tarvin lainaa,paljon..mistä?

tytsi85

pulmallinen tilanteeni.Tarvitsen lainaa tulevaisuuteni varten,että pääsisin sitten töihin.
Nyt tarvitsisin investointia minuun itseeni.
En siis ole töissä nyt, mistä voisi lainan saada työtön? Tarve lainamääräkin useita tuhansia.
olikos se citypank,joka myöntäis isompiakin lainoja....vai onko minun edes mahdollista saada ylipäätään lainaa?

13

4690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pankkirosvo

      Tuohon tarkoitukseen on olemassa opintolaina. Jos kyseessä on sijoittaminen johonkin "bisnekseen", johon pääset mukaan vain isolla rahasummalla, kannattaa unohtaa koko juttu.

      • tytsi85

        ...opintolaina,jaa...en opiskele tällä hetkellä,että se ei ole mahdollista siis.
        Ja eikö se laina ole aika pienimuotoinenkin..
        kiitos varoituksen sanoista, mutta ei ole kysymys "sijoitusbisneksistäkään".


    • entinen yli-velkainen!

      Kyllä se vähän vaikea tilanne on, jos olet vasta nuori niin älä rakenna elämää velan varaan! Kun otat vähän malttia mukaan ja suunnittelet "pitkäjänteisesti" asioita, niin silloin saat parhaan loppu tuloksen. En tiedä mikä on tilanteesi ja miksi olet työtön? Mutta jos etsit itsellesi töitä aktiivisesti ja hoidat työsi hyvin, niin varmasti se on paras vaihto ehto! Muista että velka on aina rasite taloudessa!

      • tytsi85

        totta puhut, niin järkeviäkin :)
        ..mutta ikä ja terveys ei riitä takoamaan rahaa pitkäjänteisesti. On sanottu että työtätekemällä ei rikastu, joten tähän isompaan laina summaan tässä akuuttitilanteessa ei työnteko auta. varsinkaan kun en ole koulutukseltani "korkeasti koulutettu", en siis pääse hyvätuloiseen työhön näillä näkymin. Kaiken kukkuraksi olen kouluttanut itseni väärälle alalle. Alalle joka ei minulle sovellu. Joten ennen kuin pääsen rahan makuun pitänee minun vielä kouluttaa itseni uudelle alalle. Todella turhauttavaa, NYT kun olisi paras mahdollinen investointi tarkoitus tarpeen.

        ps.-kiitos osanotostasi:)


      • apu matikki
        tytsi85 kirjoitti:

        totta puhut, niin järkeviäkin :)
        ..mutta ikä ja terveys ei riitä takoamaan rahaa pitkäjänteisesti. On sanottu että työtätekemällä ei rikastu, joten tähän isompaan laina summaan tässä akuuttitilanteessa ei työnteko auta. varsinkaan kun en ole koulutukseltani "korkeasti koulutettu", en siis pääse hyvätuloiseen työhön näillä näkymin. Kaiken kukkuraksi olen kouluttanut itseni väärälle alalle. Alalle joka ei minulle sovellu. Joten ennen kuin pääsen rahan makuun pitänee minun vielä kouluttaa itseni uudelle alalle. Todella turhauttavaa, NYT kun olisi paras mahdollinen investointi tarkoitus tarpeen.

        ps.-kiitos osanotostasi:)

        Tiedän miltä tuntuu jos tarvitsee rahaa,ja ei tiedä mistä hakea.
        Kuuntele tosin viisaita neuvoja ja älä hae lainaa jos et sitä todella tarvitse ,ja mieti myös kuinka sen hoidat pois.
        Listaan muutamia ilman vakuuksia haettavia lainoja,löydät tarkempaa tietoa googlen kautta.
        >Ellos
        >Halens
        >Gemoney
        >Citybank
        >Extra laina
        >Independ


      • nämä
        apu matikki kirjoitti:

        Tiedän miltä tuntuu jos tarvitsee rahaa,ja ei tiedä mistä hakea.
        Kuuntele tosin viisaita neuvoja ja älä hae lainaa jos et sitä todella tarvitse ,ja mieti myös kuinka sen hoidat pois.
        Listaan muutamia ilman vakuuksia haettavia lainoja,löydät tarkempaa tietoa googlen kautta.
        >Ellos
        >Halens
        >Gemoney
        >Citybank
        >Extra laina
        >Independ

        kannattaa kiertää kaukaa ja myös kaikki pikavippifirmat.


      • opintolaina
        nämä kirjoitti:

        kannattaa kiertää kaukaa ja myös kaikki pikavippifirmat.

        Pankit myöntävät hyvin mielellään lainoja opintoihin ja valtio takaa lainan. Ei tarvitse omia vakuuksia. Valtio vielä maksa osan koroistakin.
        Tietysti opintojen sujumista kontrolloidaan.Lisäksi on mahdollista saada opintotukea ja asumistukea (ei tarvitse maksaa takaisin)


      • kysyjä...
        opintolaina kirjoitti:

        Pankit myöntävät hyvin mielellään lainoja opintoihin ja valtio takaa lainan. Ei tarvitse omia vakuuksia. Valtio vielä maksa osan koroistakin.
        Tietysti opintojen sujumista kontrolloidaan.Lisäksi on mahdollista saada opintotukea ja asumistukea (ei tarvitse maksaa takaisin)

        ei opiskellut, joten mitä tämä neuvo mahtoi hyödyttää, huohhh


      • .........,.
        tytsi85 kirjoitti:

        totta puhut, niin järkeviäkin :)
        ..mutta ikä ja terveys ei riitä takoamaan rahaa pitkäjänteisesti. On sanottu että työtätekemällä ei rikastu, joten tähän isompaan laina summaan tässä akuuttitilanteessa ei työnteko auta. varsinkaan kun en ole koulutukseltani "korkeasti koulutettu", en siis pääse hyvätuloiseen työhön näillä näkymin. Kaiken kukkuraksi olen kouluttanut itseni väärälle alalle. Alalle joka ei minulle sovellu. Joten ennen kuin pääsen rahan makuun pitänee minun vielä kouluttaa itseni uudelle alalle. Todella turhauttavaa, NYT kun olisi paras mahdollinen investointi tarkoitus tarpeen.

        ps.-kiitos osanotostasi:)

        jos kerran olet väärällä alallakin. Tammikuussa alkaa taas opintoja, kysele peruutuspaikkoja oppilaitoksista. Opintolainakin irtoaa sitten helposti.


    • Money Factory

      Kyllähän nuorelle tytölle aina rahaa löytyy. Kyse onkin lähinnä siitä, mitä on valmis rahan eteen tekemään... Kerronko lisää?

      • tytsi85

        kerro lisää..:)


    • kunnalta

      eikös niitä saa yrityksen perustamislainoja,

      kusy kunnalta,
      yritysasiamieheltä,

      älä nyt mistään pikavippiä.
      niissä on liian kovat kulut, usko!!!

      • kouluttaa

        Jos sinulla on jo ammatti johon et sovellu esim. terveydellisistä syistä niin autaisiko Kela sinua. Niin ainakin ennen koulutti mm. esim. allergisia ihmisiä ja se oli opiskelijalle halpa vaihtoehto. Niin ja työllisyyskurssit josta saat päivärahaa. Yritä hakea niihin.

        Voit yrittää saada työpaikkoja ilman koulutusta vaan sinnikkäästi hakemalla töihin tai sitten oppisopimuksella. Ota selvää asioista ja käy työkkärissä kyselemässä vaihtoehtoja.

        Velkaa ei kannata ottaa turhan takia. Yleensä turha haaveilla nopeasti rikastumisesta. Miksi et eläisi vaatimattomasti. Luovu kaikesta yleellisyydestä. Kaikkea ei tarvi saada.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe