Mua jäi vaivaamaan tällänen arvoitus:
Hattu on Jussilla. Hattu on Jukalla.
Kenellä hattu on?
Kenellä on hattu-arvoitus
8
14243
Vastaukset
- Hukassa=)
Joo. Sama on muakin vähän aikaa ajatuttanut mutta ei siinä oo päätä eikä häntää.
- hatuton
jos samasta hattuleikistä on kyse ni, vstaus on että hattu on aina sillä joka avaa suunsa ekana ja arvaa että kellä se hattu vois olla....
- elina
varmaankin molemmilla on hattu
- -sdfsdgfsdfsd
Hattu on Jukalla. Jukan lempinimi on Jussi.
- Nöin
Hattu on hatun tuntevan päässä .
- Anonyymi
Aika hyvä mäkin oon miettiny jo ainakin2 vuotta
- Anonyymi
tuohon voi vastata melkein mitä vaan. Molemmilla on oma hattunsa. Tai kaverin nimi on Jukka Jussi. Ja monella muullakin on varmaan oma hattunsa. Puuta heinää arvoitusten idea on saada toinen kuluttamaan aikaansa tyhjän pohtimiseen. Manipuloida toisen mieli sekaisin., Joku voi tuohonkin tehtävään kuluttaa ja hukata tuntitolkulla omaa rajallista aikaansa. Ilman että tulee hullua hurskaammaksi.
- Anonyymi
Minä en kyllä tiiä tätä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925