hikoilevat pallit

yrjö

eipähän taida olla varsinaisesti mikään sukupuolitauti, mut mikäköhän mahtaa olla kyseessä kun kivespussit on ns. liekeissä koko ajan. eli punoittavat ja ovat kosteat. jokin aikaa sit oli nivussilsa, mut se lähti daktacortilla pois. mikäköhän tähän auttais???

6

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalsaritonttu

Toi johtuu todennäköisesti siitä että peset kalsarisi liian stydillä pesuaineella. Mulla oli just sama juttu joskus. Kassit oli tulessa ja raavin niitä vereslihalle. Sitten joku (mutsi?) valisti mua että vaihda pesuainetta. Hommasin LV-merkkistä hajusteetonta pesuainetta ja kassit lakkasi kutisemasta. Omot ja arielit sun muut hajusteelliset pesuaineet aiheuttaa just tota herkkäihoisille.

• Yrjö

...tiedosta. Pitänee kokeilla jos auttais...

• Minä ihan ite.

Kivespussin suonikohjut eli varikoseele. Verentungosta ks. paikassa, mikä nostaa lämpötilaa ja sitä kautta tekee hallaa siittiöille. Ei pitäisi olla vaaraa.

tai

kiveksen kiertymä? Vaatisi leikkauksen tod pian. Toi tukkii valtimoita ja eikös silloin pallit lämpene.

tai

Lisäkivestulehdus? Ilmenee kipuna pallien yläpäisä. Itselläni oli tuo ja pallit aika lämpöisinä. Hoituu lääkekuurilla.

• Yrjö

Ei siis oo mitään kipuja tai muuta haittaa, ovat vaan kuumat ja kosteat. Pitänee varmaan käydä lääkärissä.

• Anonyymi

hei, olen 18v vuotias hyvinkääläinen poju. minulla hikoilee pallit aina kun katson esim naisia. en tiedä mistä tämä johtuu mutta minä goonaan meealle. kiitos

• Anonyymi

Työnnä ne kassis pakastelokeroon ja lyö kansi kiinni väkisin niin helpottaa hikoilut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3877
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1629
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1501
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      75
      1152
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      60
      1084
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      1017
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      991
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      929
    Aihe