eipähän taida olla varsinaisesti mikään sukupuolitauti, mut mikäköhän mahtaa olla kyseessä kun kivespussit on ns. liekeissä koko ajan. eli punoittavat ja ovat kosteat. jokin aikaa sit oli nivussilsa, mut se lähti daktacortilla pois. mikäköhän tähän auttais???
hikoilevat pallit
6
1013
Vastaukset
- kalsaritonttu
Toi johtuu todennäköisesti siitä että peset kalsarisi liian stydillä pesuaineella. Mulla oli just sama juttu joskus. Kassit oli tulessa ja raavin niitä vereslihalle. Sitten joku (mutsi?) valisti mua että vaihda pesuainetta. Hommasin LV-merkkistä hajusteetonta pesuainetta ja kassit lakkasi kutisemasta. Omot ja arielit sun muut hajusteelliset pesuaineet aiheuttaa just tota herkkäihoisille.
- Yrjö
...tiedosta. Pitänee kokeilla jos auttais...

- Minä ihan ite.
Kivespussin suonikohjut eli varikoseele. Verentungosta ks. paikassa, mikä nostaa lämpötilaa ja sitä kautta tekee hallaa siittiöille. Ei pitäisi olla vaaraa.
tai
kiveksen kiertymä? Vaatisi leikkauksen tod pian. Toi tukkii valtimoita ja eikös silloin pallit lämpene.
tai
Lisäkivestulehdus? Ilmenee kipuna pallien yläpäisä. Itselläni oli tuo ja pallit aika lämpöisinä. Hoituu lääkekuurilla.- Yrjö
Ei siis oo mitään kipuja tai muuta haittaa, ovat vaan kuumat ja kosteat. Pitänee varmaan käydä lääkärissä.

- Anonyymi
hei, olen 18v vuotias hyvinkääläinen poju. minulla hikoilee pallit aina kun katson esim naisia. en tiedä mistä tämä johtuu mutta minä goonaan meealle. kiitos
- Anonyymi
Työnnä ne kassis pakastelokeroon ja lyö kansi kiinni väkisin niin helpottaa hikoilut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693369Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771261Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74980Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96917