Heissan!
Tänään pelaan 2-tason kenoa
2,30
12,41
29,48
35,62
Noista osuu 1 tai 2, joten rahaa tulee 7 tai 14x panos. Itse panostin 10 €uroo/veto.
Keno vihjeet
15
3199
Vastaukset
- sulle:(
Voi voi valitsitpa huonot numbat. Mä pelasin keno-8:a, tuli 4 oikein eli -0! Keno = kusetusta!
- naima-aslak
Keno-8 (= 8 valittua numeroa)
tulos kerroin
8 oikein 10 000
7 oikein 240
6 oikein 20
5 oikein 3
4 oikein 1
sait voiton, kipinkapin kiskalle
- ne ne
vihjeet vittuun jo! pelatkaa saatana omilla numeroilla ja itkekää lisää! paska kusetusta koko keno!
- hyvältä
uskon että noilla numeroilla saattaisi hyvin osuakkin. itse aion pelata numeroita 3 37 65 43 nämä ovat todennäköisimmät numerot ensi kierroksella
- Nero jo syntyessään
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
13,14,15,16,17,18,19,20,21
22,23,24,25,26,27,28,29,30
JOKU NÄISTÄ TULEE TÄYSIN VARMASTI- kenottaja
Mutta ei 100%:n varmaa.
- pidä
paikkaansa. et näytä muutenkaan tietävän mitään keno numeroiden valinnoista, joten älä viitsi pelleillä
- tv2006
14 euron systeemi, euron panoksella.
[url]http://koti.mbnet.fi/tv2006/pelit/keno.php [/url] - hmälö,ä
keno 2,4,13,26,43,55,66,69
- ööko
PELAA SYNTYMÄPÄIVÄ NUMEROILLA AINA VOITAT KUN PANOSTAT JA KUNKKUA KÄYTÄT MYÖS :)
- hentovalkoinen
Laitan tämän oven nyt kiinni. Lääke tulee myöhemmin.
- aiheesta_sekosin
Mää joskus veikkasin Kandee Johonssonin syntymä ajalla ja voitin Paffin fuulaus Kenossa. Hi hi hiii hiiihi hi hi hi, sa sa sa sa sa sa sain Kandeelta myös hek.koht viestiä ja tästä syystä kai sitten varmasti Veikkauksella olen hävinnyt forever, hii hooo haaa hiii jaa olkoon esimerkki tapaus et Suomen valtion päättäjät pistää tavallisen tallaajan demokratian nimessä tarpeen vaatiessa rahapoliittisissa puitteissa suutelemaan kynnysmattoa
- aiheesta_sekosin
Oikeestaan katoinkin nyt valovuoteen Kandeen profiilin et lapisia tullu määrältää monta kuin remelissä reikiä, vaan sillo se oli rikas kiltti äipän tyttö. Nyt mää tekojeni seurauksena vaan suutelen sitä kynnymattoa, eläen köyhänä iäti leipäjonossa kirpputorin vaateissa. Kannattaa olla varuillaan Suomalaisien peilinaama päättäjien kanssa. Ei pidä tavallisen kadun tallustelian Suomessa yrittää mitään tavoitella liiaksi tai perk tuta saa sen nahoissaan.
- aiheesta_sekosin
Niiltä puuttuu vain kultavitjaiset nauriskellot rintataskuista ja olisivat oikeita aatelisia. Hattua kohotettais etu nojassa maata viistoais katse. Kannattaa pelailla omia vaatimattomia numeroita sekä välttää näitä yhteenottoja viranomaisien kanssa.
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579