Keno vihjeet

Etu_Kenottaja

Heissan!

Tänään pelaan 2-tason kenoa

2,30
12,41
29,48
35,62

Noista osuu 1 tai 2, joten rahaa tulee 7 tai 14x panos. Itse panostin 10 €uroo/veto.

15

3409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle:(

      Voi voi valitsitpa huonot numbat. Mä pelasin keno-8:a, tuli 4 oikein eli -0! Keno = kusetusta!

      • naima-aslak

        Keno-8 (= 8 valittua numeroa)
        tulos kerroin
        8 oikein 10 000
        7 oikein 240
        6 oikein 20
        5 oikein 3
        4 oikein 1

        sait voiton, kipinkapin kiskalle


    • ne ne

      vihjeet vittuun jo! pelatkaa saatana omilla numeroilla ja itkekää lisää! paska kusetusta koko keno!

    • hyvältä

      uskon että noilla numeroilla saattaisi hyvin osuakkin. itse aion pelata numeroita 3 37 65 43 nämä ovat todennäköisimmät numerot ensi kierroksella

    • Nero jo syntyessään

      1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
      13,14,15,16,17,18,19,20,21
      22,23,24,25,26,27,28,29,30

      JOKU NÄISTÄ TULEE TÄYSIN VARMASTI

      • kenottaja

        Mutta ei 100%:n varmaa.


      • pidä

        paikkaansa. et näytä muutenkaan tietävän mitään keno numeroiden valinnoista, joten älä viitsi pelleillä


    • tv2006
    • hmälö,ä

      keno 2,4,13,26,43,55,66,69

    • ööko

      PELAA SYNTYMÄPÄIVÄ NUMEROILLA AINA VOITAT KUN PANOSTAT JA KUNKKUA KÄYTÄT MYÖS :)

      • hentovalkoinen

        Laitan tämän oven nyt kiinni. Lääke tulee myöhemmin.


    • aiheesta_sekosin

      Mää joskus veikkasin Kandee Johonssonin syntymä ajalla ja voitin Paffin fuulaus Kenossa. Hi hi hiii hiiihi hi hi hi, sa sa sa sa sa sa sain Kandeelta myös hek.koht viestiä ja tästä syystä kai sitten varmasti Veikkauksella olen hävinnyt forever, hii hooo haaa hiii jaa olkoon esimerkki tapaus et Suomen valtion päättäjät pistää tavallisen tallaajan demokratian nimessä tarpeen vaatiessa rahapoliittisissa puitteissa suutelemaan kynnysmattoa

      • aiheesta_sekosin

        Oikeestaan katoinkin nyt valovuoteen Kandeen profiilin et lapisia tullu määrältää monta kuin remelissä reikiä, vaan sillo se oli rikas kiltti äipän tyttö. Nyt mää tekojeni seurauksena vaan suutelen sitä kynnymattoa, eläen köyhänä iäti leipäjonossa kirpputorin vaateissa. Kannattaa olla varuillaan Suomalaisien peilinaama päättäjien kanssa. Ei pidä tavallisen kadun tallustelian Suomessa yrittää mitään tavoitella liiaksi tai perk tuta saa sen nahoissaan.


      • aiheesta_sekosin

        Niiltä puuttuu vain kultavitjaiset nauriskellot rintataskuista ja olisivat oikeita aatelisia. Hattua kohotettais etu nojassa maata viistoais katse. Kannattaa pelailla omia vaatimattomia numeroita sekä välttää näitä yhteenottoja viranomaisien kanssa.


    • Anonyymi

      Onnittelut lottovoitosta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe