Onko noin yhtäkkiseltään kellään antaa haarukkaa mitä maksaa 2003 mallisen E MB:n maalaus, myös ovet, konepellin alusta, takaluukku, sisäpuolet myös. Aivan oikein ! Päämääränä on muuttaa Saksan tuonnin TAXI-BEIGE joksikin kauniimmaksi väriksi. Vastaus: kysy maalarilta on tietysti fiksu, mutta nyt en halua vielä niin tehdä, kun tältäkin saitilta voi saada asiallisenkin vastauksen...
Koko MB:n ylimaalaus, hinta ?
Vellutti
2
747
Vastaukset
- kallis
Joskus noin tein, itse maalasin luukut ja ovipielet sisältä. Liian työläs muilla tehtäväksi.
Tekispä mielisanoa: unohda kokojuttu. tulee liian kalliiksi, tai jos löytyy harrastemaalari.! Jos maalari irrottelee kaikki osat, kuten listat, kahvat ja valot jne itse, tulee ylimaalauksen hinnaksi 2500-3000 euroa maalarista riippuen. Tässä ei ole vielä sisäpuolten hintaa, joka saattaisi teippauksineen, suojauksineen ja irrotteluineen tehdä 1000 euroa lisää.
Harrastelijaruiskuttelija voisi maalailla koko roskan 500e:llä.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659