ihannoin laihuutta

18 vuotias nainen

Ihannoin laihoja ihmisiä. Aloitan lähes joka toine viikko laihduttamaan. Väliviikolla saatan syödä sitä sun tätä. Yleensä olen pari vikkoa jaksanut elää kuivalla näkkärillä ja vihanneksilla, mutta sitten luovutan koska paino putoaa hitaasti. Harrastan juoksua aina kun mahdollista. Nykyään innostan itseäni lukemalla juttuja anoreksiasta jne, se kannustaa minua laihduttamaan, ihannoin sitä.
Pituuteni on 169 ja tavoitepainoni on 49-50 kg.
Aloitin tänään laihduttamisen ja päätin että elän vedellä, vihanneksilla ja näkkärillä kunnes tämä paino on saavutettu, meneepä siinä kuinka kauan hyvänsä. Rakastan sitä tunnetta kun vatsani ääntelee, kun en ole syönyt mitään. Ihannoin ihmisiä jotka pystyvät olla syömättä. Onko tämä normaalia?

7

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan.

      Oon tällähetkellä lihava, siis oikeasti ylipainoinen. Laihdutin viikossa 2kg sillä että en syönyt kun näkkäriä, vihanneksia ja join vettä. Sitten taas luovutin ja nyt alkotin saman kuurin siihen asti kun olen 163cm/50kg mitoissa, ainakin nyt aluksi. :)

      • Minä vaan.

        Joo ja mulla ei oo kyllä mitään näläntunnetta oikein ollenkaan, ja joskus on niin ihana kun maha kurnasee ihan kunnolla että saatii ruokaa. :>


      • että joku toinenkin..

        Tsemppiä sinulle! Ja sulla putoaa paino hyvin, mä vaan itse mietin että kuinka paljon lisäksi pitää harrastaa liikuntaa että paino alkaa laskeen kun asun kuitenkin nykyään keskustassa ja on sitten "vaikeampi" lähteä lenkkeileen


      • oikeasti...

        ...et ole ylipainoinen jos olet 163 ja painat 52kg. Samoissa mitoissa ollaan ja painoindeksissä keikutaan molemmat terveellisen rajamailla.... Minua ällöttää katsoa esim. mallikoulun Essiä kun luut ponkottaa ja raajat näyttävät oljenkorsilta jotka menee poikki kun tuuli puhaltaa!!! Jos kysytään keltä tahansa miheltä tai pojalta onko Essi seksikäs tai kaunis, niin vastaus on EI! Liiallinen laihuus ei ole kaunista ainaskaan miesten mielistä. En itsekkään ole liian pyöreä mutta en ainaskaan halua laihtua enää!!!!! Kun laihduttaa liikaa niin silmät painautuu lommoille ja aluset tummuu. Tukka katkeilee ja iho kuivuu korpuksi.... Onko semmonen kaunista?


      • Minä vaan.
        oikeasti... kirjoitti:

        ...et ole ylipainoinen jos olet 163 ja painat 52kg. Samoissa mitoissa ollaan ja painoindeksissä keikutaan molemmat terveellisen rajamailla.... Minua ällöttää katsoa esim. mallikoulun Essiä kun luut ponkottaa ja raajat näyttävät oljenkorsilta jotka menee poikki kun tuuli puhaltaa!!! Jos kysytään keltä tahansa miheltä tai pojalta onko Essi seksikäs tai kaunis, niin vastaus on EI! Liiallinen laihuus ei ole kaunista ainaskaan miesten mielistä. En itsekkään ole liian pyöreä mutta en ainaskaan halua laihtua enää!!!!! Kun laihduttaa liikaa niin silmät painautuu lommoille ja aluset tummuu. Tukka katkeilee ja iho kuivuu korpuksi.... Onko semmonen kaunista?

        Itse käyn kuntonyrkkeilyssä kaks kertaa viikossa, just sen takia että se laihduttaa. :> käyn kyl myös lenkillä ja yritän liikkua kaikki matkat enkä mennä esim. bussilla, autolla. ^^


    • Anonyymi

      Mä haluaisin niin olla tosi hoikka tai siis niinku ihan laiha mutten tiedä miten

    • Anonyymi

      Mäkin ihannoin! Itse en kuitenkaan nauti vatsan kurinasta - valitettavasti, sillä se saisi syömään vähemmän. Inhottaa, kun olen niin lapsellisen kärsimätön, että laihduttaminen on minulle melkeinpä mahdotonta. Jos paino ei putoa nopeasti, luovutan ja annan hetkeksi olla. Sitten tulee taas into, kun tajuaa kuinka ällöttävä on, mutta sitten taas tapahtuu sama. :( Hetken jaksaa, mutta sitten taas luovuttaa, kun tuloksia ei tule mielestäni tarpeeksi nopeasti... Tiedän, ihme pelleilyä :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe