Keno vihjeet

Etu_Kenottaja

Heissan!

Tänään pelaan 2-tason kenoa

2,30
12,41
29,48
35,62

Noista osuu 1 tai 2, joten rahaa tulee 7 tai 14x panos. Itse panostin 10 €uroo/veto.

15

3358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle:(

Voi voi valitsitpa huonot numbat. Mä pelasin keno-8:a, tuli 4 oikein eli -0! Keno = kusetusta!

• naima-aslak

Keno-8 (= 8 valittua numeroa)
        tulos kerroin
        8 oikein 10 000
        7 oikein 240
        6 oikein 20
        5 oikein 3
        4 oikein 1

sait voiton, kipinkapin kiskalle

• ne ne

vihjeet vittuun jo! pelatkaa saatana omilla numeroilla ja itkekää lisää! paska kusetusta koko keno!

• hyvältä

uskon että noilla numeroilla saattaisi hyvin osuakkin. itse aion pelata numeroita 3 37 65 43 nämä ovat todennäköisimmät numerot ensi kierroksella

• Nero jo syntyessään

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
      13,14,15,16,17,18,19,20,21
      22,23,24,25,26,27,28,29,30

JOKU NÄISTÄ TULEE TÄYSIN VARMASTI

• kenottaja

Mutta ei 100%:n varmaa.

• pidä

paikkaansa. et näytä muutenkaan tietävän mitään keno numeroiden valinnoista, joten älä viitsi pelleillä

• tv2006
    • hmälö,ä

keno 2,4,13,26,43,55,66,69

• ööko

PELAA SYNTYMÄPÄIVÄ NUMEROILLA AINA VOITAT KUN PANOSTAT JA KUNKKUA KÄYTÄT MYÖS :)

• hentovalkoinen

Laitan tämän oven nyt kiinni. Lääke tulee myöhemmin.

• aiheesta_sekosin

Mää joskus veikkasin Kandee Johonssonin syntymä ajalla ja voitin Paffin fuulaus Kenossa. Hi hi hiii hiiihi hi hi hi, sa sa sa sa sa sa sain Kandeelta myös hek.koht viestiä ja tästä syystä kai sitten varmasti Veikkauksella olen hävinnyt forever, hii hooo haaa hiii jaa olkoon esimerkki tapaus et Suomen valtion päättäjät pistää tavallisen tallaajan demokratian nimessä tarpeen vaatiessa rahapoliittisissa puitteissa suutelemaan kynnysmattoa

• aiheesta_sekosin

Oikeestaan katoinkin nyt valovuoteen Kandeen profiilin et lapisia tullu määrältää monta kuin remelissä reikiä, vaan sillo se oli rikas kiltti äipän tyttö. Nyt mää tekojeni seurauksena vaan suutelen sitä kynnymattoa, eläen köyhänä iäti leipäjonossa kirpputorin vaateissa. Kannattaa olla varuillaan Suomalaisien peilinaama päättäjien kanssa. Ei pidä tavallisen kadun tallustelian Suomessa yrittää mitään tavoitella liiaksi tai perk tuta saa sen nahoissaan.

• aiheesta_sekosin

Niiltä puuttuu vain kultavitjaiset nauriskellot rintataskuista ja olisivat oikeita aatelisia. Hattua kohotettais etu nojassa maata viistoais katse. Kannattaa pelailla omia vaatimattomia numeroita sekä välttää näitä yhteenottoja viranomaisien kanssa.

• Anonyymi

Onnittelut lottovoitosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2754
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2580
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2442
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      157
      2080
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1109
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      868
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      787
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe