Tässä yksi todiste http://en.wikipedia.org/wiki/FL_Studio
Delphilläkin voi tehdä
10
605
Vastaukset
- Visual Studio
Eikai kukaan ole väittänytkään ettei Delphillä pysty tekemään. Ainoa ongelma vaan on se, että sama ohjelma pystytään tekemään paremmin C :lla, jos taito riittää. Tästä syystä yhtään kaupallista ohjelmista ei tehdä Delphillä (ellei nyt Passelia lasketa tähän...).
Toki OpenSource ilmaisroskaa löytyy Delphillä tehtynäkin...- jos osaa
Lähes kuka tahansa ohjelmoija saa Delphillä saa nopeasti aikaan toimivan version.
Moni lulee osaavansa C :aa eli tietää vähän sitä sun tätä siitä. Tällöin hänelle olisi Delphi tai muu Pascal-kääntäjä taikka Java sopivampi kieli (tuottavampi). - adsl2
C :lla paremmin? Kyllä Delphillä ihan yhtä "hyviä" ohjelmia pystyy tekemään. Kaikki riippuu koodajan taidoista.
- Hyvä lisäys
Hyvä lisäys tuo "jos taito riittää". Mikä seuraavista ei ole totta, jos "taito riittää".
Kaikki ohjelmat voi tehdä paremmin konekielellä.
Kaikki ohjelmat voi tehdä paremmin assemblyllä.
Kaikki ohjelmat voi tehdä paremmin Forthilla.
Kaikki ohjelmat voi tehdä paremmin Fortranilla.
Kaikki ohjelmat voi tehdä paremmin Lispillä.
Kaikki oh... oikei, tajusit jo.
Toivottavasti rakasta C -työtäsi ei vielä ensi vuonna viedä Intiaan :-) - Delphikoodari...
Että FL Studio ON KAUPALLINEN ohjelma, siinä missä muutkin :) Eikä tuommoisen softan tekeminen onnistu keneltä vaan, oli kieli sitten mikä tahansa.
- veikaampa
veikkaampa että vain käyttöliittymä on rakennettu delphillä ja aikakriittiset ja muut tärkeät sisuskalut on C :lla tehtyjä kirjastoja.
- Ei tarvitse olla näin
Kun käytössä on Pascal niin näin ei tarvitse olla (vaikka tässä tapauksessa se voi olla noinkin). Pascal pärjää hyvin myös nopeudessa.
- Delphikoodari...
Enpä olis ikinä uskonut. Itsekkin FL Studiota käyttäneenä. :)
- adsl2
Siinä toinen esimerkki Delphi ohjelmasta.
- C++:lla
http://en.wikipedia.org/wiki/Cubase
Arvaa kumpi on suositumpi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569