Vastaan kysymyksiin.

Admiral Observer

Esitä kysymys. Vastaan rehellisesti. Jos pystyn vastaamaan kysymykseen...

17

3115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SARA

      MIKÄ ON "KIILTOKUVA" ENGLANNIKSI? KIITOS;)

      • Admiral Observer

        Vastaus: Kiiltokuva on englanniksi
        glossy picture.

        Olen pahoillani, että vastaus kesti näin kauan. Muut (teko?)syyt.


    • tzen

      Eli onko olemassa "kaksipuoleisia hilavitkuttimia"
      entä kuka keksi "binomin neliöt" ???
      siinä sulle pala purtavaa...=) mikäli et tiedä!oikeat vastaukset saat minulta...

      • Admiral Observer

        Selvitystyö on vielä työn alla, mutta ettette tuntisi palvelua hitaaksi annan vastauksen ensimmäiseen kysymykseen.

        Eli kaksipuoleisia hilavitkuttimia on olemassa.
        Eli "on", ensimmäiseen kysymykseen.

        Binomin neliöiden keksijä on vielä selvitystyön alla. Palaan mahdollisimman pian vastauksen kera.


    • hymm

      Olenko olemassa?
      en_tiedä.

      • Admiral Observer

        Olet olemassa.
        Kaaos ei olisi voinut muodostaa loogista kysymystä.


    • Keisari Wanker

      • Admiral Observer

        Erittäin paha kysymys. Kun tietäisi itsekin vastauksen. Seitsemän kertaa olen elämässäni rakastunut/(ihastunut). Sillä tavoin ajatellen Nina H:ta, mutta tuska alkaa olla hiljalleen kuolemassa pois. Vastaus lienee, etten ketään tällä hetkellä. Itseäni en osaa rakastaa. Työhönikin kohdistama huomio ei ole rakkautta vaan tuskan pakenemista. Vastaus on joko Nina H. tai en ketään. Ja/tai. Kelpaako vastaus?


      • Keisari Wanker
        Admiral Observer kirjoitti:

        Erittäin paha kysymys. Kun tietäisi itsekin vastauksen. Seitsemän kertaa olen elämässäni rakastunut/(ihastunut). Sillä tavoin ajatellen Nina H:ta, mutta tuska alkaa olla hiljalleen kuolemassa pois. Vastaus lienee, etten ketään tällä hetkellä. Itseäni en osaa rakastaa. Työhönikin kohdistama huomio ei ole rakkautta vaan tuskan pakenemista. Vastaus on joko Nina H. tai en ketään. Ja/tai. Kelpaako vastaus?

        Minultakin saa kysyä.


      • Admiral Observer
        Keisari Wanker kirjoitti:

        Minultakin saa kysyä.

        No kysytään. Ketä rakastat?


      • Keisari Wanker
        Admiral Observer kirjoitti:

        No kysytään. Ketä rakastat?

        Johannaa.


    • Neito pulassa

      Olen lähdössä 11.6 Kiinaan. Millä bussilla pääsen vaihtamaan Shanghaissa kenttää, jotta voin jatkaa matkaani Changshaan? Tiedän, taksillakin pääsee, mut bussi olis halvempi..

      • Admiral Observer

      • mie vua
        Admiral Observer kirjoitti:

        En tiedä kentän vaihdosta, mutta

        5 Pu Dong Airport Shanghai Railway Station 18 RMB / 2.16 USD

        6 Pu Dong Airport Tao Pu Road (Shanghai West Railway Station)

        Ovat ainakin yhteyksiä. Lisää tietoa

        http://www.wangjianshuo.com/personal/places/pudongairport/Bus.htm

        Toivottavasti ei tullut liian myöhään?

        Ahaa... täällä on joku kaikki tietävä. Luultavasti tiedustelukurssin priimus. Mutta olkoon - nyt tulee vaikee. Aikoinaan netissä bongasin pitkän rimpsun irokeesien nimiä (ja elin/syntymäaikoja). Niiden joukossa oli myös ranskalaisten kauhistuma neron joka tiedettiin siitä että oli polttanut kymmeniä (60-80) vihollisia kidutuspaaluun. Vituttaa kun en silloin seivannu niitä nimiä. Nyt en löydä mistään sitä linkkiä. Luultavasti poistettu? =(


    • kuukkeloinen

      aina kiinnostanut tietää: miks hammastahna tulee tuubista raidallisena vaikka kuinka kääntää ja vääntää sitä tuubia. joskus tullu telkkarista vastaus mut en muista enää

      • fggt

        minkä väriset silmät oli ensimmäisellä ihmisellä, joka osui veteen titanicin upotessa? oliko hänellä sisaruksia, ja jos oli, niin kuinka monta? Luettele heidän nimensä ja syntymä- sekä kuolinpäivänsä.

        montako yli 2 cm partakarvaa on Osama bin Ladenilla?


    • kohta viiskymppinen

      kaunis?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe