ihannoin laihuutta

18 vuotias nainen

Ihannoin laihoja ihmisiä. Aloitan lähes joka toine viikko laihduttamaan. Väliviikolla saatan syödä sitä sun tätä. Yleensä olen pari vikkoa jaksanut elää kuivalla näkkärillä ja vihanneksilla, mutta sitten luovutan koska paino putoaa hitaasti. Harrastan juoksua aina kun mahdollista. Nykyään innostan itseäni lukemalla juttuja anoreksiasta jne, se kannustaa minua laihduttamaan, ihannoin sitä.
Pituuteni on 169 ja tavoitepainoni on 49-50 kg.
Aloitin tänään laihduttamisen ja päätin että elän vedellä, vihanneksilla ja näkkärillä kunnes tämä paino on saavutettu, meneepä siinä kuinka kauan hyvänsä. Rakastan sitä tunnetta kun vatsani ääntelee, kun en ole syönyt mitään. Ihannoin ihmisiä jotka pystyvät olla syömättä. Onko tämä normaalia?

7

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan.

Oon tällähetkellä lihava, siis oikeasti ylipainoinen. Laihdutin viikossa 2kg sillä että en syönyt kun näkkäriä, vihanneksia ja join vettä. Sitten taas luovutin ja nyt alkotin saman kuurin siihen asti kun olen 163cm/50kg mitoissa, ainakin nyt aluksi. :)

• Minä vaan.

Joo ja mulla ei oo kyllä mitään näläntunnetta oikein ollenkaan, ja joskus on niin ihana kun maha kurnasee ihan kunnolla että saatii ruokaa. :>

• että joku toinenkin..

Tsemppiä sinulle! Ja sulla putoaa paino hyvin, mä vaan itse mietin että kuinka paljon lisäksi pitää harrastaa liikuntaa että paino alkaa laskeen kun asun kuitenkin nykyään keskustassa ja on sitten "vaikeampi" lähteä lenkkeileen

• oikeasti...

...et ole ylipainoinen jos olet 163 ja painat 52kg. Samoissa mitoissa ollaan ja painoindeksissä keikutaan molemmat terveellisen rajamailla.... Minua ällöttää katsoa esim. mallikoulun Essiä kun luut ponkottaa ja raajat näyttävät oljenkorsilta jotka menee poikki kun tuuli puhaltaa!!! Jos kysytään keltä tahansa miheltä tai pojalta onko Essi seksikäs tai kaunis, niin vastaus on EI! Liiallinen laihuus ei ole kaunista ainaskaan miesten mielistä. En itsekkään ole liian pyöreä mutta en ainaskaan halua laihtua enää!!!!! Kun laihduttaa liikaa niin silmät painautuu lommoille ja aluset tummuu. Tukka katkeilee ja iho kuivuu korpuksi.... Onko semmonen kaunista?

• Minä vaan.
        oikeasti... kirjoitti:

...et ole ylipainoinen jos olet 163 ja painat 52kg. Samoissa mitoissa ollaan ja painoindeksissä keikutaan molemmat terveellisen rajamailla.... Minua ällöttää katsoa esim. mallikoulun Essiä kun luut ponkottaa ja raajat näyttävät oljenkorsilta jotka menee poikki kun tuuli puhaltaa!!! Jos kysytään keltä tahansa miheltä tai pojalta onko Essi seksikäs tai kaunis, niin vastaus on EI! Liiallinen laihuus ei ole kaunista ainaskaan miesten mielistä. En itsekkään ole liian pyöreä mutta en ainaskaan halua laihtua enää!!!!! Kun laihduttaa liikaa niin silmät painautuu lommoille ja aluset tummuu. Tukka katkeilee ja iho kuivuu korpuksi.... Onko semmonen kaunista?

Itse käyn kuntonyrkkeilyssä kaks kertaa viikossa, just sen takia että se laihduttaa. :> käyn kyl myös lenkillä ja yritän liikkua kaikki matkat enkä mennä esim. bussilla, autolla. ^^

• Anonyymi

Mä haluaisin niin olla tosi hoikka tai siis niinku ihan laiha mutten tiedä miten

• Anonyymi

Mäkin ihannoin! Itse en kuitenkaan nauti vatsan kurinasta - valitettavasti, sillä se saisi syömään vähemmän. Inhottaa, kun olen niin lapsellisen kärsimätön, että laihduttaminen on minulle melkeinpä mahdotonta. Jos paino ei putoa nopeasti, luovutan ja annan hetkeksi olla. Sitten tulee taas into, kun tajuaa kuinka ällöttävä on, mutta sitten taas tapahtuu sama. :( Hetken jaksaa, mutta sitten taas luovuttaa, kun tuloksia ei tule mielestäni tarpeeksi nopeasti... Tiedän, ihme pelleilyä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3811
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      1416
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1123
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      74
      953
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      251
      948
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      928
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      99
      884
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      754
    Aihe