Ylinopeutta Lahdentiellä

Auto--Antero

Piruuttani kävin tänään tutkimassa, kuinka lujaa autosaattueet kulkivat kohti Lahtea. Sijottauduin sekuntikellon kannssa tien yli kulkevalle sillalle mittaamaan aikaa, tarkasti ennalta mittaamani matkan osalta.

Lujaa kulkevia loistoautoja virtasi pitkin tietä. Jopa 180km/h nopeudella, vieläpä poliisin opastuksella.

Miten on mahdollista, että silmäätekeville ym kansan riistäjille laki ei ole sama, kuin minulle?
Pahinta kaikessa oli se että minut häädettiin sillalta n 20min oleskelun jälkeen?
Vetosin jokamiehen oikeuteen olla vapaasti missä haluan, kunhan en häiritse ketään.

Minut jopa istutettiin poliisiautoon puolen tunnin ajaksi. Kuulusteltiin tarkoitustani siellä oleskeluun ym turhaa. Lisäksi toivotettiin kirjaimellisesti, suksi vittuun täältä!

Vitun kyrpänaamat, eikö niillä ole parempaa tekemistä, kuin jahdata aikaa mittaavia ihmisiä?
Luulivat Urpot sekuntikelloa pommin laukaisijaksi!
VITTU että kytät on TYHMIÄ!!!!

21

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisin.

      Asennevammaista toimintaa

    • rajoitustenmukaan

      Tarinasi ei varmasti ole tosi, mutta kommentoinpa silti. Poliisisaattueella olisi voinut olla kiire viedä valtionpäämies Lahteen.

      Poliiseilla on erilaisia hälytystehtäviä ja Lahden keikka olisi saattanut olla tällainen, jos tarinasi olisi ollut tosi.

      Itse olen joskus ajanut ministerin auton perässä ja tosi tarkkaan meni nopeusrajoitusten mukaan.

      Diplomaatteja ei myöskään voida sakottaa mistään liikennerikkeestä, mutta onko joku joskus nähnyt kaahaavaa diplomaattia? Joku venäläinen diplomaatti ajoi kännissä monta vuotta sitten auton mutkalle johonkin tolpan ympärille, mutta venäläiset nyt ovat oma lukunsa liikenteessä muutenkin.

      Turha syyllistä valtaapitäviä jostakin kaahaamisesta. Ainakaan Auto--Anterolla ei ole varaa sanoa mitään.

      • Auto--Antero

        Varoillani pullistelekaan...
        Kun on riittävästi, voi olla hissukseen ja naureskella köyhien rutinoille.
        Hehheh!

        Diplomaatithan ovatkin asia erikseen, mutta nythän on kyseesä diplomaatteja kuljettavista suomalaisen ajokortin omaavista autonkuljettajista!
        No, kyllähän minä sen tidän, että poliisin suojeluksessa saa ajaa hieman lujempaa kuin laki sallii.

        Silti vituttaa, että joutuu kuulusteluun, kun yrittää nussia pilkkuja. Jatkossa en enää ikinä tee sitä...


      • ole kerrankin rohkea!
        Auto--Antero kirjoitti:

        Varoillani pullistelekaan...
        Kun on riittävästi, voi olla hissukseen ja naureskella köyhien rutinoille.
        Hehheh!

        Diplomaatithan ovatkin asia erikseen, mutta nythän on kyseesä diplomaatteja kuljettavista suomalaisen ajokortin omaavista autonkuljettajista!
        No, kyllähän minä sen tidän, että poliisin suojeluksessa saa ajaa hieman lujempaa kuin laki sallii.

        Silti vituttaa, että joutuu kuulusteluun, kun yrittää nussia pilkkuja. Jatkossa en enää ikinä tee sitä...

        poliisin toiminnasta ja havaitsemistasi ylinopeuksista ainakin tutkintapyynnön mahdollista rikosilmoitusta varten?
        Vai menikö pupu pöksyyn?


      • micrakuski

        Pari kesää takaperin, Sörnäisten rantatien liikennevaloissa odotin diplomaatti bmw:n vieressä ja vähän päräyttelin konetta. Valojen vaihduttua bmw lähti kuin nato-ohjus ainakin kahdeksaa kymppiä.


      • Lukija24
        ole kerrankin rohkea! kirjoitti:

        poliisin toiminnasta ja havaitsemistasi ylinopeuksista ainakin tutkintapyynnön mahdollista rikosilmoitusta varten?
        Vai menikö pupu pöksyyn?

        Auto-Antsulla nyt menee aina pupu ja joskus oma käsikin omiin pöksyihinsä, sen verran nuoriso-orkesteria (=apulantaa) poika puhuu. Antsu pitäisi laittaa näillä sivuilla boikottiin mutta sillä taitaa olla joku "hyvä veli" ylläpidossa valvomassa ettei Antsu-poikaa vain loukata.

        Joka tapauksessa, eihän Antsu täällä oikein teekään muuta kuin kirjoittelee provokaatiivisia, järkevyydet hältä on vähissä. Vai mitä muut ajattelee?


      • Anonyymi
        Auto--Antero kirjoitti:

        Varoillani pullistelekaan...
        Kun on riittävästi, voi olla hissukseen ja naureskella köyhien rutinoille.
        Hehheh!

        Diplomaatithan ovatkin asia erikseen, mutta nythän on kyseesä diplomaatteja kuljettavista suomalaisen ajokortin omaavista autonkuljettajista!
        No, kyllähän minä sen tidän, että poliisin suojeluksessa saa ajaa hieman lujempaa kuin laki sallii.

        Silti vituttaa, että joutuu kuulusteluun, kun yrittää nussia pilkkuja. Jatkossa en enää ikinä tee sitä...

        Lahrentiellä ei voi saavuttaa 180 nopeutta!

        Talla oli pohjassa ja huiput 154

        Vitun huonosti hoidettu ja kuoppainen roati!


    • kuin reaalielämä

      Sinun fantasiasi alkavat saada sellaisia piirteitä, että kuka tahansa muu ammattivalehtelija olisi sinulle kateellinen. Sinua EI ole istutettu poliisiautoon, eikä mihinkään muuallekaan. Korkeintaan häädetty pois paikalta, jos nyt ylipäätään edes olit siellä. Kuvitelmat kun joskus saattavat olla varsin toden tuntuisia.

    • siitä!

      Tuossa jutussa on jo niin monta asennevammaa, virheluuloa ja suoranaista tietämättömyydestä johtuvaa älyttömyyttä, että saisit lopettaa ajoissa ja mennä nukkumaan.

    • poliisia?

      Olet rehvastellut täällä siihen malliin, että joustava ylinopeus juuri sinun tapauksessasi on vain ylivertaisuuden suomaa etuoikeutta. Kuinkas nyt mittailet sekkarisi kanssa poliisisaattueiden nopeuksia? Eivätkö ne ole kanssasi sitä loistoautoilevaa yläluokkaa, jolla on oikeus ajaa omien kykyjensä ja oikeuksiensa mukaan? Eikö sinun pitäisi sekkarin käpälöinnin sijasta hurrata oikein yhden pojan aaltoa tehden siellä Lahdenväylän penkalla?

      Vai oliko maitopullo myöhässä tänä iltana?

    • oikein luvan kanssa

      reippaasti, niin eiköhän Antero parahda! Jos tuo sun tarinasi olisi tosi, niin poliisihan olisi VITUN TYHMÄ, jos ei suhun olis kiinnittänyt huomiota.

    • fdddddddddssssssss

      Olet sitten alkanut kyttäillä oikein sekunttikellon kanssa muiden tekemisiä???

      Minkä liikennepoliisin sussa on maailma menettänytkään?

      Nyt tiedän kaunasi syyn poliiseja kohtaan.

      Reputit itse poliisikoulun pääsykokeissa!!!

      Herää pahvi!

      • Auto- -Antero

        Niinpä enhän minä päässyt läpi niistä. Minä tiedän liikenteestä kaiken ja olen maailman paras kuski. Kukaan ei oo mua parempi ajaan maailmassa, ei kukaan. Kyllä tää mun loistoauto Lada 110 Stw vaan on pirun hyvä vehje ajaa, ei parempaa oo. Loistoautoni syksyy, kuin raihtella mutkiin ja nautin Ladan loistavasti alustasta, se tuntuu todella sporttiselta. Ja tehot vetää aina selkäni seläkänojaan kiinni, kun tallan painan pohjaan. Ladan voimakas ja vääntävä moottori jaksaa vetää 10% mäessäkin vielä nelosvaihteella, ottaaks päähän sua ku sun corollas ei vedä ees kakkosella siinä kunnolla?


    • Auto--Antsa

      Oliko Prätkä-Hiiri myös mukana sillalla??Ja oliko silla se turbo-suzuki alla?? BUAAAHAA BUAHAHHAA !!!

    • Auto--Antero

      Kun jouduin kyttäauton takapenkille pitkästä aikaa. Hienointa oli se, etten kävellyt ulos maksumääräys kourassani.
      Loistoautooni astuessa alkoi jo hieman jöpöttää, kun näin paikalta poistuessani kyrpänaamojen lähtevän eri suuntaan...
      Sanomattakin on selvää, että muistoksi käynnistäni jäi jälkeen kaksi mustaa vanaa.
      Eikä ihan lyhyitä.....

      • Lukija24

        ...juuri sen että olen oikeassa sinun suhteesi.


      • vanat?

        Mistä ne tulivat? Housunlahkeista?


      • totuuksien kertoja

        "Loistoautooni astuessa alkoi jo hieman jöpöttää, kun näin paikalta poistuessani kyrpänaamojen lähtevän eri suuntaan...
        Sanomattakin on selvää, että muistoksi käynnistäni jäi jälkeen kaksi mustaa vanaa.
        Eikä ihan lyhyitä....." Jaa Lada 110 Stw:lläkö taas olit liikenteessä. Unessasi ehkä oot luullu tekeväs sinne pitkät rainat, mutta todellisuudessa sun loistoLada 110 ruopii kunnolla vaan hiekkatiellä. Älä taas selitä sitä mitä oot unissas nähny, vaan kerro todellisuudestakin jotain.


    • Veyroni

      Saatana!

    • osumasaa

      Kun pusikoissa kyttää kaikenlaisia autoanteroita pystykorvan kanssa. Pannan hanaa, ettei antero osu!
      Antero ei ruosteista ehdi edes ladata!

      • Anonyymi

        Siat vittuun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe