mulla ei oo kavereita ollut koskaan

surullinen...

6

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • msoutolintu

...olet ihan normaalin näköinen nuori mies.
      Tietty sitä tulee araksi, jos on joskus saanut kynsilleen.
      Siitä huolimatta sitä vaan pitää koettaa olla normaalisti toisten kanssa.
      Itse olen 43v ja omasta mielestäni yksinäinen susi, joka aina tuntee,että muut ei hyväksy tai ymmärrä...
      Mut silti puhun ihmisille vaikka kaupan kassalla,jos ei muuten!
      Omasta mielestäni olen humoristinen ja hauska, mutta 20v olen asunut Espoossa, eikä vieläkään minulla ole kuin yksi ystävä,jonka luona joskus käyn.
      Joku joskus sanoi, että hän ei jaksanut kuunnella minun puhetulvaani,eikä siksi jaksanut ystävystyä kanssani.Eli liikaakin voi olla äänessä.Tsemppiä vaan sulle, kasvoistasi näkee, että olet symppis tyyppi!!!!!

• easy ac

Elämän koukeroita yritän selittää:) itselläni ihan sama juttu mutta olen varmasti erittäin ruma koska en saa nais ystävää ikipäivänä se sitte repii&riepoo:( ja toinen asia..vaikka ihmiset puhuisivat sinusta mitä niin ainoastaan sinä ja vain sinä tiedät totuuden eikö totta? ja muista: sellaset ihmis polot jotka jaksavat jauhaa sinusta päättömiä ovat sisältä kovin tyhjiä ole siis onnellinen ja muista säilyttää hymy:) minä en osaa enää hymyillä:( iloista jatkoa sinulle:)

• marmelaadi

Mun mielestä sä olet tosi komea...oikeen sulonen namupala.....että ihan normaali tyyppi...=)

• Entäsitten

Kyllä sun kannattais silti yrittää päästä noista sun ihroistas eroon.

Painoko ihmisen arvon muka määrittää??? Ei todellakaan. (Ja kyllä, itselläkin on ylipainoa) En suostu allekirjoittamaan ájatusta, että ihmisen pitäisi laihduttaa saadakseen ystäviä.Voi tätä nykymaailmaa.. Tsemppiä alkuperäiselle, älä välitä näistä peen puhujista. Kärsimysten kautta voittoon, niinhän se menee?!

• Vilma_

Hei vain!

Sinä näytät ihan normaalilta mieheltä. Minullakaan ei ole ystäviä, joten en tiedä mistä yksinäisyys johtuu.

Yhden asian tiedän, pienet muutokset tuovat mukanaan ihmeitä ja muutoksia. Mikset siis tekisi jotain pientä muutosta elämässäsi? Ota jokin uusi harrastus, se voi poikia jotain..

Itseluottamuksen kasvattaminen auttaa ystävien saamisessa. Näin se vaan on elämässä, kaikki haluavat olla "voittajien" kanssa.

Ehdottaisin sinulle, että menisit punttisalille ja treenaisit puolivuotta pari kertaa viikossa ihan kunnolla.
      Haluaisin kuulla miten koet elämän tuon puolen vuoden päästä.

Kokeile, et menetä mitään, voit ainoastaan voittaa siinä :)

Sinua ajatellen

Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe