mielipiteitä

herpeksestä

Kaipaisin yleisiä mielipiteitä naisilta sekä miehiltä siihen,että miten suhtaudut jos kumppanisi kertoo että hänellä on herpes-virus...siis vaikkei se olisi "päällä" silloin,mut kaikkihan tietää (?) et se voi uusiutua milloin vaan...meneekö seksihalut kyseiseen ihmiseen??? ja varsinkin jos on uusi tuttavuus??

7

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turn-off

Mä sanon silloin vain kylmästi "moikka, oli kiva tavata, toivottavasti ei enää törmätä". Kunnon ihmiset eivät noita tauteja saa sillä kunnolliset eivät sekaannu taudinkantajiin tai semmoisiin jotka ovat olleet semmoisen kanssa.

• älykästä..

Mistähän sen tiedät päällepäin kellä on ja mitä tauteja??? eritoten tuollaisissa tapauksissa mitkä on oireettomia!!!"kunnon ihmiset"...ne NS kunnon ihmisethän siellä huorissakin juuri käyvät,kun ovat maksukykyisiä ja asemassa,varmaan paljon suurempi mahd saada tauti sellaiselta kun vaikkapa joltakin "laitapuolen kulkijalta"...ääliö!!!!!! siis kerro ihmeessä meille mistä erotat kunnon ihmisen ja taudinkantajan toisistaan??!

• . . .

Vai että kunnon ihmiset :D Kyl sun kannattas muuttaa suhtautumistapaas täysin.. Esimerkiksi kondyloomaa kantaa tai on joskus kantanut 80% suomalaisista.. joten tällöin käsityksesi mukaan 80% suomalaisista ei ole kunnon ihmisiää..

Ja itse sain myös kyseisen taudin heti kun neitsyyteni menetin, kun ei silloinen poikaystäväni asiasta minulle mitää maininnut.. Joten mielestäni hän ei ole kunnon ihminen titteliä ansainnut.. Ei sukupuolitauti tarkoita sitä etttä hyppii sängystä toiseen eikä muista ehkäisystä huolehtia.. Itse olen vain kolmen ihmisen kanssa seksiä elämäni aikana harrastanut ja vielä joka ikinen kerta kumia käyttänyt.. Eikä niihin sisälly yhtään yhden yön suhdetta.. Ja silti minusta tuli sanojesi mukaan huono ihminen

• itselläni

En tiedä toivotko mielipidettä "minun puoleltani"; olen saanut muinoin ko viruksen seurustelukumppaniltani. Hän ei kertonut minulle ennen kuin oli myöhäistä tehdä mitään. Ilmeisestikin herra-puoliselle "turn-offille" sanoisin, että myös ns. kunnon ihmiset voivat saada tartunnan. Uskallan sellaiseksi itseäni sanoa. Ex-miestäni ei asia haitannut, kerroin tietysti hänelle. Yleensä ottaen olen saanut ymmärtäväisesti suhtautuvaa palautetta, mutta on myös miehiä, jotka ovat suhtautuneet kuin spitaaliseen, eli kuin "turn off". Nyt olen tilanteessa, että on kerrottava uudelle tuttavuudelle.

• toivoisinkin

että olisi yleisempää ymmärtäväisyys,koska eihän se tauti ole edes päällä kun tosi harvoin yleensä,ja silloin ei tietysti tarvi mitään harrastaa. mutta eräskin mies joutui miettimään tosi tarkkaan ja kauan voiko hän jatkaa ollenkaan seurustelusuhdetta kanssani,vaikka meidän juttu oli jo tosi vakavaa siinä vaiheessa!! ja itsestä tietysti se oli aika käsittämätöntä,että noin pinnallisesti saattoi ajatella...mutta näitäkin (ja luulen että enemmän miehiä?) vaan on varmaan valitettavan paljon sitten,jotka pitää just jonain "spitaalisena"....siksi lyhyille suhteille ei ainakaan kovin helposti uskalla asiasta kertoa jollei ole aivan pakko,eli tauti just silloin päällä.

• se on
        toivoisinkin kirjoitti:

että olisi yleisempää ymmärtäväisyys,koska eihän se tauti ole edes päällä kun tosi harvoin yleensä,ja silloin ei tietysti tarvi mitään harrastaa. mutta eräskin mies joutui miettimään tosi tarkkaan ja kauan voiko hän jatkaa ollenkaan seurustelusuhdetta kanssani,vaikka meidän juttu oli jo tosi vakavaa siinä vaiheessa!! ja itsestä tietysti se oli aika käsittämätöntä,että noin pinnallisesti saattoi ajatella...mutta näitäkin (ja luulen että enemmän miehiä?) vaan on varmaan valitettavan paljon sitten,jotka pitää just jonain "spitaalisena"....siksi lyhyille suhteille ei ainakaan kovin helposti uskalla asiasta kertoa jollei ole aivan pakko,eli tauti just silloin päällä.

Mielestäni se on ihan tervettä ihmisiltä että miettivät haluavatko seurustella semmoisen kanssa jolla on tauti. Ei kai kukaan terve ihminen normaalisti tauteja halua ja jos pelkää tauteja voi olla helpointa unohtaa koko ihminen. En pidä sitä mitenkään pinnallisena asiana siinä mielessä.

• Suurimmalle osalle miehistäni asia on ok. Muutamalla ollut itselläänkin tauti, kondy tai herpes. Nykyinen suhde, vuoden kestänyt seksisuhde...Mies alussa hieman epäröi, mutta annoin niin mukavat ja tiukat kyydit ja mies oli mun ;) Käytetään kumia ja suuseksisuojaa.

Kondy ja herpes on niin yleisiä, etten jaksa edes stressata. Käytän kumia, ja suojaan muita, that's it.

Kunnon ihmisetkään eivät niiltä välty ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      423
      3631
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1368
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1246
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      960
    Aihe