Kuka teidän mielestä on kaunein: Mimi, Cassia vai Belle? Musta Cassie :). Se on tosi nätti :). Sitten on Mimi ja sit Belle..
Belle/Mimi/Cassie
8
288
Vastaukset
- sara
..cassie myös. kaikki kolme ovat kyllä nättejä mutta eniten tykkään silti cassiesta.
- _._._
Musta kaunein on ehkä Mimi, sitten Cassie. Vikana Belle, vaikka on sekin kaunis! :)
- marii
_._._ kirjoitti:
Musta kaunein on ehkä Mimi, sitten Cassie. Vikana Belle, vaikka on sekin kaunis! :)
Vaikeeta.kaikki on tosi nättejä Varmaan Cassie sitten Mimi ja Belle sitten vaikka sekn on yli nätti :)
- kikiiii
mun mielestä belle on nätein
- miriam
mulla on ekana belle sit cassia ja viimeisenä mimi:)
- kukkuu
kuka on teijän mielestä komein:shawn,phillip vai rex?musta ehdottomasti shawn sitten rex sitten phillip,musta vanha phillip oli paljon kivepi kuin nykyinen.
- HorseHullu
Minäkin olen kanssasi samaa mieltä, mutta minä kysyin kuka on KAUNEIN CASSIE, MIMI VEI BELLE!!
- Nimetön
HorseHullu kirjoitti:
Minäkin olen kanssasi samaa mieltä, mutta minä kysyin kuka on KAUNEIN CASSIE, MIMI VEI BELLE!!
joo tiiän...elikkä mustakin kaunein on cassie ja sitten belle ja sitten mimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667