Onko Monosen levyliike vielä pystyssä ja sen naama norsun veellä oleva myyjä?
Mononen
5
1311
Vastaukset
- se siinä
samassa paikassa ja omistaja edelleen se *hapansilakkaasyönyt*
- Hapansilakka
Joo se kyllä osaa olla ASIAKASYSTÄVÄLLINEN!!!
- Viima Littunen
heh heh hee...Onhan se joo edelleen olemassa mikä mun mielestä on hianoa sinä rakennuksena kuin mikä se on. Siinä on jotain "kadonutta aikaa" tai miten sen sanois, että se on ollut niin kauan kuin minä muistan se puutönö siinä ja monosen levukauppa siinä keskustassa. Myyjällä vois olla tosiaan hieman ystävällisempi ilme kasvoilla, se on aina sen näköinen niinku sitä vituttais hirveesti jokin.
- muistikuva
Hei koittaakaa ymmärtää se on seissy siellä tiskin takana jo 25 vuotta
- Mitä sitten..
muistikuva kirjoitti:
Hei koittaakaa ymmärtää se on seissy siellä tiskin takana jo 25 vuotta
Myyjä kun myyjä, asiakasystävällinen pitäisi olla vaikka seisois päällänsä siellä 50vuotta. Eikä mikään hapansilakka!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350