Tuo vankina olo / kissahiiri leikki tuntuu jotenkin väsyttävältä kaksi jaksoa sitä putkeen nähtynä. Toivottavasti lyövät nyt vaihdetta silmään ja ottavat koko castin käyttöön. HURLEY I MISS JUU BIG MÄN!!!
Kolmoskauden vaisu aloitus
7
1188
Vastaukset
- Lost-Phreak
Minusta laahava tyyli saisi jo vaihtua kunnon actioniin. Tämä on jo nähty.. Alkaa pikkuhiljaa kaatua omaan näppäryyteen.
Pelkään pahoin, että sitten kuin kaikki on paljastettu, käteen jää paska maku. ("Tätäkö me odotimme vuositolkulla")- sammaa
jep jep. Alkaa puuduttaa jo.
Jackin voisi tappaa sarjasta, tylsä jätkä.. - pää täyteen, pian, pian!!
Katso MTV:tä jos kaipaat nopeita kuvia ja äkäistä toimintaa. Tai sitten lauantai-aamun japanilaisia piirrettyjä.
Nykyajan nuoret on niin kauhean kärsimättömiä, "kaikkimullehetitässäjanyttaienkestämikspitääainaoottaa".
- enk
Mitä ihmettä sä horiset? Kolmoskauden alku on ollut aivan saatanan hyvä.
- :<|
jossa locke pelastaa jääkarhun mr. ekon kynsistä...
ei mutta oikeasti mielestäni 3. kausi on alannu hyvin, mukavaa kun locke on taas oma ittensä.... - Virus
:<| kirjoitti:
jossa locke pelastaa jääkarhun mr. ekon kynsistä...
ei mutta oikeasti mielestäni 3. kausi on alannu hyvin, mukavaa kun locke on taas oma ittensä....2. ja 4. jakso o ollu hyvii. 1. ja 3. aika laimeeta :S. Mutta kyllä se tästä mä luulen.
- V1LMA
Häh! Mä en tiennykää et kolmas kausi on jo alkanu mut tiiättekö sen lost koodin mitä ne kerran tunnissa laittaa siihe koneesee ennen ku aika loppuu mä en muista sitä ja se häiritsee minua kertokaa mulle jos tiiätte kiitos jo etukätee...=) PS: Se kolmos kauden alotus on ollu hyvä vaikka vähän tähän alkaa kylästyy ku mitää ei tapahdu...kauanko tämä lost kestää ei se voi kestää kauaa jos kohta ei tuu mitää ratkaisuu ni ei sitä kukaa jaksa kattoo... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1552904Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2822581Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.581718Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e371609Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221246
- 1081173
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141124Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3371018