Minun rukouspyyntöni

Väsynyt vaeltaja

Tämä nyt ei ole mielestänne ehkä tärkeä pyyntö, mutta kuitenkin asia, joka vaivaa mieltäni suunnattomasti ja sen toteutuminen toisi paljon helpotusta läheisilleni ja itselleni. Epäilen vahvasti kärsiväni eräästä neurologisesta/psyykkisestä häiriöstä, joka minulla on ollut koko ikäni ja se ohjaa elämääni täydellisesti. Voisitteko rukoilla, että pääsisin mahdollisimman nopeasti tutkimuksiin ja saisin oikean diagnoosin? Yksityisklinikka saattaa maksaa liikaa, mutta toivon ettei raha muodostuisi ongelmaksi. Diagnoosi toisi paljon lohtua ja mahdollistaisi kuntoutukseen pääsyn. Kiitos teille. Jumalan siunausta kaikille.

13

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ystävä-

      Rakas Jeesus, pyydän tämän väsyneen vaeltajan puolesta ja hänen kanssaan, että hän pääsisi pikaisesti tutkimuksiin jossa oikea diagnoosi hänen vaivoilleen selviäisi ja voitaisiin alkaa suunnitella oikeaa hoitomuotoa. Kiitos että autat tässä asiassa, älä anna maksujen nousta esteeksi, anna näiden asioiden järjestyä parhain päin.

      • tuikahduksia

        kiitos jeesus kiitos


      • tuikahduksia

        Ei kiitos Jeesus ei, nyt on maailma paha


    • hirveetä

      Apua,siskoni on ihastunut toiseen mieheen,vaikka on avioliitossa.Tämä suhde kuulemma pitää olla salainen.Vannotti minua että en saa kertoa kenellekkään.Tämä asia vaivaa minua enkä tykkää salailuista. Jumala mitä minä teen.

      • hirveetä

        Brittiläisten ja saksalaisten lentokoneiden käymän taistelun jättämiä tiivistysjuovia taivaalla 18. syyskuuta 1940, kuvaisi ajatuksiani juuri nyt. Lokakuussa 1940 Belgiaan saapui Poirot


    • Rukoukseni

      Olen väsynyt työympäristöni kuuluvien asioiden vuoksi,vaikeaa kuunnella meluavaa työkaveria,hänen käytöksensä.Herra anna mulle kevyempi työ.Anna voimia kestää arjen paineita.

      • hirveetä

        Minulle ei tuo paine tuota ongelmia, piereksin ehdotta ja työkaverit hiljenee. Eiv' olet puhuneet enää minulle kun pärinä peitti lärinät.


    • Itse olen joskus ollut saman tapaisessa tilanteessa, jossa etsin kovasti vastauksia lääkäreiltä hengellisiin ogelmiin, ja aina jouduin pettymään. Lopulta sitten annoin elämäni Jumalalle, ja eheytyminen alkoi siitä. Jumala mahdollisti sen, missä lääketiede oli voimaton.

      Tänään saan olla eheä ihminen ja paljon vahvempi, kuin se joka aikoinaan olin ennen sairastumistani, ja tästä kiitän Jumalaani.

      Voimi myös sinulle, ja toivottavasti myös sinä löydät vastauksesi lopulta Jumalalta, jotta saat uutta voimaa, ja elämänkatsomusta.

    • Uupuva

      Rukoilethan minun tuttavani puolesta,häntä rasittavat monet asiat.Jumala,sinä tiedät tämän henkilön ja hänen elämän tilanteen.

      • Uupuva

        Jumala älä ole ärsyttävä itsehyväinen sika, tuttuni ei kestä ylpeitä Herroja, Upottaa vielä terrävät teistihampaansa lihaasi ja syö!


    • Vilma.O

      Voi kuule. Jumala on kuollut, eikä rukoukset enää toimi. Nyt on suruaika. Muistakaa Jumalaa hyvällä.

      • Väsynyt.vaeltaja

        Amen!


    • Aspo57

      Anna rakas Jumala tälle "väsyneelle vaeltajalle" siunauksesi, niin, että hän ymmärtäisi kasteen merkityksen. Hänetkin on kasteessa yhdistetty jo sinuun, joka otit päällesi kaikki meidän kipumme, sairautemme, syntimme, puutteemme, vikamme jne. ja veit ne ristille, jonne ne naulittiin, eikä niitä enää ole- Jeesus, sinä kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä ihmiset kasvonsa peittivät, halveksittu, jota ei minäkään pidetty, koska olit niin runneltu, ettet muistuttanut enää lainkaan ihmista, mutta joka oletkin haavoitettu meidän syntiemme tähden ja runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli sinun päälläsi, että me saisimme rauhan ja sinun haavoitasi vuotaa parantava voitelu. Jeesus ole kiitetty ja ylistetty, että parannat tämän väsyneen vaeltajan, eheytät sen mikä on rikki ja teet hänestä sinun palvelijasi, sinun työntekijäsi sinun pelloillesi. Näin tapahtukoon!!
      Isän ja pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Kiitos ja ylistys Herralle Jeesukselle. Amen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe