Hyvät huomenet

Antero..

Ja hyvää alkavaa viikonloppua. Yrittäkää edes pitää itsenne terveinä. Vaikeaa se tietty on, mutta kannattaa edes yrittää.

27

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NYYPERI EVK

nukuin pitkästä aikaa hyvin ja kahvi on maistunut.

• Antero..

Puhdas omatunto on paras päänalunen nukkumaan mennessä. Kun mikään ajatus ei erityisesti pyöritä, niin siitähän se uni tulee ennen kun huomaakaan ja aamulla herää virkeänä. Tokihan se nyt vähän kahvituttaa voi aamutuimaan.

• Käypä profiilisivullani, klikkaa linkkiä "Puheitta paras...." - kuuntele ja nauti, ei tarvinne selitellä enempiä.......

Terveisin, MM.

• nyyperi
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Käypä profiilisivullani, klikkaa linkkiä "Puheitta paras...." - kuuntele ja nauti, ei tarvinne selitellä enempiä.......

Terveisin, MM.

Ei mitään. Päiväni on tosiaan alkanut loistavasti
        sillä nukuin ´pitkästä aikaa hyvin ja hyvää mieltäni lisäsi viestisi jota noudatin.

• outzak

huomenta kaikille heränneille!!!!!:)

Mä vaan en oo ehtinyt vielä nukkumaankaan.. pahus..

Mutta yritän silti pitää itseni terveenä!!:)))

• Antero..

Se on taas päivä uus kellon lyödessä kuus. Aivan tuttu juttu tuo koneen ääressä venyminen se on mikällekin, mutta nyt sentään sain aivan mukavan määrän unta ja ilman joskus asiaan kuuluvia piristeitä.

• outzak
        Antero.. kirjoitti:

Se on taas päivä uus kellon lyödessä kuus. Aivan tuttu juttu tuo koneen ääressä venyminen se on mikällekin, mutta nyt sentään sain aivan mukavan määrän unta ja ilman joskus asiaan kuuluvia piristeitä.

Olkaatten vaan pirteitä.. Minä tästä lähden noudattamaan kummallista unirytmiäni, eli siis menen unille.

Huomenta vaan muille, hyvää yötä mulle!!!:)

Kai heräänkin joskus.....:))

• Antero..
        outzak kirjoitti:

Olkaatten vaan pirteitä.. Minä tästä lähden noudattamaan kummallista unirytmiäni, eli siis menen unille.

Huomenta vaan muille, hyvää yötä mulle!!!:)

Kai heräänkin joskus.....:))

Hyviä rauhallisia unia vaan sinnepäin. Nuku hyvin ja herää pirteänä.

• yxtypy evk

vähän huonosti nukuin yöni, mutta kyllä tästä taas piristyy :=))
      Nyt kuitenkin ensin rooibos teetä :=)))

• outzak

sää muka heräsit??? Perhana, mää en vielä ehtiny ees nukkumaan.... Onks nyt muka jo aamu....????:)

• yxtypy evk
        outzak kirjoitti:

sää muka heräsit??? Perhana, mää en vielä ehtiny ees nukkumaan.... Onks nyt muka jo aamu....????:)

aamu vielä. Klo on 1.00, joten jatka vaan unia vielä :=)) Mä olen näin keskiyön virkku vaan :=))))

• Otso.

huomenta kaikille ressukoille, joiden on jo täytynyt herätä! Jokos se viikonloppu on alkanut tähän aikaan perjantai aamusta?

• yxtypy evk

sitten nukkuu :=)))
        Kyllä se viikonloppu on jo alkanut. Meikäkin alkaa kohta pakata kamppeitaan ja lähtee pikkureissuun :=)))

• Otso.
        yxtypy evk kirjoitti:

sitten nukkuu :=)))
        Kyllä se viikonloppu on jo alkanut. Meikäkin alkaa kohta pakata kamppeitaan ja lähtee pikkureissuun :=)))

Vaan kuulun niihin ressukoihin, joiden on jo pitänyt herätä. Mun viikonloppu alkaa vasta illalla. Vais reissuun lähdössä. Reissussahan aina rähjääntyy...miten lie pikkureissussa? Teetkö reissun kävellen vai pyöräillen? Tuskin sitä autoa pikkureissulle?

• yxtypy evk
        Otso. kirjoitti:

Vaan kuulun niihin ressukoihin, joiden on jo pitänyt herätä. Mun viikonloppu alkaa vasta illalla. Vais reissuun lähdössä. Reissussahan aina rähjääntyy...miten lie pikkureissussa? Teetkö reissun kävellen vai pyöräillen? Tuskin sitä autoa pikkureissulle?

ovat kulkuneuvot.
        Minä yleensä reissusta tulen väsyneenä, mutta onnellisena :=))
        Jeps.. täytyy mennä valmistautuun.

• Otso.
        yxtypy evk kirjoitti:

ovat kulkuneuvot.
        Minä yleensä reissusta tulen väsyneenä, mutta onnellisena :=))
        Jeps.. täytyy mennä valmistautuun.

onkin hyvä yhdistelmä: Väsynyt ja onnellinen..Tavallisesti väsynyt ja ärtyisä. No tuo mikään pikkureissu jos kerta oikein junallakin? Muista olla keikuttamatta junaa, ettei se putoa kiskoilta. Istu keskirivissä?

• SydäN-Ystävä

vaan huuhaalijoille,talvi tulla jolkuttelee ;))

• yxtypy evk

meillä 7 astetta pakkasta. Täytyy lähtee nyt vähän käveleen ja laittaa villahousut, villapusero ja toppatakki päälle :=)))

• Otso.

Ankeelta tuntuu ajatella, että pitkä talvi edessä. Mitäs se muuten tarkottaa:Tulla jolkuttelee.? Hm jolkuttelee

• SydäN-Ystävä
        Otso. kirjoitti:

Ankeelta tuntuu ajatella, että pitkä talvi edessä. Mitäs se muuten tarkottaa:Tulla jolkuttelee.? Hm jolkuttelee

piiiiitkästä aikaa :))
        Jolkuttelee tarkoittaa,että juosten eli kiireellä eli se on kohta täällä ;))
        Älä ajattele talvea noin,aattele...pääset hiihtämään :)

• SydäN-Ystävä
        yxtypy evk kirjoitti:

meillä 7 astetta pakkasta. Täytyy lähtee nyt vähän käveleen ja laittaa villahousut, villapusero ja toppatakki päälle :=)))

suunnilleen täälläkin,laitahan topatut vaatteet,kun lähet lenkille ;))Kuis muuten menee?

• Otso.
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

piiiiitkästä aikaa :))
        Jolkuttelee tarkoittaa,että juosten eli kiireellä eli se on kohta täällä ;))
        Älä ajattele talvea noin,aattele...pääset hiihtämään :)

pessimistinen luonne kun ekaks tulee mieleen pakkasaamut ja auton ikkunoiden rapaaminen sentin kerroksisesta jäästä...nukuttaa ja v...aa. No onhan se talvi vaihtelua..kevättä ja kesääkään osais arvostaa ellei talvea olis välissä.

• SydäN-Ystävä
        Otso. kirjoitti:

pessimistinen luonne kun ekaks tulee mieleen pakkasaamut ja auton ikkunoiden rapaaminen sentin kerroksisesta jäästä...nukuttaa ja v...aa. No onhan se talvi vaihtelua..kevättä ja kesääkään osais arvostaa ellei talvea olis välissä.

että meillä kaikilla on välistä pessimistinen olotila,mutta onneksi se kääntyy kuitenkin pian aina optimistiseksi...sek...no joopa ;))

• Antero..
        Otso. kirjoitti:

Se on niin pienestä kiinni tuo pakkanen ja lasien rapsuttelu. Eilen oli jo kolme astetta pakkasta aamulla, mutta nyt näytti mittari astetta lämpimän puolella. Hyvät ovat nämä pyöräluistelukelit vielä olleet ja on auto saanut viettää tallissa päivänsä. Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, kuten joku viisas on keksinyt sanoa.

• Otso.
        SydäN-Ystävä kirjoitti:

että meillä kaikilla on välistä pessimistinen olotila,mutta onneksi se kääntyy kuitenkin pian aina optimistiseksi...sek...no joopa ;))

sulla oikein pyörii mielenpäällä? Tuhmia ajatuksiako???.Oikeestaan tiedä niin niiden tuhmuudesta.

• Otso.
        Antero.. kirjoitti:

Se on niin pienestä kiinni tuo pakkanen ja lasien rapsuttelu. Eilen oli jo kolme astetta pakkasta aamulla, mutta nyt näytti mittari astetta lämpimän puolella. Hyvät ovat nämä pyöräluistelukelit vielä olleet ja on auto saanut viettää tallissa päivänsä. Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, kuten joku viisas on keksinyt sanoa.

Sait minut tuntemaan itseni laiskaksi..kun en viitsi pyöräillä ja kehtaan vielä valittaa muutamaa pakkasastetta ja ikkunoiden rapaamista..

• Antero..
        Otso. kirjoitti:

Sait minut tuntemaan itseni laiskaksi..kun en viitsi pyöräillä ja kehtaan vielä valittaa muutamaa pakkasastetta ja ikkunoiden rapaamista..

Kyllä minäkin noilla kesän helteillä jätin pyöräluistimet kotiin ja ajoin töihin viileällä autolla tai jytäjammulla. Nyt on taas kelit kohdallaan siihen saakka, kun tulee lunta tai tie saa sepelipinnoitteen. Sitten joutavat pyöräluistimet talviteloille.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      13
      2537
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2358
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1334
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      117
      1184
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      72
      1118
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      263
      1088
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      939
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      894
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      809
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      806
    Aihe