Jos ostaa käytetyn auton autoliikkeestä, onko takuuta ja miten kauan ja mitä se koskee?
autokauppa
5
874
Vastaukset
- täsmällinen ja
hyvä kysymys. Noin tulee kyssäri laatia. Nyt kaikki asiantuntijat voivat laatia yksityiskohtaisen vastauksen.
- kulutajansuojalaista
Siellä se sanotaan, äläkä ohita sitä kohtaa jossa velvoitetaan asiakasta tutkimaan huolella käytetty tavara. Automyyjä ei ole holhoojasi, jos itse teet tyhmiä niin itse olet tekemisistäsi vastuussa, jollet ole holhouksen alainen.
- NISSANFANI
Kiitos vaan kaksi töllöä vastauksista!
tAIDATTE OLLA HOLHOUKSEN ALLA ITSE.
eTTE EDES YMMÄRTÄNEET MITÄ KYSYIN;haha:hahaa
eN OLE EDES OSTAMASSA AUTOA töllöt!!!!!!!!!!!!! Käytetyssä voi olla tehdastakuuta tai sitten se on jo päättynyt. Saattaa koskea korin ruostumista tai muutakin.
Takuu on kuitenkin aina tehtaan/myyjän myöntämä vapaaehtoinen ostoturva, jota ei ole pakko antaa. Uudenkin auton voi myydä aivan laillisesti ilamn mitään takuita.
Laki sen sijaan velvoittaa myyjää tuotteessa olevien piilevien virheiden varalta, niin sanottu virhevastuu sitoo myyjää aina, oli tuotteella takuuta tai ei.
Kysymykseesi ei voi vastata kukaan muu, kuin juuri sen nimenomaisen auton myyjä. Eri autolle saattavat olla eri pelisäännöt. Eri liikkeessä taatusti eri säännöt. Mikset kysyisi liikkeestä, etkä täältä?
Master Eq- Elvis oli kala
Tätä aihetta ei ole vielä koskaan käsitelty keskustelupalstoilla. Hyvä, että joku otti asian viimein esille! ! ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232436- 1301672
- 631476
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261271KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351156- 1171134
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r741119Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571047Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571010Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980