MINÄ LUULEN

Sinä luulet

Hän luulee. Me luulemme, te luulette, he luulevat.

Kuka luulee, mikä luulee, ken luulee. Kumpi luulee, kumpainen luulee?

12

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SolaQuussa

että hän tietää...Tiedätkö sä??;)))

• Sinä tiedät, että

hän tietää.

Me tiedämme, että te tiedätte, että he tietävät.

Kuka tietää, että mikä tietää, tietääkö Ken tai kumpi kumpainen.

• SolaQuussa
        Sinä tiedät, että kirjoitti:

hän tietää.

Me tiedämme, että te tiedätte, että he tietävät.

Kuka tietää, että mikä tietää, tietääkö Ken tai kumpi kumpainen.

ken arvaisi huomisen....Ei taida vasen käsi tietää mitä oikea tahtoo.....

• ja sinun vasen kätesi
        SolaQuussa kirjoitti:

ken arvaisi huomisen....Ei taida vasen käsi tietää mitä oikea tahtoo.....

otti kiinni hänen vasemmasta kädestään.

Samalla hetkellä yksin olevien vasemmista käsistä tuli meidän vasempia käsiämme jotka olivat kosketuksissa teidän vasempiin käsiinne. Ja sen jälkeen ne eivät olletkaan enää vain heidän vasempia käsiään.

Kuka otti ensin kiinni kädestä? Mikä sai sen aikaan? Ken oli ensimmäinen? Vai kuka, kumpiko vai kumpainenko?

• SolaQuussa
        ja sinun vasen kätesi kirjoitti:

otti kiinni hänen vasemmasta kädestään.

Samalla hetkellä yksin olevien vasemmista käsistä tuli meidän vasempia käsiämme jotka olivat kosketuksissa teidän vasempiin käsiinne. Ja sen jälkeen ne eivät olletkaan enää vain heidän vasempia käsiään.

Kuka otti ensin kiinni kädestä? Mikä sai sen aikaan? Ken oli ensimmäinen? Vai kuka, kumpiko vai kumpainenko?

kenties joku heistä jokaisesta erikseen ja yhdessä yksinkertaisesti Orthos..;o)

• prononmini
        SolaQuussa kirjoitti:

kenties joku heistä jokaisesta erikseen ja yhdessä yksinkertaisesti Orthos..;o)

sen mitä nämä, nuo kielemme kummallisuudet, ne oudot asiat, jotka (jäi joka pois välistä, toim.huom) kuka ketkäkin kiinnostaa.

Ei kukaan eivätkä ketkään tiedä mikä tai mitkä, ei kenties mikään kumpaa, kumman kaa tai kumpaakaan kiinnostaa.

• SolaQuussa
        prononmini kirjoitti:

sen mitä nämä, nuo kielemme kummallisuudet, ne oudot asiat, jotka (jäi joka pois välistä, toim.huom) kuka ketkäkin kiinnostaa.

Ei kukaan eivätkä ketkään tiedä mikä tai mitkä, ei kenties mikään kumpaa, kumman kaa tai kumpaakaan kiinnostaa.

ja roikkuu siinä sen riippumattomuudessa... eräistä kaikki molemmat on monia..;))))

• pronomiini
        SolaQuussa kirjoitti:

ja roikkuu siinä sen riippumattomuudessa... eräistä kaikki molemmat on monia..;))))

rock. Menköön koko repertoaari perusmuodossaan:

Minä, sinä, hän, me, te, he

Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne

Joka, jotka

Kuka, ketkä, ei kukaan, ei ketkään

Mikä, mitkä, ei mikään, ei mitkään

Kumpi, ei kumpikaan.

Tämän tuon teidän kummankin kiitokseksi, eikä mikään, jonka syystä kenenkään ei pidä
        sen vuoksi näiden sanojen eikä senkään takia että kenen mieltä innoittaa hän tai tuo saada kumpaa tahansa pahalle mielelle :)

• SolaQuussa
        pronomiini kirjoitti:

rock. Menköön koko repertoaari perusmuodossaan:

Minä, sinä, hän, me, te, he

Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne

Joka, jotka

Kuka, ketkä, ei kukaan, ei ketkään

Mikä, mitkä, ei mikään, ei mitkään

Kumpi, ei kumpikaan.

Tämän tuon teidän kummankin kiitokseksi, eikä mikään, jonka syystä kenenkään ei pidä
        sen vuoksi näiden sanojen eikä senkään takia että kenen mieltä innoittaa hän tai tuo saada kumpaa tahansa pahalle mielelle :)

..että ammoin päntätyt pronominit tuottaa joskus iloa ja hymyn niin Quun, kuin Solan sekä Pronoministin nassulle... ;)))))))

Hän ja Hän kiittää Häntä :)

• rinnakkaiskonjunktiot
        SolaQuussa kirjoitti:

..että ammoin päntätyt pronominit tuottaa joskus iloa ja hymyn niin Quun, kuin Solan sekä Pronoministin nassulle... ;)))))))

Hän ja Hän kiittää Häntä :)

Ja ynnä sekä että, sekä-että, sekä-ettäkä.

Eli tai tahi taikka joko-tai vai? Mutta vaan sillä
        paitsi. Näet nimittäin.

• SolaQuussa
        rinnakkaiskonjunktiot kirjoitti:

Ja ynnä sekä että, sekä-että, sekä-ettäkä.

Eli tai tahi taikka joko-tai vai? Mutta vaan sillä
        paitsi. Näet nimittäin.

koskei kumpainenkaan...kin..sikäliettä mieluummin kumminvaan..Sillä että jotta, koska vaikka kuinka paljon...nimittäin;o)))))

• Anonyymi

Saanko peliaikaa äiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe