Työvoimatoimisto

Puhurix

avataan juuri Panoraamabaarion lisäsiivessä. Kaikki työhön innokkaat laiffarit heti välittömästi ilmoittautumaan. Ja ne elämäntapaintiaanit, jotka jo toimivat yrittäjinä, voivat nyt kauttamme tutustua työnhakijoihin. No niin! Jonoon sieltä.

30

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

      toimintaa. Tuskin sain putkan oven auki kun ollaan tekemässä uutta bisnestä. :)

      • Puhurix

        syövät hitaat!


      • animattiN
        Puhurix kirjoitti:

        syövät hitaat!

        ja hitaat jäävät jalkoihin.


      • Puhurix
        animattiN kirjoitti:

        ja hitaat jäävät jalkoihin.

        Täytyypä vilkaista välillä jalkoihin. Ihmeen muhkuraista täällä onkin kävellä.


    • animattiN

      osaavaa lääkäriä joka osaa poistaa pahat pastillit mahasta ilman saksalaisia juomia.Yök. Sekä ilman leikkausta.

      Kyseisen lääkärin pitää myös osata parantaa psyykkiset sairaudet tarotkorttien muodossa. Kuppaus katsotaan eduksi.

      Suomen kielen lisäksi olisi suotavaa osata muutakin kieltä.

      Jos katsot olevasi hakemamme henkilö, ota yhteyttä joskus valmistuvaan lääkäri-asemaamme.

      Osoitteemmehan on toistaiseksi Monttubaari/Kadunmies 0 Pl 000 Lupa tappaa 0

      • SikurLiina

        ..naurattaa niin vietävästi)))) Voisin muuten lähettää hakemuksen, mutta olen perustamassa Ohjelmatoimistoa!


      • animattiN
        SikurLiina kirjoitti:

        ..naurattaa niin vietävästi)))) Voisin muuten lähettää hakemuksen, mutta olen perustamassa Ohjelmatoimistoa!

        vielä tänään, kun lekuristakaan ei ole tietoa.
        Tiedä mikä toktori Outolempi tulee ja poistaa kaikilta "niin sanotut" vatsakivut.
        Sinun tautisi kyllä kuulostaa aikas pahalta.
        Vai että ohjelmatoimistoa, onkos tv-lupa varmasti maksettu.
        Jos ei ole, siitä voi saada pahankin ähkyn kun naapuri ilmoittaa siitä televalvontaan.


      • SikurLiina
        animattiN kirjoitti:

        vielä tänään, kun lekuristakaan ei ole tietoa.
        Tiedä mikä toktori Outolempi tulee ja poistaa kaikilta "niin sanotut" vatsakivut.
        Sinun tautisi kyllä kuulostaa aikas pahalta.
        Vai että ohjelmatoimistoa, onkos tv-lupa varmasti maksettu.
        Jos ei ole, siitä voi saada pahankin ähkyn kun naapuri ilmoittaa siitä televalvontaan.

        ..mutta harkitsen luvan poistoa.


      • Puhurix

        asia esille ilmoitustaululle ja korvan taakse.


    • SikurLiina

      ..olen perustamassa ohjelmatoimistoa ja tarvin kiireellisesti hyviä esiintyjijä...

      Laitan kohta avauksen.

      Voisittekohan auttaa! Onko teillä työttömiä taiteilijoita?

      • Puhurix

        joku harrastajatanssija, joku tämmönen koltiainen. Pannaan asia ilmoitustaululle.


      • BadMyntton
        Puhurix kirjoitti:

        joku harrastajatanssija, joku tämmönen koltiainen. Pannaan asia ilmoitustaululle.

        20-30 vuotiaita naisia kevyeen selältään tehtävään hyväpalkkaiseen työhön?


      • Puhurix
        BadMyntton kirjoitti:

        20-30 vuotiaita naisia kevyeen selältään tehtävään hyväpalkkaiseen työhön?

        Sä olet vielä mun mahassa, joten äläpä mölise siellä. Tässä harkitaan miten sut saatais sieltä ulos. Onko ehdotuksia?


      • BadMyntton
        Puhurix kirjoitti:

        Sä olet vielä mun mahassa, joten äläpä mölise siellä. Tässä harkitaan miten sut saatais sieltä ulos. Onko ehdotuksia?

        nauttimaan 6 kiloa mämmiä ja juomaan 43 litraa piimää. Minun yritykseni purettiin, tämä on rasismia!


      • animattiN
        Puhurix kirjoitti:

        Sä olet vielä mun mahassa, joten äläpä mölise siellä. Tässä harkitaan miten sut saatais sieltä ulos. Onko ehdotuksia?

        kunnon hörpyt risiiniöljyä. :)


      • Puhurix
        BadMyntton kirjoitti:

        nauttimaan 6 kiloa mämmiä ja juomaan 43 litraa piimää. Minun yritykseni purettiin, tämä on rasismia!

        Mämmiä ja piimää. KOita kestää.


      • Puhurix
        animattiN kirjoitti:

        kunnon hörpyt risiiniöljyä. :)

        Auuhh!!!!!! Sieltähän se tulla tupsahti poika maailmaan. Voi että, niin suloinen, että vois ihan enkeliks ajatella. Mahtaako olla oikein jumalallista alkuperää.


      • SikurLiina
        Puhurix kirjoitti:

        joku harrastajatanssija, joku tämmönen koltiainen. Pannaan asia ilmoitustaululle.

        näytteitä. Toki joku vanhempikin kelpaa. Tai jos vaikka pätkätyöläisistä löytyisi. Taikka ammattiinsa suivautuneista.


      • Kylli.Kyllä
        Puhurix kirjoitti:

        Auuhh!!!!!! Sieltähän se tulla tupsahti poika maailmaan. Voi että, niin suloinen, että vois ihan enkeliks ajatella. Mahtaako olla oikein jumalallista alkuperää.

        viestin, het kun luulin, että Palvelualojen Ammattiliitto siellä tuli hoitamaan asioita.

        Mutta se olikin vain synnytys, kai, ennen otsikkoa olevat kirjotukset luen vasta nyt. Kenties kommentoin lisää tai en.


    • tapatoimittaja

      perustan siihen kylkeen Työntekijöiden puolustuspisteen? Tuntuu olevan kaikenkarvaista yrittäjää liikkeellä.

      • Puhurix

        saa vuokrata toimipisteensä jostain muualta.


    • blue.berry.f

      työttömäksi työnhakijaksi tästä päivästä lähtien. Työkokemusta on vähän sieltä sun täältä. Olen valmis melkein mihin tahansa, mutta en kuitenkaan kaikkeen. Millaisia paikkoja täällä olis avoinna? Olisin kiinnostunut mahdollisesti oppisopimuspaikoista tai uudelleenkouluttautumisesta, jos se on työvoimapoliittista. *asiallinen puku päällä ja hiukset nätisti kammattuna*

      • Puhurix

        hiuksista tuli mieleen, että onko kokemusta parturoinnista. Laiffilla ei ole parturiliikettä.


    • SikurLiina

      ..kaikki kynnelle kykenevät Panoraamabaariin duuniin!

      • Kylli.Kyllä

        serkkupoikaa Tallinnasta jotka kovin mielellään tulisivat sinne Pano-raamailemaan joutessaan. Kynnelle kykenevät, voin taata sen. Jopa silmille hyppivät jos palkka on riittävä.

        Soitatko sinä vai soitanko minä heille.


      • Puhurix

        taitavat mielummin olla sillä juomapuolella.


    • En kaikkia ehtinyt lukea, mutta näissä kuppiloissa ja muissa työpaikka jutuissa näyttää puuttuvan se tärkein. Nimittäin kunnollisesta korvauksesta ei puhuta juuri mitään. :)

      Ei kai minun tarvitse paikkaa ottaa vastaan, jos en saa kunnon liksaa:))

      • tapatoimittaja

        baarin kyljessä on Työntekijöiden puolustuspiste, josta saat apua palkkaneuvotteluihin. Ilman korvausta ei kenenkään tarvitse töitä paiskia, pidän siitä varmasti huolen! Poikkeuksena on tämä remontti, joka tehdään kaiketi talkoovoimin.


      • Puhurix

        Laiffi on elämäntapa ja silloin liksan suuruus ei niin paljoa merkitse. Saat kuitenkin iloa ja hyvää mieltä siitä työstäsi.


    • Pillljudmila

      tarjolla erotiikkatyöntekijän paikkaa?

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe