mä oon sitä mieltä että lapin kulta on paras bisse, mutta legenda on hyvä kakkonen.
sit jos on tosi kova jano, niin ihan mikä vaan kelpaa kunhan saa jotain.pääasia ettei luiska kuiva......
paras bisse..
36
764
Vastaukset
- Naakka
On tiätysti ite tehty. Ostaa jonkun kaikkein vaaleimman lager-uutetötsän ja tekee siitä niin vahvaa ku mahollista, eli ohjeessa sanotaan, et joku 0,5 kg sokerii, ei kannata uskoa! Täräytä sinne min 8 kg! Tulee rahalle vastinetta! Ja bisse pitää juua heti kun se on käyny! Vaan pellet pullottaa kaljaa!
Lappari on kyllä hyvää, mutta siinä on liian vahva oluen aromi. Ite laimennan sitä aina vedellä 1:1 mutta lisään alkohoolia, kun tykkään sen mausta. - Zippo
mikä näyttää virtsalta, ei voi olla kovin hyvää. Saatan toki olla väärässäkin joten kippis sen kunniaksi.
- murmur
KARHUA ei voita mikään!!!
- Penelope
Karhua se olla pitää mutta en voi väittää ettei Koffi ole huonoa tai Lappari =)
Mutta Karhu on lajinsa vahvin sillai etiketissä sanotaan olenko mainoksen uhri ?- kippari
olet karhu on hyvää bissee vaikka nyt joudunkin tyytymään lapparin tölkeihin :=(
- Penelope
kippari kirjoitti:
olet karhu on hyvää bissee vaikka nyt joudunkin tyytymään lapparin tölkeihin :=(
Karhua jääkaappikylmää nam.... =)
- humppalulla
Lapin kulta, tuo tunturi purojen oiva juoma, Lapin joikujen aromikas ilmiö. Suun kosteuttava jumalten juoma. Ihan tässä kyynel kirvahtaa silmään ja vallan runoa pukkaa.. *nyyhkii*
LAPIN KULTA:
Oi, suuri ja mahtava lapin kulta
sut valmisti hartwallin panimot.
Sun värisi viehko, makusi liehko,
mut puhumaan saat pehmoisia, silloin huuhaalaisia
-kin rakastan, kun sua kassiini pakkaan ja perään makkarat nakkaan.
Oih, keskivartaloni kohottaja, janoni sammuttaja, elämäni ilo ja päivieni kimallus....se olet sinä lapin kulta.
voiiiiiih. *kohottaa tuopillisen lapin kultaa ja äityy hyräilemään finlandiaa* - on tää juhlallista. Takana pitkä työpäivä. Kotona odotti kolme pulloa (litran) lapin kultaa...- Naakka
Juoko ihminen Lapin kultaa siksi, että sillä on huono maku vai onko sillä huono maku siksi että se juo Lapin kultaa? ;D
*valmistautuu ottamaan iskuja vastaan* - humppalulla
Naakka kirjoitti:
Juoko ihminen Lapin kultaa siksi, että sillä on huono maku vai onko sillä huono maku siksi että se juo Lapin kultaa? ;D
*valmistautuu ottamaan iskuja vastaan*Nyt naakka perkele, valmisaudu kuule keräämään nuo "vähät" höyhenesi tuolta tantereelta, kohta meinaan höyhenet pöllyää ja karvat lentää, puhumattakaan munien heitosta.
*viskoo naakan munia pitkin seiniä*
Mua saat pilkata mutta lapin kulta on PYHÄ, sitä ei rankaisematta pilikata.
*pyörittelee naakkaa pitkin ojia ja viskaa roskikseen* - kotkota nyt siellä senkin pilkkakirveen heittäjä. *pamauttaa roskiksen kannen kiinni* -päästiinpäs SIITÄKIN roska linnusta. - Naakka
humppalulla kirjoitti:
Nyt naakka perkele, valmisaudu kuule keräämään nuo "vähät" höyhenesi tuolta tantereelta, kohta meinaan höyhenet pöllyää ja karvat lentää, puhumattakaan munien heitosta.
*viskoo naakan munia pitkin seiniä*
Mua saat pilkata mutta lapin kulta on PYHÄ, sitä ei rankaisematta pilikata.
*pyörittelee naakkaa pitkin ojia ja viskaa roskikseen* - kotkota nyt siellä senkin pilkkakirveen heittäjä. *pamauttaa roskiksen kannen kiinni* -päästiinpäs SIITÄKIN roska linnusta.nyt mokomasta suutu! Pyydän tuhannesti anteeksi, että pilkkasin tuota jumalaista*hihittää*juomaa, joka on kuin nektaria kuiville kurkuillemme *hytkyy* ja tuo arvokas liemi, tuo liemi on KISSANPISSAAhahahahahahahahahhahah!
*juoksee täysiä karkuun* - Zippo
Naakka kirjoitti:
nyt mokomasta suutu! Pyydän tuhannesti anteeksi, että pilkkasin tuota jumalaista*hihittää*juomaa, joka on kuin nektaria kuiville kurkuillemme *hytkyy* ja tuo arvokas liemi, tuo liemi on KISSANPISSAAhahahahahahahahahhahah!
*juoksee täysiä karkuun*humppis tykkää juoda kaikenlaista keltaista ja vetää hameen korville, varo vaan!!
- humppalulla
Naakka kirjoitti:
nyt mokomasta suutu! Pyydän tuhannesti anteeksi, että pilkkasin tuota jumalaista*hihittää*juomaa, joka on kuin nektaria kuiville kurkuillemme *hytkyy* ja tuo arvokas liemi, tuo liemi on KISSANPISSAAhahahahahahahahahhahah!
*juoksee täysiä karkuun*Oletko muuten TIENNYT että kynityt naakat näyttää ihan broilereilta..* nauraa kippurassa* -run baby run..
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
humppis tykkää juoda kaikenlaista keltaista ja vetää hameen korville, varo vaan!!
Tässä teille "pojat" tällänen yhteis viesti. Haistakaa kuulkaa niin pitkä hattu kun on virvelissä siimaa.
ja niistä "hamosista" senverran että eipä ole kauaakaan kun zippo ja kippari yhdessä skottihamosissaan hyppelivät pitkin "karpaasi" klupia.
Ah´ollappa olematta lattialauta. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
Tässä teille "pojat" tällänen yhteis viesti. Haistakaa kuulkaa niin pitkä hattu kun on virvelissä siimaa.
ja niistä "hamosista" senverran että eipä ole kauaakaan kun zippo ja kippari yhdessä skottihamosissaan hyppelivät pitkin "karpaasi" klupia.
Ah´ollappa olematta lattialauta.siimaa riittää kuin humppiksella hameita!! JA ME EI OLTU HAMEISSA ÄLÄ TAAS ALOITA TUOTA!!!! Me ollaan kunoon karpaaseja ja käyttäydytään sen mukaan ja kiva kun yrität matkia....
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
siimaa riittää kuin humppiksella hameita!! JA ME EI OLTU HAMEISSA ÄLÄ TAAS ALOITA TUOTA!!!! Me ollaan kunoon karpaaseja ja käyttäydytään sen mukaan ja kiva kun yrität matkia....
yritän on oikee sana..ei tohon pysty kuin oikeet ho..karpaasit.....
- Naakka
humppalulla kirjoitti:
Oletko muuten TIENNYT että kynityt naakat näyttää ihan broilereilta..* nauraa kippurassa* -run baby run..
Et tainnut huomata, että sinua harhautettiin. Pihalle oli roudattu aivan näköiseni syötti. Syötissä oli kaiutin, josta kuului provosoiva raakutus: Lapin kulta on pahaaLapin kulta on pahaaLapin kulta on pahaa. Eipä aikaakaan, kun ryntäsit ulos sokeana raivosta ja möyhensit syötin perusteellisesti. Tutkijat saivat näin arvokasta tietoa luonnonvaraisen Humppalullan käyttäytymisestä.
*Kiittää ja rapsuttelee Humppaa leuan alta* - Zippo
humppalulla kirjoitti:
yritän on oikee sana..ei tohon pysty kuin oikeet ho..karpaasit.....
sinä kierrätyshuilu!! Alat menee taas liian pitkälle, kohta joutuu Zippo poika ravistelemaan hummpista kannella ja vähän potkimaan uusia asioita sinne is... keskikokoiseen takapuoleen!!
- humppalulla
Naakka kirjoitti:
Et tainnut huomata, että sinua harhautettiin. Pihalle oli roudattu aivan näköiseni syötti. Syötissä oli kaiutin, josta kuului provosoiva raakutus: Lapin kulta on pahaaLapin kulta on pahaaLapin kulta on pahaa. Eipä aikaakaan, kun ryntäsit ulos sokeana raivosta ja möyhensit syötin perusteellisesti. Tutkijat saivat näin arvokasta tietoa luonnonvaraisen Humppalullan käyttäytymisestä.
*Kiittää ja rapsuttelee Humppaa leuan alta*hui HYI yritit koskea MINUUN..yäk, en siedä MINKÄÄNLAISIA hellyyden osoituksia.. *lyö naakkaa näp..perkele..eihän sulla oo ees käsiä.. *täräyttää nokkaan*
- Naakka
humppalulla kirjoitti:
hui HYI yritit koskea MINUUN..yäk, en siedä MINKÄÄNLAISIA hellyyden osoituksia.. *lyö naakkaa näp..perkele..eihän sulla oo ees käsiä.. *täräyttää nokkaan*
Äläs nyt tammasein! Sinä tunnut kamalan kireältä, annas kun hieron hartioitasi. Oliko tänään huono päivä? Täällä kyllä tuntuu jännitettä *hieroo päättäväisin mutta hellin liikkein*
- humppalulla
Naakka kirjoitti:
Äläs nyt tammasein! Sinä tunnut kamalan kireältä, annas kun hieron hartioitasi. Oliko tänään huono päivä? Täällä kyllä tuntuu jännitettä *hieroo päättäväisin mutta hellin liikkein*
NYT NE RASVA SIIVET IRTI MINUSTA, oot sinä ihme epeli, tulet tänne "hieromaan" paikkakunnan kovinta kottaraista, ihan vaan oman henkesi uhalla. ARVAA hävettäskö jos noi sunkin fantasiat toteutuisi..kynitty naakka hieromassa mun jyhkeitä hartioita..ei helevetti, multahan menis MAINE... niin että voitko mennä leikkimään vaikka moottoritielle...PLIIS.
- Naakka
humppalulla kirjoitti:
NYT NE RASVA SIIVET IRTI MINUSTA, oot sinä ihme epeli, tulet tänne "hieromaan" paikkakunnan kovinta kottaraista, ihan vaan oman henkesi uhalla. ARVAA hävettäskö jos noi sunkin fantasiat toteutuisi..kynitty naakka hieromassa mun jyhkeitä hartioita..ei helevetti, multahan menis MAINE... niin että voitko mennä leikkimään vaikka moottoritielle...PLIIS.
Sinähän saat minut innostumaan! Varsinainen äkäpussi! Saat pulssini nousemaan! Vau MIKÄ NAINEN *puristaa Humppaa pyllystä*
- humppalulla
Naakka kirjoitti:
Sinähän saat minut innostumaan! Varsinainen äkäpussi! Saat pulssini nousemaan! Vau MIKÄ NAINEN *puristaa Humppaa pyllystä*
Saatanan pervo lintu. Nyt lopetat tuon.. *lyö naakkaa 80 kg:n sementtisäkillä päähän* äläkä tuu enään muhun kiinni...MÄ en oo MIKÄÄN nainen VAAN kunnon täti isolla ämmällä.
Mua ei tollaset pilipali "höyhensarjalaiset TODELLAKAAN kiinnosta. Niin että voitko lähtee meneen, tossa on noi höyhenes takasin, ettei tartte pers´ paljaana juoksennella naisten perässä.
Mee sinne "karpaasi kerholle" siellä kohtaa kysyntä ja ns. tarjonta. kut pai. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
Saatanan pervo lintu. Nyt lopetat tuon.. *lyö naakkaa 80 kg:n sementtisäkillä päähän* äläkä tuu enään muhun kiinni...MÄ en oo MIKÄÄN nainen VAAN kunnon täti isolla ämmällä.
Mua ei tollaset pilipali "höyhensarjalaiset TODELLAKAAN kiinnosta. Niin että voitko lähtee meneen, tossa on noi höyhenes takasin, ettei tartte pers´ paljaana juoksennella naisten perässä.
Mee sinne "karpaasi kerholle" siellä kohtaa kysyntä ja ns. tarjonta. kut pai.Miten naakka hieroo?
Vastaus:
HÖYHENEN KEVYESTI HAHAHAHHHEHHEHEHHHHAHAHAH HAHHEHEHHHAHAHAHHAHAHAH SNIIFF HOOOHIOOOO - Zippo
humppalulla kirjoitti:
Mee sinne "karpaasi kerholle" siellä kohtaa kysyntä ja ns. tarjonta. kut pai.minkälainen on Naakan hieronta?
Vastaus:
HANDSFREE HAHAHHHEHEHHEH HHHUUUHHHAHHA HE HEHEHAH AHAHA - Naakka
humppalulla kirjoitti:
Mee sinne "karpaasi kerholle" siellä kohtaa kysyntä ja ns. tarjonta. kut pai.Ei tarvita suurtakaan psykologia tulkitsemaan vallitsevaa tilannetta. Turha sinun Lumppu eikun Humppa on tunteitasi kiistää. Tuon painonnostaja-imagon takana värjöttelee herkkä ja kaunis sielu, oikea bitcRUUSU, joka odottaa kukkaansa puhkeamista. Älä siis enää rähjää vaan kerro ihan rauhassa tunteistasi *tarjoaa cocktailtikuissa lihapullia, halaa Humppaa*
- humppalulla
Naakka kirjoitti:
Ei tarvita suurtakaan psykologia tulkitsemaan vallitsevaa tilannetta. Turha sinun Lumppu eikun Humppa on tunteitasi kiistää. Tuon painonnostaja-imagon takana värjöttelee herkkä ja kaunis sielu, oikea bitcRUUSU, joka odottaa kukkaansa puhkeamista. Älä siis enää rähjää vaan kerro ihan rauhassa tunteistasi *tarjoaa cocktailtikuissa lihapullia, halaa Humppaa*
Laittaa naakan koktailtikkuun ja syö sen yhtenä suupalana. *rrrröööyh* -hyi hitto olipa pahhaa *lampsii apteekkiin hakemaan närästyslääkettä*
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
Miten naakka hieroo?
Vastaus:
HÖYHENEN KEVYESTI HAHAHAHHHEHHEHEHHHHAHAHAH HAHHEHEHHHAHAHAHHAHAHAH SNIIFF HOOOHIOOOOeipä tuohon ole paljoo lisäämistä..hahahahahahahahaahahhaha....*nauraa kippurassa*- lähetään zippeli sinne karpaasi kerholle ja näytetään niille naakanamunat.
- Naakka
humppalulla kirjoitti:
Laittaa naakan koktailtikkuun ja syö sen yhtenä suupalana. *rrrröööyh* -hyi hitto olipa pahhaa *lampsii apteekkiin hakemaan närästyslääkettä*
Misse masse musse miukumaukumiuku Niukunaukunauku! *Vie Humpan valssin pyörteisiin, moiskauttaa märän pusun poskelle*
- humppalulla
Naakka kirjoitti:
Misse masse musse miukumaukumiuku Niukunaukunauku! *Vie Humpan valssin pyörteisiin, moiskauttaa märän pusun poskelle*
..ja se antibiootti kuuri ja vähän SASSIIN..mulla on VARMAAN joku ZOONOOSI, kun toi häiriintynyt naakka pussas mua..yäkyäkyäk.. *desinfioi ittensä ddt:llä*
Eiku pitää vissiin vaihtaa taktiikkaa..hmmm...voi rakas..missä vitussa SÄ oot TAAS luuhannut NYT heti kotiin. - Naakka
humppalulla kirjoitti:
..ja se antibiootti kuuri ja vähän SASSIIN..mulla on VARMAAN joku ZOONOOSI, kun toi häiriintynyt naakka pussas mua..yäkyäkyäk.. *desinfioi ittensä ddt:llä*
Eiku pitää vissiin vaihtaa taktiikkaa..hmmm...voi rakas..missä vitussa SÄ oot TAAS luuhannut NYT heti kotiin.Olen ollut teittömillä teillä, tuhannet baarit kolunnut, lukemattomat pullot tyhjentänyt. Sinua, vain sinua olen etsinyt. Sä elämäni valo, sä iltataivaan tähti sua vain etsinyt olet.
*röyhtäisee voimakkaasti* - humppalulla
Naakka kirjoitti:
Olen ollut teittömillä teillä, tuhannet baarit kolunnut, lukemattomat pullot tyhjentänyt. Sinua, vain sinua olen etsinyt. Sä elämäni valo, sä iltataivaan tähti sua vain etsinyt olet.
*röyhtäisee voimakkaasti*ei se mitään, mä kestän kaikki. kiva kun tulit kotiin, laitoin sulle lähiölasagnea, ole hyvä rakas.
Pesin myös pyykkisi, ilomielin, mikään muu ei voi minua niin miellyttää. Kiitos kun olet kanssain. *pillahtaa itkuun onnesta*.
Maksathan myös nämä "erääntyneet" laskuni kun oma tili on niin pieni. ja ostan sillä yleensä meille ruokaa. Voutikin kävi ja vaati että meiltä pitää myydä tuo sinun auto..eihän haittaa kulta eihän.
Minä jaksan kanssasi vaikka hamaan tulevaisuuteen..otahhan kulta nuo puristavat kengät pois..varpaistasi..minä hieron niitä näillä tuhansilla eteerisillä öljyillä.. Voi mikä onni onkaan minua potkinut että sain sinut oi naakkani itselleni koti vävyksi... - Naakka
humppalulla kirjoitti:
ei se mitään, mä kestän kaikki. kiva kun tulit kotiin, laitoin sulle lähiölasagnea, ole hyvä rakas.
Pesin myös pyykkisi, ilomielin, mikään muu ei voi minua niin miellyttää. Kiitos kun olet kanssain. *pillahtaa itkuun onnesta*.
Maksathan myös nämä "erääntyneet" laskuni kun oma tili on niin pieni. ja ostan sillä yleensä meille ruokaa. Voutikin kävi ja vaati että meiltä pitää myydä tuo sinun auto..eihän haittaa kulta eihän.
Minä jaksan kanssasi vaikka hamaan tulevaisuuteen..otahhan kulta nuo puristavat kengät pois..varpaistasi..minä hieron niitä näillä tuhansilla eteerisillä öljyillä.. Voi mikä onni onkaan minua potkinut että sain sinut oi naakkani itselleni koti vävyksi...Voi sinua pientä! Ihan lasagnea olet laittanut! Eihän tämä niin hirveän pahaa olekaan *irvistelee*
Hieropas tosiaan jalkojani, kun ovat marinoituneet koko päivän saappaassa..Ahh..Kylläpä tuntuu hyvältä.. Ja nyt parkkeeraappas perseesi tähän viekkuun! *läimäyttää lempeästi pakaroille*
- xxx
kohta on muuten bisset loppu. haluan,janoan lisää ! hei kaveri onks sul heittää yhtä bissee köyhälle,orvolle työssä käyvälle pummille lisää....
- marjuska
on legenda,ja Baltika (sehän on Koffin tekemää) muuten koffilaisista en tykkää vaahtoaa liikaa.sinerbyhoff ja muutes pakon eessä kaikki kelpaaa heee....
- Olut asiantuntija
Kyllä asia on näin, että III Karhu on maultaan parasta. Lapin Kulta on lähinnä mautonta, keskenkäynyttä litkua. Tunturi purojen raikkautta!! Hah! Hah!! Tornionjoki, johon kyseinen litku on uutettu on kaukana tunturipuroista!!
- porilainen
Kyllä Karhu on parasta, sitä ei voita mikään!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345