VUOKRALLE pv-tamma!

pv-tamma

Annetaan vuokralle, harrastekäyttöön 12-vuotias pv tamma. Käytöseltään nöyrä ja helpostikäsiteltävä sekä ihmisrakas. Kisattu mallikkaasti esteitä, myös koulu sujuu HeA-tasoisesti. Vuokrataan n.vuodeksi, vuokraajalla myöhemmin myös mahdollisuus ostaa omaksi jos kiinnostusta riittää. Syynä opiskelu ajan puute. Tamma on kaikin puolin terve. Vain hyviin olosuhteisiin, miel.tallille jossa on muitakin hevosia.

Mahdollista antaa myös ylläpitoa vastaan! Yhteydenotot [email protected]

9

2610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dulffik

      moi!mulla ei ole omaa tallia tai paikkaa mihin voisin pistää tuo hepan mutta lähelläni on kaksi tallia mihin voisin kysy ettäpääsisikö kysele lisää sähköposti joskiinostaa lisää:[email protected]

    • Hanna

      Hei, missä päin hevonen mahtaa asusutella?
      pistä viestiä sähköpostiin niin poristaan siellä hevosestasi vähän lisää =)

    • pv-tamma

      Hei Hanna! Hevonen asuu Sipoossa. Mikä on mailiosoitteesi?

    • Jenny_Design

      Hei, yritin lähettää sinulle sähköpostia, mutta jostain syystä eivät näytä tulevan perille. Olisin kiinnostunut tammastasi.
      Voisitko laitta mailia osoitteeseen:
      [email protected]

    • KIINNOSTUNUT!

      Hei! Jos tamma vielä sinulla on, olisin todella kiinnostunut! olen 18 vuotias ja minulla on kotona kaksi suomenhevos tammaa jo entuudestaan. Ota yhteyttä! Sähköpostisi ei toimi..

    • Nimetön

      Hei!
      Laitoin sinulle sähköpostia mutta en ole varma tuliko perille mutta jos voisit ottaa vaikka yhteyttä minun spostiin joka on: [email protected]

    • Nimetön

      eli siis minä kirjoitin tuon äsköisen.. mutta niin eli olen todella kiinnostunut tuosta sinun hevosestasi ja toivottavasti sait sähköpostini ja jos hevonen vain miellyttää minua niin olisin valmis hakemaan sen melkeinpä saman tien :)

    • Merina

      Vieläkö hevonen on sinulla, vastaa: [email protected] Olisin kiinnostunut :) olen 17 vuotias ja myös sitä hoitaisi siskoni joka on 20 :)

    • tamperelainen2

      haluaisin tuon hevosen vaikka suunnittelin ostavani suokin. minulle tulee talli tervoon ja voisin laittaa sen tallille jossa harrastan koska tuleva talli ei ole valmis:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe