Millaisesta viina määrästä sammun?
Olen mies 32 vuotta ja painan 74 kiloa.
Ja en ole viiteen vuoteen juonut eli
maksa ei ole alkanut kestämään viinaa.
Eli tarkoituksena olisi vetää kerralla kaikki
ja sammua.
Antakaa viinan merkki ja määrä kuinka paljon juon?
Sammumisesta
4
604
Vastaukset
- rintaäänellä
Tuon rajan selvittäminen kuuluu typerimpiin asioihin, mitä ihminen voi tehdä.
Siitä huolimatta (tai sen takia) olen koettanut ottaa asiasta selvää kauemmin kuin sinulla on ikää. Varsin usein huonolla menestyksellä.
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on liian vähän.- J.Uopponalle
Yes, viinaa kannattaa vetää silloin kun sitä kestää ja kun se maistuu hyvälle. Kun viina lakkaa maistumasta ei kannata juoda väkisin, vaan on hyväksyttävä että nyt tuli raja vastaan. Kaikilla meillä se raja on eri tilanteissa erilainen.Hyvää viinapätä ei ole, on vain immeisiä, jotka ottavat erilailla.
- Ii-taippi
J.Uopponalle kirjoitti:
Yes, viinaa kannattaa vetää silloin kun sitä kestää ja kun se maistuu hyvälle. Kun viina lakkaa maistumasta ei kannata juoda väkisin, vaan on hyväksyttävä että nyt tuli raja vastaan. Kaikilla meillä se raja on eri tilanteissa erilainen.Hyvää viinapätä ei ole, on vain immeisiä, jotka ottavat erilailla.
Tässä on tarkoituksena se että nukahtaisin
koska kärsin nukahtamisvaikeuksista.
Ja olen kokeillut nukahtamiseen jotain tuotteita ja ne
eivät ole tehonneet. - chico
Ii-taippi kirjoitti:
Tässä on tarkoituksena se että nukahtaisin
koska kärsin nukahtamisvaikeuksista.
Ja olen kokeillut nukahtamiseen jotain tuotteita ja ne
eivät ole tehonneet.tiedät varmaan itsekin kuinka nuijalta ratkasulta kuulostaa juoda niin pitkään kun sammuu. jos liuotinmyrkkyä juo niin paljon et sammuu ni se on joko helvetin pahaksi maksalle tai sitten on nirri veks.
et jollei urheilu auta ni marssippa lääkäriin hankkimaan tenoxia tai muuta unilääkettä äläkä tällasilla palstoilla tollasta ratko.
aivoja mies!!!käytä AIVOJA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818