Pitäiskö teistä Nicolen ja Janin jäädä kiinni Victorin murhasta??? Tässä vaihtoehtoja:
a) EHDOTTOMASTI!
b) No, ehkä...
c) EI.
P.s. Ei tarvitse perustella, mutta perusteleville ISO plussa! :)
Pitäiskö...
11
430
Vastaukset
- cascada
kyllä pitää. jos murhaat jonkun,pitäisikö sinut saada kiinnii vai antaa olla vapaana ? niinpä. tietysti naisten pitää joutua kärsimään seuraukset!!
- Cascada
Vain Nicolen pitäisi jäädä kiinni!
- patsy
Tietenkin, ne murhas ihmisen joten ne ansaitsee rangaistuksen. Jan tosin saattais joutua vankilan sijasta suoraan mielisairaalaan.
- pindy
tietty niien pitää jäähä kiinni, ne on sellasii juonittelijoita. inhoan koko sarjassa eniten jania. miks vaan nicolen pitäis jäädä kiinni? tää kysymys oli Cascadalle...
- HorseHullu
Musta niitten ei tarvis jäähä kiinni...koska Nicole on niin hyvä juonimaan että muuten mitään jännää ei tapahtuisi ja muutenkin ootan innolla että Nicole ja Brady menee yhteen ;).
- päivien viemää
a)ehdottomasti
- cascada
huomatkaa,että minä olen "cascada (pienellä alkukirjaimella) tuo "Cascada" en ole minä. (siis tuo tämän keskustelun kolmannen viestin kirjoittaja) hän on luultavasti matkinut minua ,joten jos hän jokus kirjoittaa jotain ,sen ole minä vaan Cascada,isolla alkukirjaimella.
Minun mielestä molempien pitäis jäädä kiinni! :)
JA MUISTAKAA : VASTAAN JOS KYSYT. OLEN NÄHNYT PÄIVIEN VIEMÄÄ-JAKSOT JA LUULISIN,ETTÄ OSAAN VASTATA JOS KYSYT!
- ---
---
- sara
eip :D
- ...
Vastaus siis a.
- poni_fani96
...EI!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4224867Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1231975- 1451642
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751365Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151276Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791196Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181169Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään681095- 681064
- 381030