Matt 21:12-13."Jeesus meni temppeliin ja ajoi kaikki myyjät ja ostajat sieltä ulos.Hän kaatoi rahanvaihtajien pöydät ja kyyhkystenmyyjien jakkarat ja sanoi heille:>On kirjoitettu;Minun huoneeni on oleva rukouksen huone;Mutta te teette siitä rosvojen luolan>"
Mikäs tässä on aihe? No se että kun viisi vuotta sitten papeista 17% sanoi olevansa valmis siunaamaan homosuhteet nyt se on 38%.
Ongelma on tässä tämä liberaalin mädätyksen tunkeminen kirkkoon ja kuten Raamatussa sanotaan jos hapatuksen annetaan levitä se tuhoaa koko taikinan.
Itse olen tullut uskoon luterilaisella rippileirillä mutta jos minulla sattuu olemaan joku ongelma niin harvoinpa menen luterilaiselle papille puhumaan siitä koska vastaan voi tulla joku kaikennielevä leipäpappi joka menee siten miten maailma sanoo.
No silti voihan sitä erotakin jos kirkon meno ei miellytä.
Mutta pitäisin suositeltavana keinona vaikuttaa asiaan ennen eroamista että ryhdytään kaatelemaan rahanvaihtajien pöytiä kirkossa.
Onko ketään muuta halukasta kaatelemaan rahanvaihtajien pöytiä?
Huolestuttava nousu
6
436
Vastaukset
- mikäs ettei
Matt.3:7 "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan? 8 Tehkää hedelmää, jossa kääntymyksenne näkyy! 9 Älkää luulko, että voitte ajatella: 'Olemmehan me Abrahamin lapsia.' Minä sanon teille: Jumala pystyy herättämään Abrahamille lapsia vaikka näistä kivistä. 10 Kirves on jo pantu puun juurelle. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.
Ja:
Room.1:21. Että he tunsivat Jumalan, ja ei ylistäneet häntä niinkuin Jumalaa eikä kiittäneet, vaan vilpistelivät omissa ajatuksissansa, ja heidän järjetöin sydämensä on pimennyt.
22. Kuin he itsensä viisaiksi luulivat, niin he ovat tyhmiksi tulleet,
23. Ja ovat katoomattoman Jumalan kunnian muuttaneet katoovaisen ihmisen ja lintuin ja neljäjalkaisten ja matelevaisten kuvan muotoiseksi.
24. Sentähden on myös Jumala heidät laskenut sydämensä himoihin, saastauteen, häpäisemään keskenänsä omaa ruumistansa,
25. Jotka Jumalan totuuden ovat valheeksi muuttaneet ja ovat kunnioittaneet ja palvelleet enemmän luontokappaletta kuin Luojaa, joka on siunattu ijankaikkisesti, amen!
26. Sentähden on Jumala heidät antanut ylön häpiällisiin himoihin, että myös heidän vaimonsa ovat muuttaneet luonnollisen tavan luontoa vastaan,
27. Niin myös miehet ovat antaneet ylön vaimon luonnollisen pitämisen, toinen toisensa puoleen himoissansa palaneet, miehet miesten kanssa riettauden tehneet ja saaneet, niinkuin pitikin, eksymisensä palkan itsessänsä.
28. Ja niinkuin ei he tahtoneet Jumalaa tuta, niin Jumala laski heidät häijyyn mieleen tekemään niitä, mitä ei sovi tehdä,
29. Täynnänsä kaikkea vääryyttä, salavuoteutta, koiruutta, ahneutta, pahuutta: täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahan suomuutta:
30. Korvankuiskutteliat, panetteliat, Jumalaa vihaajat, häpäisiät, ylpiät öykkärit, pahain neuvoin pesät, vanhemmillensa tottelemattomat,
31. Tomppelit, liiton rikkojat, haluttomat, sovittamattomat, armottomat.
32. Jotka Jumalan oikeuden tietävät, (että ne, jotka näitä tekevät, ovat kuoleman ansainneet) ei ainoastaan niitä tee, mutta myös suostuvat niihin, jotka niitä tekevät. - luo ?
Kävipä kerran niin, että sielunhädässäni otin pappiin yhteyttä, kun lankesin... mutta pappi ei lankeemustani edes sanonut synniksi, tilanne kääntyikin niin, että minusta tuli papin sielunhoitaja. Aina ei tietty näin, mutta joskus näinkin. T. yks vapaista suunnista
- oli ensimmäinen
halukas.
Kaatoi vahingossa koko paskan. - jlin
Kun lukee tiettyjen teologien käsityksiä, on pakko kysyä: Tämäkö enää kristinuskoa?
Tästä enemmän linkissä:
http://www.lindellnet.net/liberaaliusko.htm - 2+++2&2
Suosittelen eroamista kirkosta.
Kirkosta on massaerottu sen tähden, että siellä on eriarvoistettu vähemmistöseksuaaleja ja naisia.
Olisi hyvä, jos nyt vihdoinkin eriarvoistavat ihmiset eroaisivat kirkosta, että muut massat voisivat takaisin sinne liittyä.
Toivottavasti eroa mahdollisimman pian.
Mitä varten sinä kirkossa edes olet, jos et kerran kykene edes pappien kanssa puhumaan, kuten kirjoitat...
Eroa, please.- on hyvä
idea toisestakin näkökulmasta. Kirkko on itsetyytyväinen kun sillä on paljon maksavia hiljaisia jäseniä. 500 000 pois, niin pitäisi jo ehkä miettiä mikä on totta ja toimii, eikä vai ajella tutuissa urissa ja ummistaa silmät maailmalta ympärillä. Enkä nyt tarkoita että uskomisen sisältö pitäisi löytää galluppien avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510