Kolmoskauden vaisu aloitus

Hurley the King

Tuo vankina olo / kissahiiri leikki tuntuu jotenkin väsyttävältä kaksi jaksoa sitä putkeen nähtynä. Toivottavasti lyövät nyt vaihdetta silmään ja ottavat koko castin käyttöön. HURLEY I MISS JUU BIG MÄN!!!

7

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lost-Phreak

      Minusta laahava tyyli saisi jo vaihtua kunnon actioniin. Tämä on jo nähty.. Alkaa pikkuhiljaa kaatua omaan näppäryyteen.

      Pelkään pahoin, että sitten kuin kaikki on paljastettu, käteen jää paska maku. ("Tätäkö me odotimme vuositolkulla")

      • sammaa

        jep jep. Alkaa puuduttaa jo.
        Jackin voisi tappaa sarjasta, tylsä jätkä..


      • pää täyteen, pian, pian!!

        Katso MTV:tä jos kaipaat nopeita kuvia ja äkäistä toimintaa. Tai sitten lauantai-aamun japanilaisia piirrettyjä.

        Nykyajan nuoret on niin kauhean kärsimättömiä, "kaikkimullehetitässäjanyttaienkestämikspitääainaoottaa".


    • enk

      Mitä ihmettä sä horiset? Kolmoskauden alku on ollut aivan saatanan hyvä.

      • :<|

        jossa locke pelastaa jääkarhun mr. ekon kynsistä...
        ei mutta oikeasti mielestäni 3. kausi on alannu hyvin, mukavaa kun locke on taas oma ittensä....


      • Virus
        :<| kirjoitti:

        jossa locke pelastaa jääkarhun mr. ekon kynsistä...
        ei mutta oikeasti mielestäni 3. kausi on alannu hyvin, mukavaa kun locke on taas oma ittensä....

        2. ja 4. jakso o ollu hyvii. 1. ja 3. aika laimeeta :S. Mutta kyllä se tästä mä luulen.


    • V1LMA

      Häh! Mä en tiennykää et kolmas kausi on jo alkanu mut tiiättekö sen lost koodin mitä ne kerran tunnissa laittaa siihe koneesee ennen ku aika loppuu mä en muista sitä ja se häiritsee minua kertokaa mulle jos tiiätte kiitos jo etukätee...=) PS: Se kolmos kauden alotus on ollu hyvä vaikka vähän tähän alkaa kylästyy ku mitää ei tapahdu...kauanko tämä lost kestää ei se voi kestää kauaa jos kohta ei tuu mitää ratkaisuu ni ei sitä kukaa jaksa kattoo... :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe