Hän luulee. Me luulemme, te luulette, he luulevat.
Kuka luulee, mikä luulee, ken luulee. Kumpi luulee, kumpainen luulee?
MINÄ LUULEN
12
549
Vastaukset
- SolaQuussa
että hän tietää...Tiedätkö sä??;)))
- Sinä tiedät, että
hän tietää.
Me tiedämme, että te tiedätte, että he tietävät.
Kuka tietää, että mikä tietää, tietääkö Ken tai kumpi kumpainen. - SolaQuussa
Sinä tiedät, että kirjoitti:
hän tietää.
Me tiedämme, että te tiedätte, että he tietävät.
Kuka tietää, että mikä tietää, tietääkö Ken tai kumpi kumpainen.ken arvaisi huomisen....Ei taida vasen käsi tietää mitä oikea tahtoo.....
- ja sinun vasen kätesi
SolaQuussa kirjoitti:
ken arvaisi huomisen....Ei taida vasen käsi tietää mitä oikea tahtoo.....
otti kiinni hänen vasemmasta kädestään.
Samalla hetkellä yksin olevien vasemmista käsistä tuli meidän vasempia käsiämme jotka olivat kosketuksissa teidän vasempiin käsiinne. Ja sen jälkeen ne eivät olletkaan enää vain heidän vasempia käsiään.
Kuka otti ensin kiinni kädestä? Mikä sai sen aikaan? Ken oli ensimmäinen? Vai kuka, kumpiko vai kumpainenko? - SolaQuussa
ja sinun vasen kätesi kirjoitti:
otti kiinni hänen vasemmasta kädestään.
Samalla hetkellä yksin olevien vasemmista käsistä tuli meidän vasempia käsiämme jotka olivat kosketuksissa teidän vasempiin käsiinne. Ja sen jälkeen ne eivät olletkaan enää vain heidän vasempia käsiään.
Kuka otti ensin kiinni kädestä? Mikä sai sen aikaan? Ken oli ensimmäinen? Vai kuka, kumpiko vai kumpainenko?kenties joku heistä jokaisesta erikseen ja yhdessä yksinkertaisesti Orthos..;o)
- prononmini
SolaQuussa kirjoitti:
kenties joku heistä jokaisesta erikseen ja yhdessä yksinkertaisesti Orthos..;o)
sen mitä nämä, nuo kielemme kummallisuudet, ne oudot asiat, jotka (jäi joka pois välistä, toim.huom) kuka ketkäkin kiinnostaa.
Ei kukaan eivätkä ketkään tiedä mikä tai mitkä, ei kenties mikään kumpaa, kumman kaa tai kumpaakaan kiinnostaa. - SolaQuussa
prononmini kirjoitti:
sen mitä nämä, nuo kielemme kummallisuudet, ne oudot asiat, jotka (jäi joka pois välistä, toim.huom) kuka ketkäkin kiinnostaa.
Ei kukaan eivätkä ketkään tiedä mikä tai mitkä, ei kenties mikään kumpaa, kumman kaa tai kumpaakaan kiinnostaa.ja roikkuu siinä sen riippumattomuudessa... eräistä kaikki molemmat on monia..;))))
- pronomiini
SolaQuussa kirjoitti:
ja roikkuu siinä sen riippumattomuudessa... eräistä kaikki molemmat on monia..;))))
rock. Menköön koko repertoaari perusmuodossaan:
Minä, sinä, hän, me, te, he
Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne
Joka, jotka
Kuka, ketkä, ei kukaan, ei ketkään
Mikä, mitkä, ei mikään, ei mitkään
Kumpi, ei kumpikaan.
Tämän tuon teidän kummankin kiitokseksi, eikä mikään, jonka syystä kenenkään ei pidä
sen vuoksi näiden sanojen eikä senkään takia että kenen mieltä innoittaa hän tai tuo saada kumpaa tahansa pahalle mielelle :) - SolaQuussa
pronomiini kirjoitti:
rock. Menköön koko repertoaari perusmuodossaan:
Minä, sinä, hän, me, te, he
Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne
Joka, jotka
Kuka, ketkä, ei kukaan, ei ketkään
Mikä, mitkä, ei mikään, ei mitkään
Kumpi, ei kumpikaan.
Tämän tuon teidän kummankin kiitokseksi, eikä mikään, jonka syystä kenenkään ei pidä
sen vuoksi näiden sanojen eikä senkään takia että kenen mieltä innoittaa hän tai tuo saada kumpaa tahansa pahalle mielelle :)..että ammoin päntätyt pronominit tuottaa joskus iloa ja hymyn niin Quun, kuin Solan sekä Pronoministin nassulle... ;)))))))
Hän ja Hän kiittää Häntä :) - rinnakkaiskonjunktiot
SolaQuussa kirjoitti:
..että ammoin päntätyt pronominit tuottaa joskus iloa ja hymyn niin Quun, kuin Solan sekä Pronoministin nassulle... ;)))))))
Hän ja Hän kiittää Häntä :)Ja ynnä sekä että, sekä-että, sekä-ettäkä.
Eli tai tahi taikka joko-tai vai? Mutta vaan sillä
paitsi. Näet nimittäin. - SolaQuussa
rinnakkaiskonjunktiot kirjoitti:
Ja ynnä sekä että, sekä-että, sekä-ettäkä.
Eli tai tahi taikka joko-tai vai? Mutta vaan sillä
paitsi. Näet nimittäin.koskei kumpainenkaan...kin..sikäliettä mieluummin kumminvaan..Sillä että jotta, koska vaikka kuinka paljon...nimittäin;o)))))
- Anonyymi
Saanko peliaikaa äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680