Kolmoskauden vaisu aloitus

Hurley the King

Tuo vankina olo / kissahiiri leikki tuntuu jotenkin väsyttävältä kaksi jaksoa sitä putkeen nähtynä. Toivottavasti lyövät nyt vaihdetta silmään ja ottavat koko castin käyttöön. HURLEY I MISS JUU BIG MÄN!!!

7

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lost-Phreak

Minusta laahava tyyli saisi jo vaihtua kunnon actioniin. Tämä on jo nähty.. Alkaa pikkuhiljaa kaatua omaan näppäryyteen.

Pelkään pahoin, että sitten kuin kaikki on paljastettu, käteen jää paska maku. ("Tätäkö me odotimme vuositolkulla")

• sammaa

jep jep. Alkaa puuduttaa jo.
        Jackin voisi tappaa sarjasta, tylsä jätkä..

• pää täyteen, pian, pian!!

Katso MTV:tä jos kaipaat nopeita kuvia ja äkäistä toimintaa. Tai sitten lauantai-aamun japanilaisia piirrettyjä.

Nykyajan nuoret on niin kauhean kärsimättömiä, "kaikkimullehetitässäjanyttaienkestämikspitääainaoottaa".

• enk

Mitä ihmettä sä horiset? Kolmoskauden alku on ollut aivan saatanan hyvä.

• :<|

jossa locke pelastaa jääkarhun mr. ekon kynsistä...
        ei mutta oikeasti mielestäni 3. kausi on alannu hyvin, mukavaa kun locke on taas oma ittensä....

• Virus
        :<| kirjoitti:

jossa locke pelastaa jääkarhun mr. ekon kynsistä...
        ei mutta oikeasti mielestäni 3. kausi on alannu hyvin, mukavaa kun locke on taas oma ittensä....

2. ja 4. jakso o ollu hyvii. 1. ja 3. aika laimeeta :S. Mutta kyllä se tästä mä luulen.

• V1LMA

Häh! Mä en tiennykää et kolmas kausi on jo alkanu mut tiiättekö sen lost koodin mitä ne kerran tunnissa laittaa siihe koneesee ennen ku aika loppuu mä en muista sitä ja se häiritsee minua kertokaa mulle jos tiiätte kiitos jo etukätee...=) PS: Se kolmos kauden alotus on ollu hyvä vaikka vähän tähän alkaa kylästyy ku mitää ei tapahdu...kauanko tämä lost kestää ei se voi kestää kauaa jos kohta ei tuu mitää ratkaisuu ni ei sitä kukaa jaksa kattoo... :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      155
      2904
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      282
      2581
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      58
      1718
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1609
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1246
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1173
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1124
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      337
      1018
    Aihe