän se on kirjoitti:
Tässä kun mietin juuri kuinka yleistä se on, niin lähes jokainen naispuolinen ystäväni on ollut hieman "pihkassa" ajo-opettajaansa. Mitenköhän opettajat suhtautuvat tämmöiseen. Minua nimittäin ainakin alkaisi ottaa päähän semmoinen, jos itse olisin opettaja ja sitä tapahtuisi usein. Vai onko se huomio vain positiivista :)
imartelevaa, mutta vuosien saatossa siihen tuli immuuniksi. Varsinkaan kun tietää, että se on pelkkä ihastus, niinkuin monella muulla alalla tapahtuu samaa. Joskus on kylläkin tultu sanomaan tunnustuksia, jopa vuosia ajokortin saannin jälkeen ja silloin on ollut kiva kuulla ja naurettuhan siinä on molemminpuolisesti.
Eikä mielestäni sitä niin usein kuitenkaan tapahdu, että siitä kannattaa suurta numeroa tehdä. - taavi_lainen2
niinhän se on kirjoitti:
ite en ainakaan haluais oppilaan mitään ehdottelevan, jos semmonen tilanne sattuis tai olisi mahdollinen. mutta kaikki on tietty erilaisia ja ammatit on erilaisia.
- aöa
Ei kannata ihastua opettajiin. Eikä varsinkaan mennä naimisiin opettajan kanssa, jos ei halua tulla petetyksi !
- puhut
täyttä PASKAA, naimisissa ollaan, enkä kyllä ole pettänyt ja sama koskee kollegojani työpaikallani, aivan naurettava väite...Lapsellista.
- Liikenneopettajan puoliso
...ihastuminen aina ihanaa, mahanpohjassa kutittaa ja posket ryhtyy hehkumaan.
Kaikkien ihastujien vaan olisi jossain vaiheessa hyvä katsoa totuuttaa silmiin ja muistaa se, että liikenneopettajilla on muutakin elämää kuin työnsä. He ovat ihan tavallisia ihmisiä kaikki ja varmasti suurimmalla osalla heillä on tyttöystävä tai vaimo, lapsia yms.
Tällaisissa tilanteissa ei ole todellakaan kivaa kun miehen puhelin piippaa illat pitkät kun tyttö oppilailta tulee milloin millaistakin ehdotusta! Välillä toki hauskaankin niiden kustannuksella pääsen viettämään, sillä onneksi mun mies on niin reilu et se näyttää mulle kaikki ne älyttömät ehdotuksen mitä sille tehdään! :)
Tietty opettajien joukossa on varmasti sinkkujakin, mut suosittelisin siitä huolimatta että se muu kuin oppilas-opettaja suhteeseen kuuluva kanssakäyminen jätettäisiin sinne autokoulun loppumisen jälkeiseen aikaan...- Alkuper.
Keskustelun avauksella hain lähinnä tietoa siitä, miten opettajat näihin ihastumisiin suhtautuvat, koska se on itseäni (sattuneesta syystä) mietityttänyt. Pari vastausta on tullutkin siihen pohdiskeluun, mutta yllättävää on ollut se, kuinka paljon näitä "minäkin olin/olen ihastunut"-viestejä on kirjoiteltu. On siis yleistä tuo. Ja vaikka oman ihastumisensa haluaisi ajatella olevan jotenkin ainutlaatuista, niin ulkopuolisesta se asettuu varmaan samaan kastiin näitten muitten kanssa.
Anyway, itselleni ei yksityiselämän häiriköinti tekstiviestein/puheluin tulisi mieleenikään. Ja ukkomiehet jätetään rauhaan, sehän on selvä. Tosin ei ilmeisesti kaikille.
Ehkäpä onkin parempi haudata haaveet, että omasta opesta tulisi autokoulun jälkeen oma kulta. Nimittäin mustasukkainen kuin olen, ajatusta ympärillä pyörivistä naisista olisi vaikea kestää, varsinkin kun suhde olisi omalla kohdalla alkanut juuri niistä asetelmista... - minäpävaan..
Taitaa tuo liikenneopettajan vaimo olla mustasukkainen ja ruma nainen, kun sitä noin paljon ärsyttää miehensä viattomat teinityttö oppilaat. Mitä sillä on väliä, jos joku hupsu tyttö on mieheesi ihastunut? Pääasia ettei miehesi petä.
- mieltä
minäpävaan.. kirjoitti:
Taitaa tuo liikenneopettajan vaimo olla mustasukkainen ja ruma nainen, kun sitä noin paljon ärsyttää miehensä viattomat teinityttö oppilaat. Mitä sillä on väliä, jos joku hupsu tyttö on mieheesi ihastunut? Pääasia ettei miehesi petä.
Ja vielä lisäksi :
Eikös näissä IHASTUMISISSA ole se elämän suola, eikä siinä pitäis olla mitään ihmeellistä...
Tai voihan sitä jurottaa lopun ikäänsä. - tarkoitat
minäpävaan.. kirjoitti:
rumalla? Jos kutsuisit mun vaimoa rumaksi, tulisin linjoja pitkin sinne, hiukan rajaa puheisiin.
- niggä
minäpävaan.. kirjoitti:
niihä ne tytöt tuppaa olee vähä hupsuja kihihihhiiii x9
- ajokortillinen
oon käyny autokoulun viime keväänä.
tutustuin kotikaupunkini utokouluhin ennen kun päätin mihin meen. en todellakaan halunnu mihinkään hipheirocksiistii!-nuorekkaaseen autokouluun vaan lopulliseen valintaan vaikutti (hinnan lisäksi) iäkkäämpi ja rauhallinen opettaja. halusin keskittyä vain ja ainoastaan ajamaan oppimiseen ja kortin saamiseen.
kortti tuli ihan sovitussa aikataulussa ja kakkoseen meen varmaan samaan paikkaan kunhan tässä aika kuluu. en halua kommentoida mitenkään tuota ihastumista ym. se on sitten jokaisen oma asia. ok, moi. - nimimerkillä kokemusta
Joo tämmnen ihastuminen ihan normaalii mutta...
tiedän yhden hyvän esimerkin kun opettaja viihtyi vähän liikaa oppilaansa seurassa vähän vakavammalla pohjalla niin kävipä niin että opettaja sai fudut...eli suhteiden syntyminen aika vaikeeta tai siis riskialtista!!! - miepä vaan
Onhan tuo aika yleistä, mutta harvemmin johtaa mihinkään sen vakavmpaan. Tosin tunnen yhden tytön, joka alkoi seurustelemaan ajo-opettajansa kanssa, mutta vasta kortin saamisen jälkeen. Mutta kai nyt liikenneopettajillakin saa elämää olla. Ja jos se oikea sitten sattuu löytymään työn kautta, niin onkos tuo nyt sitten niin vakavaa? Kyseisessäkin tapauksessa ikäero ei ole kuin 6-vuotta, joten ei pitäisi olla valittamista.
- Alkuper.
Ihastus vain syvenee, vaikka miten yrittäis ottaa järjen käteen. Mutta kuten jo aiemmin viestiketjussa olen todennut, koulun käyn ensin loppuun ja sitten vasta otan asian puheeksi... jos otan...
- Skatu
Saisko tiedustella, että minkä ikäisiä kyseiset opettajat on ollut?
- kirjoittajaY
mun ajo-opettaja taitaa olla siinä 35:n paikkeilla.
- Alkuper.
En tiedä, osoititko kysymystäsi minulle, mutta vastaan silti ;-) Tarkkaa ikää en tiedä, mutta arvioisin, että 43-45 v.
- aika..
Alkuper. kirjoitti:
En tiedä, osoititko kysymystäsi minulle, mutta vastaan silti ;-) Tarkkaa ikää en tiedä, mutta arvioisin, että 43-45 v.
Onko naimisissa? Ja montako lasta? Ilmeisesti on.
Mutta ukkomiehiin, et kajoa, vai mitä luin aikaisemmin kirjoituksistasi.
Kuten aikaisemmin totesin, et taida antaa periksi...
Itse saman ikäinen kun opettajasi, perhe ja jne.
Älä luota itseesi liikaa, eräälle entiselle kolleegalle, lähes eläkeiässä, kävi seuraavanlainen tilanne...Vaimo sai tietää, opettaja kun oli rehellinen ja kertoi vaimolle ihastuksesta...Vaimo istui loppu tunnit takapenkillä.
Meillä kerrotaan kahvitauoilla ihastukset, älä laita itseäsi naurunalaiseksi. Meillä on ns. herrasmiessopimus opettajien kesken(6 opettajaa koulussa) oppilaisiin ei sekaannuta, ihan vaan tiedoksi...
Onnea ajotunneille. Olet varmaan ihan hyvä tyyppi:). - Alkuper.
aika.. kirjoitti:
Onko naimisissa? Ja montako lasta? Ilmeisesti on.
Mutta ukkomiehiin, et kajoa, vai mitä luin aikaisemmin kirjoituksistasi.
Kuten aikaisemmin totesin, et taida antaa periksi...
Itse saman ikäinen kun opettajasi, perhe ja jne.
Älä luota itseesi liikaa, eräälle entiselle kolleegalle, lähes eläkeiässä, kävi seuraavanlainen tilanne...Vaimo sai tietää, opettaja kun oli rehellinen ja kertoi vaimolle ihastuksesta...Vaimo istui loppu tunnit takapenkillä.
Meillä kerrotaan kahvitauoilla ihastukset, älä laita itseäsi naurunalaiseksi. Meillä on ns. herrasmiessopimus opettajien kesken(6 opettajaa koulussa) oppilaisiin ei sekaannuta, ihan vaan tiedoksi...
Onnea ajotunneille. Olet varmaan ihan hyvä tyyppi:).Satun tietämään varmuudella, että EI ole naimisissa EIKÄ ole lapsia.
Petyitkö, kun kyse ei siten ollutkaan juuri sinusta ;-) (ja ennen kuin kimpaannut: tämä oli vitsiksi tarkoitettu).
Niin, ja toistaisinko vielä kerran: en ole vielä tehnyt asialle mitään, en vielä tiedä, teenkökään (ja jos teen, niin vasta sitten kun en enää ole kenenkään oppilas). En edes usko, että tämä opettajani asiaa aavistaakaan, kyllä ovat ajatukset olleet kätkössä. Ja toisaalta - jos näin ei ole, niin suotakoon sitten ne makoisat naurut opettajille, täytyyhän työssä jotain huumoriakin olla.
Onkohan niin, että täälläpäin missä minä asustelen (jääköön nyt kertomatta tarkemmin), tuo ukkomiesten rauhaan jättäminen on enemmän itsestään selvää kuin jossain muualla, esim. pääkaupunkiseudulla, josta uskon monen vastanneen olevan... kun siis tuntuu olevan niin vaikea uskoa, että tällaisiakin periaatteita voi olla... - taatusti maallakin
Alkuper. kirjoitti:
Satun tietämään varmuudella, että EI ole naimisissa EIKÄ ole lapsia.
Petyitkö, kun kyse ei siten ollutkaan juuri sinusta ;-) (ja ennen kuin kimpaannut: tämä oli vitsiksi tarkoitettu).
Niin, ja toistaisinko vielä kerran: en ole vielä tehnyt asialle mitään, en vielä tiedä, teenkökään (ja jos teen, niin vasta sitten kun en enää ole kenenkään oppilas). En edes usko, että tämä opettajani asiaa aavistaakaan, kyllä ovat ajatukset olleet kätkössä. Ja toisaalta - jos näin ei ole, niin suotakoon sitten ne makoisat naurut opettajille, täytyyhän työssä jotain huumoriakin olla.
Onkohan niin, että täälläpäin missä minä asustelen (jääköön nyt kertomatta tarkemmin), tuo ukkomiesten rauhaan jättäminen on enemmän itsestään selvää kuin jossain muualla, esim. pääkaupunkiseudulla, josta uskon monen vastanneen olevan... kun siis tuntuu olevan niin vaikea uskoa, että tällaisiakin periaatteita voi olla...Ettei olisi jopa enemmän, kun eihän siellä maaseudulla muitakaan virikkeitä ole, heh.
Oli miten oli, sulle toivotan onnea onnesi etsintään. Ehkäpä opesi on "se oikea", joten kokeilla kai kannattaa. - aika..
Alkuper. kirjoitti:
Satun tietämään varmuudella, että EI ole naimisissa EIKÄ ole lapsia.
Onkohan niin, että täälläpäin missä minä asustelen (jääköön nyt kertomatta tarkemmin), tuo ukkomiesten rauhaan jättäminen on enemmän itsestään selvää kuin jossain muualla, esim. pääkaupunkiseudulla, josta uskon monen vastanneen olevan... kun siis tuntuu olevan niin vaikea uskoa, että tällaisiakin periaatteita voi olla...mielipiteeni, jos vielä löytyy vapaa lähes viisikymppinen ja vielä lapsetonkin, niin ei muuta kun treffeille vaan ajojen jälkeen.
Sellaisia ei olekkaan enää monta. Mistähän johtuu kyseisen kohdalla.
Eikä kannata kimpaantua, nämähän vaan on kirjoituksia ja itsehän kysyit mielipiteitä. Mutta älä ihmeessä mua ala sekoittaan juttuihisi ja se ei ole vitsi:)(ja taidanpa kuulua siihen toiseen aikaisemmin mainitsemaasi ryhmään).
Miten voit päätellä kirjoituksien olevan pääkaupunkiseudulta, itse en todellakaan ole ja on niitä isoja kouluja täällä muuallakin keskellä suomea. Onnea vaan ajoihin:). - Alkuper.
aika.. kirjoitti:
mielipiteeni, jos vielä löytyy vapaa lähes viisikymppinen ja vielä lapsetonkin, niin ei muuta kun treffeille vaan ajojen jälkeen.
Sellaisia ei olekkaan enää monta. Mistähän johtuu kyseisen kohdalla.
Eikä kannata kimpaantua, nämähän vaan on kirjoituksia ja itsehän kysyit mielipiteitä. Mutta älä ihmeessä mua ala sekoittaan juttuihisi ja se ei ole vitsi:)(ja taidanpa kuulua siihen toiseen aikaisemmin mainitsemaasi ryhmään).
Miten voit päätellä kirjoituksien olevan pääkaupunkiseudulta, itse en todellakaan ole ja on niitä isoja kouluja täällä muuallakin keskellä suomea. Onnea vaan ajoihin:).Tähän viestiisi on kyllä pakko heittää kommenttia (tosin mahdatko enää lukea, kun ketju putosi ykkössivulta pois). Eli, puolet avioliitoista päättyy nykyään eroon. Joten siinä, että löytyy vapaa yli nelikymppinen mies, ei mielestäni ole mitään ihmeellistä. Ärsytti tuo "mistähän johtuu".
Tuo viittauksesi mainitsemaani ryhmään ei oikein auennut. Tarkoititko vertailua tavallinen mies versus "olen komea ja tiedän sen" -tyyppiin? Kuulutko siis jälkimmäiseen?
Niin, miksi komistukset eivät oikein sytytä. Olen itse kauniiksi "haukuttu". Ehkäpä tästä syystä näitä itseään komeana pitäviä on ympärillä ollut. Ne pari kertaa, kun olen moisen kanssa tutustunut paremmin, ovat päätyneet siihen, että homma on tyssännyt miltei saman tien; päässä kun minulla on muutakin kuin vaaleat hiukset, ja älyä vaadin myös mieheltä.
Ai juu, ei millään pahalla ;-) - aika..
Alkuper. kirjoitti:
Tähän viestiisi on kyllä pakko heittää kommenttia (tosin mahdatko enää lukea, kun ketju putosi ykkössivulta pois). Eli, puolet avioliitoista päättyy nykyään eroon. Joten siinä, että löytyy vapaa yli nelikymppinen mies, ei mielestäni ole mitään ihmeellistä. Ärsytti tuo "mistähän johtuu".
Tuo viittauksesi mainitsemaani ryhmään ei oikein auennut. Tarkoititko vertailua tavallinen mies versus "olen komea ja tiedän sen" -tyyppiin? Kuulutko siis jälkimmäiseen?
Niin, miksi komistukset eivät oikein sytytä. Olen itse kauniiksi "haukuttu". Ehkäpä tästä syystä näitä itseään komeana pitäviä on ympärillä ollut. Ne pari kertaa, kun olen moisen kanssa tutustunut paremmin, ovat päätyneet siihen, että homma on tyssännyt miltei saman tien; päässä kun minulla on muutakin kuin vaaleat hiukset, ja älyä vaadin myös mieheltä.
Ai juu, ei millään pahalla ;-)muutamat asiat kirjoituksissasi huvittaa.
Ensinnäkin, hyvin olet ottanut selvää hänen taustoistaan, vapaa, lapseton jne. Olet peräti kysynyt suoraan häneltä ehkä.
Toki voi olla eronnut ja moneenkin kertaan, yleensä sen ikäisellä on kyllä jo lapsia, tai ehkä sitten ei.
Toi sun "ryhmäjako" hymyilyttää, kunhan vaan heitin huulta.
Ja viimeisen kommenttisi ymmärrän niin, että vain vähemmän kauniit miehet ovat viisaita!!!?
Näitä kirjoituksia ei kannata ottaa niin tosissaan, kunhan kiusaan;). - Alkuper.
aika.. kirjoitti:
muutamat asiat kirjoituksissasi huvittaa.
Ensinnäkin, hyvin olet ottanut selvää hänen taustoistaan, vapaa, lapseton jne. Olet peräti kysynyt suoraan häneltä ehkä.
Toki voi olla eronnut ja moneenkin kertaan, yleensä sen ikäisellä on kyllä jo lapsia, tai ehkä sitten ei.
Toi sun "ryhmäjako" hymyilyttää, kunhan vaan heitin huulta.
Ja viimeisen kommenttisi ymmärrän niin, että vain vähemmän kauniit miehet ovat viisaita!!!?
Näitä kirjoituksia ei kannata ottaa niin tosissaan, kunhan kiusaan;).Tällaisella pienehköllä paikkakunnalla voi ihmisestä tietää asioita, vaikkei suoraan tuttu olisikaan. Minulle kävi niin, että kun aloitin koulun, en ollut opettajastani kuullutkaan. Sitten kun myöhemmin ohimennen mainitsin ko. hlön nimen yhdelle tutulle, niin tällepä nimi olikin tuttu... Ensin siis sain tietää openi taustat ja sitten vasta tuli tämä ihastuminen. Että onpahan sekin asia nyt sinulle kerrottu - kiinnostaa varmaan ihan täysillä ;-)
Onneksi ei ole lapsia. Jos tästä jotain kehkeytyy, niin enpähän joudu äitipuoleksi. Hyi sentään, ei musta sellaiseen olisikaan.
Eikös miehet ole sitä mieltä naisista, että kauneus ja viisaus eivät viihdy samassa päässä? Itse olen tuota mieltä miehistä... tai sitten se viisaus peittyy ylimieliseen itsetietouteen, pöh. - aika..
Alkuper. kirjoitti:
Tällaisella pienehköllä paikkakunnalla voi ihmisestä tietää asioita, vaikkei suoraan tuttu olisikaan. Minulle kävi niin, että kun aloitin koulun, en ollut opettajastani kuullutkaan. Sitten kun myöhemmin ohimennen mainitsin ko. hlön nimen yhdelle tutulle, niin tällepä nimi olikin tuttu... Ensin siis sain tietää openi taustat ja sitten vasta tuli tämä ihastuminen. Että onpahan sekin asia nyt sinulle kerrottu - kiinnostaa varmaan ihan täysillä ;-)
Onneksi ei ole lapsia. Jos tästä jotain kehkeytyy, niin enpähän joudu äitipuoleksi. Hyi sentään, ei musta sellaiseen olisikaan.
Eikös miehet ole sitä mieltä naisista, että kauneus ja viisaus eivät viihdy samassa päässä? Itse olen tuota mieltä miehistä... tai sitten se viisaus peittyy ylimieliseen itsetietouteen, pöh."tietolähteesi" on varma myös hänen ns.mahdollisista seurustelukumppaneista, ettei ne tule yllätyksenä. Toivotaan parasta.
Pidä kuitenkin katseesi enemmän eteenpäin kuin oikealle opettajaa kohti, ihastuneella kun se katse saattaa jäädä liiaksi sinne oikealle ja auto menee vasemmalle:).
Kun tarpeeksi rakastuu, ei ole siinä vaiheessa enää väliä, onko kohteella lapsia vai ei, siinä tulee koko paketti;).
Tuohon viimeiseen, täytyy valitettavasti todeta, että useasti on tuntunut töissä siltä, miehistä en ota kantaa, sinä sen totesit:).
Pysy tiellä(ei muitten)!;). - aika..
aika.. kirjoitti:
"tietolähteesi" on varma myös hänen ns.mahdollisista seurustelukumppaneista, ettei ne tule yllätyksenä. Toivotaan parasta.
Pidä kuitenkin katseesi enemmän eteenpäin kuin oikealle opettajaa kohti, ihastuneella kun se katse saattaa jäädä liiaksi sinne oikealle ja auto menee vasemmalle:).
Kun tarpeeksi rakastuu, ei ole siinä vaiheessa enää väliä, onko kohteella lapsia vai ei, siinä tulee koko paketti;).
Tuohon viimeiseen, täytyy valitettavasti todeta, että useasti on tuntunut töissä siltä, miehistä en ota kantaa, sinä sen totesit:).
Pysy tiellä(ei muitten)!;).täytyy vielä palata kertomaan idea, jonka keksin juuri kun menin lukemaan lehteä netistä.
Eli.."autokoulun opettajalle morsian" tv-sarja saattaisi olla suosittu. Onhan "maajusseillekin" sellainen;). - Ilmoittautuisin heti!!
aika.. kirjoitti:
täytyy vielä palata kertomaan idea, jonka keksin juuri kun menin lukemaan lehteä netistä.
Eli.."autokoulun opettajalle morsian" tv-sarja saattaisi olla suosittu. Onhan "maajusseillekin" sellainen;).Siis morsmaikkuehdokkaaksi :)
Varsinkin jos sulhaskandidaateista löytyisi samanlainen jalat alta vievän ihana mies, jollainen nykyinen opettajani on.
Tässä siis taas yksi sydämensä menettänyt lisää... - nobody
aika.. kirjoitti:
täytyy vielä palata kertomaan idea, jonka keksin juuri kun menin lukemaan lehteä netistä.
Eli.."autokoulun opettajalle morsian" tv-sarja saattaisi olla suosittu. Onhan "maajusseillekin" sellainen;).sellaiseen ohjelmaan ilmoittautuisin heti ;D
- Liikenneopettaja
Yllättyneenä olen lueskellut tätä viestiketjua - onko liikenneopettajaan ihastuminen näinkin yleistä? Tietyllä tapaa ymmärrän kyllä, mistä tällainen johtuu. Opettaja on ajo-opetustilanteessa oppilaan täydellisen luottamuksen kohde, opettaja on asiakaspalvelijana velvollinen ja rutinoitunut toimimaan kohteliaasti, ja usein ainakin omalla kohdallani olen huomannut olevani jonkinlainen "uskottu mies", jolle oppilaat hyvinkin auliisti kertovat henkilökohtaisia asioitaan.
Näitä viestejä lukiessani rupesin mietiskelemään menneitä työvuosia... Tulin siihen tulokseen, etten olen ehkä aina aivan ymmärtänytkään, kuinka tärkeä ihminen saatan oppilailleni olla. Tietysti - ammattiini liittyen olen oivaltanut olevani yksi tärkeimmistä liikennekäyttäytymiseen vaikuttavista auktoriteeteistä, mutta minulle ei ole tullut mieleenkään, jotta saatan olemalla ammattitaitoinen asiakaspalvelija aiheuttaa ylimääräisiä sydämentykytyksiä naispuolisille oppilailleni.
Erityisesti minua hämmensi alkuperäisen kirjoittajan toteamus ketjun jossain vaiheessa, että ihastuksensa kohde ei ole mikään kiiltokuvapoika, vaan aivan tavallinen suomalainen mies; juuri tällaiseksi muuten (yllättäen) koen itsenikin.
Toivotan onnea ja menestystä ajo-opintoihin, ja miksikäs ei (piru vieköön) myös onnea valloitusyritykseen! :)- Reetta Reipas
jossakin ammatillisessa opettajakorkeakoulussa 100 opintopistettä (uudestaan lukion verran) ja opiskella ainakin nettisivujen (HAOKK:n) mukaan tiedeaineita, pskologiaa, didaktiikkaa, bedagogiikkaa, tilastotiedettä etc., vain siksi, että saa oppilaan kanssa väitellä, kumpi suunta on oikea ja kumpi vasen!
Aika pimeetä. Luulisi löytyvän muitakin hommia! - ...
Reetta Reipas kirjoitti:
jossakin ammatillisessa opettajakorkeakoulussa 100 opintopistettä (uudestaan lukion verran) ja opiskella ainakin nettisivujen (HAOKK:n) mukaan tiedeaineita, pskologiaa, didaktiikkaa, bedagogiikkaa, tilastotiedettä etc., vain siksi, että saa oppilaan kanssa väitellä, kumpi suunta on oikea ja kumpi vasen!
Aika pimeetä. Luulisi löytyvän muitakin hommia!joillekin liikenneopettajan ura on kutsumus.
Kuulemma alaa ei kannata edes valita mikäli se ei ole kutsumusammatti, koska palkka on niin huono ja työajat pitkiä.
Hienoa että tähänkin keskusteluun on saatu ainakin joku liikenneopettajakin mukaan :)
Hieno ammatti ja työtä tekevät ainakin useimmiten upeat & mukavat ihmiset. Ammattia vain arvostetaan liian vähän.
Minullekin jostain liikenneopettaja mieheksi ;)
Koetan pyrkiä kyseiseen koulutukseen, koska pidän liikenteestä ja arvostan liikenneopettajia :) - Ope
Reetta Reipas kirjoitti:
Aika pimeetä. Luulisi löytyvän muitakin hommia!Kyllä se työ on aivan muuta kuin suunnasta väittelyä. Kaiken lisäksi, mitä ihmettä kommenttisi kuuluu tähän keskustelun alla olevaan aiheeseen?
- huomata ja lukea
Uskallatko kertoa, missä päin Suomea vaikutat?
T: "tavalliseen suomalaiseen miesajo-opettajaan" ihastunut... olisitko se sinä - Liikenneopettaja
huomata ja lukea kirjoitti:
Uskallatko kertoa, missä päin Suomea vaikutat?
T: "tavalliseen suomalaiseen miesajo-opettajaan" ihastunut... olisitko se sinä...ja luettu. Valitettavasti en halua paljastaa, kotipaikkaani. Tuskin itsekään haluat kertoa, missä päin Sinun ihastuksesi työskentelee. ;) Vai...?
- paikkakunnasta
Liikenneopettaja kirjoitti:
...ja luettu. Valitettavasti en halua paljastaa, kotipaikkaani. Tuskin itsekään haluat kertoa, missä päin Sinun ihastuksesi työskentelee. ;) Vai...?
Uskallan tehdä tämän "suuren paljastuksen" koska tuskinpa sen perusteella kukaan voi itseään tai tuttavaansa varmuudella tunnistaa: ihastukseni työskentelee Helsingissä. Ja taitaapa siellä asuakin.
- Liikenneopettaja
paikkakunnasta kirjoitti:
Uskallan tehdä tämän "suuren paljastuksen" koska tuskinpa sen perusteella kukaan voi itseään tai tuttavaansa varmuudella tunnistaa: ihastukseni työskentelee Helsingissä. Ja taitaapa siellä asuakin.
Helsinki (ja pääkaupunkiseutu) onkin ainut paikkakunta, minkä tässä ammatissa voi paljastaa. Sorry, minä olen aivan muualta.
- harmi...
Liikenneopettaja kirjoitti:
Helsinki (ja pääkaupunkiseutu) onkin ainut paikkakunta, minkä tässä ammatissa voi paljastaa. Sorry, minä olen aivan muualta.
Mutta sellaista on elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232