"Vaikka hän oli Poika, hän joutui kärsimyksistä oppimaan, mitä on kuuliaisuus." Hepr 5:8
Kuuliaisuuden Jeesus joutui oppimaan jo ennen julkista toimintaansa. Millaisista kärsimyksistä on siis kyse?
Tunnetko Jeesuksen kärsimykset?
7
1698
Vastaukset
- veikkaus
Ennen kuin hänestä tuli Mestari, hän joutui olemaan muiden mestarien opissa. Nuoruusvuosista tiedetään vähän mutta kerrotaan, että hän kävi egyptissä, jossa oli kouluja, joissa etsittiin totuutta tai Jumalaa. Lisäksi lähellä toimi dervissikouluja. Dervissithän yhdistetään usein islamiin mutta koulut ovat vanhempia kuin islam tai kristinusko.
- EpäileväTuomas
EJKR kirjoitti:
viitteitä tuohon suuntaan ei löydy Raamatusta.
Odotan Raamattuun perustuvia näkemyksiä.Eipä tunnu oikein mihinkään suuntaan löytyvän viitteitä. Jeesuksen lapsuus ja nuoruus on lähestulkoon kokonaan usvan peitossa.
EpäileväTuomas kirjoitti:
Eipä tunnu oikein mihinkään suuntaan löytyvän viitteitä. Jeesuksen lapsuus ja nuoruus on lähestulkoon kokonaan usvan peitossa.
selitys sille on se, että se oli aivan tavallinen.
- On se
EJKR kirjoitti:
selitys sille on se, että se oli aivan tavallinen.
Mikä käy ilmi omasta "odotan raamattuun perustuvia vastauksia" rimanalituksestasi!
Ettehän te uskikset haluakaan tietää mistään mikä ei sopisi muottiinvalettuun uskoonne!
Tämän ymmärsivät jo varhaiset kirkkoruhtinaat ja viimeistään Mikean kirkolliskokouksessa siivottiin epämukavat kertomukset "pyhästä" jumalan sanasta!
- Joutunut jooseppi
Antanut huorahtavan morsmaikkunsa äpärälle remmiä oikein isäpuolen kädestä?
:D :D :D- HÄRS KI
..Epäilen käyneen :D
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006