kirjoittaa, mikä 1) sinua odottaa fyysisen kuolemasi jälkeen
ja myös 2) mitä sinä odotat kuolemasi jälkeen saavasi osaksesi!
Huom. Tämä olkoon aivan asiallista Raamattukeskustelua, käykö päinsä!
Voitko Teuvo Suni
66
3031
Vastaukset
- raimoltako?
Näytä esimerkkiä!
- Raamatulla perustellen
-nimimerkki?????????????????????
- Anonyymi
Raamatulla perustellen kirjoitti:
Makita akkuvibra runko nr
-
TeuvoSuni - Anonyymi
Raamatulla perustellen kirjoitti:
kuten hän itse sanoi:
"Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät
vielä uudelleen, ja silloin teidän sydämenne
täyttää ilo, jota kukaan ei voi teiltä riistää.
Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään."
Ei ole mitään kysyttävää, koska Totuuden Henki on
jo täällä maan päällä paljastanut koko totuuden.- ylösnousemista
ja millaista elämää sen jälkeen jos odotat ylösnousemista?
ylösnousemista kirjoitti:
ja millaista elämää sen jälkeen jos odotat ylösnousemista?
Niin täysin turhaa minä tänäänkin täällä netissä
olisin Kristuksen tahtoa noudattamassa.
Olen saanut nähdä taivaasta vain sen valtavan kirkkauden
ja helvetistä sen synkän pimeyden, jossa
kadotetut itkevät, kun Karitsan hääjuhla alkaa:
"Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia!
Nyt on tullut Karitsan häiden aika. Hänen
morsiamensa on valmiina, hänen ylleen on puettu
hääpuku, hohtavan valkea pellavapuku.
Se pellavapuku tarkoittaa pyhien vanhurskaita tekoja.
Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne,
jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle."
Ja kutsukortit sekä hääpuku annetaan ahtaan portin takana.- ylösnousemusta
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja kutsukortit sekä hääpuku annetaan ahtaan portin takana.Odotatko ensimmäistä vai toista ylösnousemusta?
Siis kumpaa näistä:
" Minä näin valtaistuimia, ja niille, jotka asettuivat istuimille, annettiin tuomiovalta. Minä näin niiden sielut, jotka oli mestattu Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eivätkä sen kuvaa eivätkä olleet ottaneet sen merkkiä otsaansa eivätkä käteensä. He heräsivät eloon ja hallitsivat yhdessä Kristuksen kanssa tuhat vuotta. 5 Muut kuolleet eivät heränneet eloon, ennen kuin tuhat vuotta oli täyttynyt.
Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. 6 Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi ensimmäisestä ylösnousemuksesta! Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta." ylösnousemusta kirjoitti:
Odotatko ensimmäistä vai toista ylösnousemusta?
Siis kumpaa näistä:
" Minä näin valtaistuimia, ja niille, jotka asettuivat istuimille, annettiin tuomiovalta. Minä näin niiden sielut, jotka oli mestattu Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eivätkä sen kuvaa eivätkä olleet ottaneet sen merkkiä otsaansa eivätkä käteensä. He heräsivät eloon ja hallitsivat yhdessä Kristuksen kanssa tuhat vuotta. 5 Muut kuolleet eivät heränneet eloon, ennen kuin tuhat vuotta oli täyttynyt.
Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. 6 Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi ensimmäisestä ylösnousemuksesta! Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta."ensimmäisen kuoleman jälkeistä Kristuksen kohtaamista,
mitä sitten tapahtuneekin, se kaikki on hänen hallinnassaan,
eikä minun tarvitse siitä murhetta kantaa.
Ensimmäisen kuoleman käyvät läpi kaikki, ja toisen
kuoleman saavat osakseen ne, jotka eivät ole
Kristus täällä maan päällä ahtaan portin takana tavanneet.- jo kasteessa
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja kutsukortit sekä hääpuku annetaan ahtaan portin takana., mutta ken siihen pukeutuu, onkin aivan eri asia: Jotka olemme Kristukseen kastetut olemme Kristuksen päällemme pukeneet.
Jeesus ei kutsu ahtaan portin takana, vaan siellä missä ihmiset ovat lavealla tiellä. Kutsu on portin edessä ja portille: Jeesus sanoo: Tulkaa minun tyköni! Jeesus on ovi, lihansa kautta ja verensä kautta!
Jeesus käski viedä kutsua teille ja aitovierille.
Tuo ahtaanportin itsevalittu korostus menee jo yli Raamatun pyhien kirjoitusten - Huomaatko Teuvo
TeuvoSuni kirjoitti:
ensimmäisen kuoleman jälkeistä Kristuksen kohtaamista,
mitä sitten tapahtuneekin, se kaikki on hänen hallinnassaan,
eikä minun tarvitse siitä murhetta kantaa.
Ensimmäisen kuoleman käyvät läpi kaikki, ja toisen
kuoleman saavat osakseen ne, jotka eivät ole
Kristus täällä maan päällä ahtaan portin takana tavanneet.että noiden ylösnousmusten välissä on 1000 vuotta ja niitä vuosia ei ole vielä tullut! Eikös niin!
- einel
jo kasteessa kirjoitti:
, mutta ken siihen pukeutuu, onkin aivan eri asia: Jotka olemme Kristukseen kastetut olemme Kristuksen päällemme pukeneet.
Jeesus ei kutsu ahtaan portin takana, vaan siellä missä ihmiset ovat lavealla tiellä. Kutsu on portin edessä ja portille: Jeesus sanoo: Tulkaa minun tyköni! Jeesus on ovi, lihansa kautta ja verensä kautta!
Tuo ahtaanportin itsevalittu korostus menee jo yli Raamatun pyhien kirjoitustenei anneta missään kasteessa. vaan vain ja ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa.
jos noin asia olisi, niin olisipa taivaaseen pääsy todella helppo ja TODELLA LAVEA TIE. ei tarvitsisi muuta kuin vedellä liruttaa ja sillä selvä.
mutta kun tie onkin kaita ja portti on ahdas. ettei todellakaan voi olla edes Jeesuksen opetuslapsi, ellei ole ottanut ristiänsä ja kadottanut koko elämäänsä Jeesuksen tähden. tähän ei ihminen tietenkään itsessään, omassa voimassaan pysty. mutta kun annamme Jumalalle luvan tehdä sen työn meissä, että loppujen lopuksi oman tahdon tilalle saa tulla Jumalan tahto. - einel
jo kasteessa kirjoitti:
, mutta ken siihen pukeutuu, onkin aivan eri asia: Jotka olemme Kristukseen kastetut olemme Kristuksen päällemme pukeneet.
Tuo ahtaanportin itsevalittu korostus menee jo yli Raamatun pyhien kirjoitustensanoi:
Matt. 4:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38 JA JOKA EI OTA RISTIÄNSÄ JA SEURAA MINUA, SE EI OLE MINULLE SOVELIAS.
39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja JOKA KADOTTAA ELÄMÄNSÄ MINUN TÄHTENI, HÄN LÖYTÄÄ SEN.
Room. 6:6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. Huomaatko Teuvo kirjoitti:
että noiden ylösnousmusten välissä on 1000 vuotta ja niitä vuosia ei ole vielä tullut! Eikös niin!
aikoja ja hetkiä, jotka Jumala oman valtansa
nojalla on asettanut:
"Tietäkää tämä: Herralle yksi päivä on kuin tuhat
vuotta ja tuhat vuotta kuion yksi päivä."
En koskaan anna minkäänlaisten aikamäärien eksyttää
itsenäni, sillä Pyhä Henki on sanonut, että
Saatana tahtoo niiden kautta saada ihmiset
vain naurun alaiseksi. Maailma on jo täynnä
huutoja: "Jeesus tulee pian!" ja: "Loppu on
lähellä!" "Antikristus on Eu!" jne. loputtomiin.
Ja vielä tämäkin: "Saatana nukkuu tuhatvuotista
untaan, siksi on rauha, ei mitään hätää!"einel kirjoitti:
sanoi:
Matt. 4:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38 JA JOKA EI OTA RISTIÄNSÄ JA SEURAA MINUA, SE EI OLE MINULLE SOVELIAS.
39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja JOKA KADOTTAA ELÄMÄNSÄ MINUN TÄHTENI, HÄN LÖYTÄÄ SEN.
Room. 6:6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse."Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
- einel
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
tosin Pyhäksi Hengeksi näinä aikoina kuvitellaan jos jonkinmoiset henget ja ilmiöt.
einel kirjoitti:
tosin Pyhäksi Hengeksi näinä aikoina kuvitellaan jos jonkinmoiset henget ja ilmiöt.
"Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He
sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia."
Eikä kukaan eksytetty edes uskalla kysyä: "Kuka
sinä "minä se olen" oikein olet, koska kokevat
sen epäuskona ja Pyhän Hengen pilkkana, jos epäilevät.- tääsä 1000-vuotisasiassahan
TeuvoSuni kirjoitti:
nojalla on asettanut:
untaan, siksi on rauha, ei mitään hätää!"juuri olet eksyksissä, koska et huomaa, että
noiden kahden ylösnousemuksen välissä. ensimmäisen ylösnousemuksen eli elämän ylösnousemuksen ja tuomion ylösnousemuksen välissä ovat juuri nuo 1000 vuotta, jolloin saatana vasta on vankeudessa.
Kukaan muu ei ole kirjoittanut kyseisestä ajasta kuten itse sinä taas :
""Saatana nukkuu tuhatvuotista
untaan, siksi on rauha, ei mitään hätää!"
Tuo ei ole Raamatun mukaista lainkaan, koska Raamattu varoittaa meitä siitä, että saatana käy ympärillämme kuin kiljuva jalopeura etsien kenet saisi niellä-
Lisäksi olet myös eksytetty omaan oppiisi, jonka
mukaan kyseiset saatnan 1000 vankeusvuotta tulivat jo täyteen n. 1900 vuotta sitten.
Etkö vieläkään huomaa? Vai huomasitko sittenkin, mutta et voi silti tunnustaa, että olet väärässä!
"kuion yksi päivä" "itsenäni" - kasteessa
einel kirjoitti:
ei anneta missään kasteessa. vaan vain ja ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa.
jos noin asia olisi, niin olisipa taivaaseen pääsy todella helppo ja TODELLA LAVEA TIE. ei tarvitsisi muuta kuin vedellä liruttaa ja sillä selvä.
mutta kun tie onkin kaita ja portti on ahdas. ettei todellakaan voi olla edes Jeesuksen opetuslapsi, ellei ole ottanut ristiänsä ja kadottanut koko elämäänsä Jeesuksen tähden. tähän ei ihminen tietenkään itsessään, omassa voimassaan pysty. mutta kun annamme Jumalalle luvan tehdä sen työn meissä, että loppujen lopuksi oman tahdon tilalle saa tulla Jumalan tahto.vesi, veri ja henki todistavat yhtä.
kaste ei ole pelkkää vettä, vaan siinä on mukana Sana, Jeesus Kristus, jonka voimme uskossa ottaa vastaan. Pukeutua Kristukseen! kasteessa kirjoitti:
vesi, veri ja henki todistavat yhtä.
kaste ei ole pelkkää vettä, vaan siinä on mukana Sana, Jeesus Kristus, jonka voimme uskossa ottaa vastaan. Pukeutua Kristukseen!ymmärrä tätä:
"Jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei
pääse Jumalan valtakuntaan.
Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on Henkeä.
Älä kummeksu sitä, että sanon sinulle; 'Teidän TÄYTYY syntyä uudesti."
Ja tähän synnytyslaitokseen mennään ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta.- täydellisesti
TeuvoSuni kirjoitti:
ymmärrä tätä:
"Jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei
pääse Jumalan valtakuntaan.
Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä on Henkeä.
Älä kummeksu sitä, että sanon sinulle; 'Teidän TÄYTYY syntyä uudesti."
Ja tähän synnytyslaitokseen mennään ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta.mitä vedestä ja hengestä syntyminen on ja se tieto ei millään tavoin sulje pois ahtaan portin ja kaidan tien asiaa, josta Jeesus puhui.
Sinun uskosi perustuu ensisijaisesti ilmestyksiin ja kokemuksiin, mutta nekin värittivät kastenäkemystäsi varsin yksipuolisesti.
Vesikaste on Jumalasta ja henkikaste myös, mutta ihmiselle ne voivat olla ajallisesti kaukana toisistaan.
Ihminen on langenneen lihan lapsi isänsä kupeista ja äitinsä kohdusta, mutta kasteessa Jumalan silmissä ihminen saa kaiken, mitä Jeesus on ja mitä Jeesukselle tehtiin.
Jos kaste pelastaisi tehtynä tekona, silloin lain opetus, synnintunto, kääntyminen ja syntien anteeksisaaminen Jeesuksen veren tähden olisivat turhaa. Ahtaan portin kokemus on uudestisyntymisen tuskaa, kun Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen.
Kyllä kasteessa annetaan taivaspuku, mutta vasta parannuksen yhteydesä siihen voidaan Jumalan armosta pukeutua. täydellisesti kirjoitti:
mitä vedestä ja hengestä syntyminen on ja se tieto ei millään tavoin sulje pois ahtaan portin ja kaidan tien asiaa, josta Jeesus puhui.
Sinun uskosi perustuu ensisijaisesti ilmestyksiin ja kokemuksiin, mutta nekin värittivät kastenäkemystäsi varsin yksipuolisesti.
Vesikaste on Jumalasta ja henkikaste myös, mutta ihmiselle ne voivat olla ajallisesti kaukana toisistaan.
Ihminen on langenneen lihan lapsi isänsä kupeista ja äitinsä kohdusta, mutta kasteessa Jumalan silmissä ihminen saa kaiken, mitä Jeesus on ja mitä Jeesukselle tehtiin.
Jos kaste pelastaisi tehtynä tekona, silloin lain opetus, synnintunto, kääntyminen ja syntien anteeksisaaminen Jeesuksen veren tähden olisivat turhaa. Ahtaan portin kokemus on uudestisyntymisen tuskaa, kun Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen.
Kyllä kasteessa annetaan taivaspuku, mutta vasta parannuksen yhteydesä siihen voidaan Jumalan armosta pukeutua.Vaikka olisitkin mies, niin kai sinä osaat
kuvitella miten hankala kokemus pienelle lapselle
on lähteä pois äidin turvallisesta kohdusta
pimeän aukon kautta kohti kylmää maailmaa.
Samoin on uudestisyntymisen kanssa. Kun ihminen on
saanut elää vaikka pitkänkin elämän Saatanan
petollisen valhearmona varassa, ja uskoo, että
olen Jeesuksen oma, niin mihimpä hänellä olisi
tarvetta tästä ihanasta maailmasta lähteä, ja
kun ei vielä tarvitse edes tehdä mitään kuin vain
tumput suorina uskoa tai olla uskomassa, kuten
luterilaisen kirkon suurimman harhaoppisen lahkon
jäsenet uskonsa ilmaisevat.
Eikä Saatana koskaan tällaiselle ihmiselle anna
mahdollisuutta uudestisyntymiseen.
Mutta jos ihminen onkin niiden harvojen Jumalan
valittujen joukossa, niinpa hän jonakin päivänä
saa kokea tuskan sydämessään, kun tämä valheellinen
ja silti turvallinen maailma pitäisikin jättää
kun Jumala on aloittanut hänessä uuden elämän
synnytyspoltot.
Mutta tätä synnytystä (kuten lapsen syntymistä)
ei Jumala pakolla päätökseen vie, ja jopa ahtaan
portin edestäkin Saatana vielä pystyy omansa
"pelastamaan", kun antaa jonkun porttopapin äänen
kuulua: "Tule ja anna tänä iltana elämäsi Jeesukselle!"
Ja niin jo Jumalan valitsemasta ihmisestä tulikin
keskonen, ulkopuolelta puhdas, mutta sydän
edelleen saastaa täynnä.- mitä kirjoitat
TeuvoSuni kirjoitti:
Vaikka olisitkin mies, niin kai sinä osaat
kuvitella miten hankala kokemus pienelle lapselle
on lähteä pois äidin turvallisesta kohdusta
pimeän aukon kautta kohti kylmää maailmaa.
Samoin on uudestisyntymisen kanssa. Kun ihminen on
saanut elää vaikka pitkänkin elämän Saatanan
petollisen valhearmona varassa, ja uskoo, että
olen Jeesuksen oma, niin mihimpä hänellä olisi
tarvetta tästä ihanasta maailmasta lähteä, ja
kun ei vielä tarvitse edes tehdä mitään kuin vain
tumput suorina uskoa tai olla uskomassa, kuten
luterilaisen kirkon suurimman harhaoppisen lahkon
jäsenet uskonsa ilmaisevat.
Eikä Saatana koskaan tällaiselle ihmiselle anna
mahdollisuutta uudestisyntymiseen.
Mutta jos ihminen onkin niiden harvojen Jumalan
valittujen joukossa, niinpa hän jonakin päivänä
saa kokea tuskan sydämessään, kun tämä valheellinen
ja silti turvallinen maailma pitäisikin jättää
kun Jumala on aloittanut hänessä uuden elämän
synnytyspoltot.
Mutta tätä synnytystä (kuten lapsen syntymistä)
ei Jumala pakolla päätökseen vie, ja jopa ahtaan
portin edestäkin Saatana vielä pystyy omansa
"pelastamaan", kun antaa jonkun porttopapin äänen
kuulua: "Tule ja anna tänä iltana elämäsi Jeesukselle!"
Ja niin jo Jumalan valitsemasta ihmisestä tulikin
keskonen, ulkopuolelta puhdas, mutta sydän
edelleen saastaa täynnä.ja itseasiassa olen ymmärtänyt aina, myös silloin kun lähettelit minullekin kirjeitäsi, mutta silti niissä on sellaista, joka ei ole Raamatun mukaista.
Jotakin Teuvo niistä puuttuu. Jotakin sellaista, jonka paljon ennen sinua ovat Paavalin tavoin saaneet todeksi elää ja ymmärtää.
Mielestäsi sekotat Jumalan ja ihmisen näkökulman niin kaste- kuin pyhitysasiassakin. Kukaan ei ole vielä tullut itsessään synnittömäksi, ei Paavali ei Johannes, ainoastaan Jeesus!
Kenellekään yhdelle Jeesus ei anna kaikkea totuutta, mutta seurakunnalle kyllä, ruumilleen, pyhiensä yhteydelle.
Olet oikeassa kirjoittaessasi kirkon porttoudesta, mutta se kollektiivisuus, jolla tuomitset kaiken, jopa Lutherinkin vain siksi, että hän oli liitossa vallanpitäjien kanssa, sokaisee sinut.
Jos ennakkoluulottomasti tutkisit esimerkiksi Wycliffen, Juhana Hussin , Johan Arndin, Philip
Spenerin tai vaikkapa kreivi Zinzendorfin elämän työtä, jonka he tekivät uudesityntyneinä. Monen heidän saarnojensa kautta uskoontulleet ja Hengessä vaeltaneet ovat olleet paljon ahtaammalla ahtaan portin kokemuksissaan.
Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi! Eikös ne olleet sinulle oman ilmestyksesi jumalan sanat!
Sinun oppisi on oikeassa siinäkin, että Ilmestyskirjan Baabelportto on kirkko, mutta huomaatko, että se on juopunut pyhien verestä.
Siitä on löydetty marttyyrien veri. Eihän se ole sinun Ilmestydskirjaoppisi mukaan mahdollista, koska historiallisesti katolisen kirkon aika alkoi vasta 350-luvulla ja silloin oppisi mukaan Pyhä Henki oli poissa maailmasta. Jos Pyhä Henki olisi ollut poissa maailmasta, eihän silloin kukaan olisi voinut olla pyhä.
Opissasi on vakavia aukkoja! - jo todeta
TeuvoSuni kirjoitti:
nojalla on asettanut:
untaan, siksi on rauha, ei mitään hätää!"Raamatun sanojen perusteella, että elämän ja tuomion ylösnousemuksen välillä on tuhat vuotta, jolloin pyhät saavat hallita Kristuksen kanssa ja saatna on silloin sidottu.
Ja koska odotat ensimmäistä ylösnousemusta, kaikki tuo on vielä edessäpäin eikä kuten olet
kirjoittanut, että "ne tulivat jo täyteen" 1900 vuotta sitten! - sanonut
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja kutsukortit sekä hääpuku annetaan ahtaan portin takana."Tulkaa ahtaasta portista" ei Jeesus kutsu ahtaan portin jälkeen tai takana!
Jeesushan nimenomaan sanoi "Menkää ahtaasta portista sisälle.." Kutsu annetaan kaikille, ahtaan portin edessä, mutta vain harvat silti menevät sisälle.
Juutalaiset hylkäsivät kutsun ja siksi kuningas
käskee menemään teille ja aitovierille kutsumaan.
Eihän häävieraille jaeta kutsua häätalon sisällä vaan ennen häitä häätalon ulkopuolella.
Teuvon spekulaatiot ovat Raamatun kanssa tässäkin ristiriidassa sanonut kirjoitti:
"Tulkaa ahtaasta portista" ei Jeesus kutsu ahtaan portin jälkeen tai takana!
Jeesushan nimenomaan sanoi "Menkää ahtaasta portista sisälle.." Kutsu annetaan kaikille, ahtaan portin edessä, mutta vain harvat silti menevät sisälle.
Juutalaiset hylkäsivät kutsun ja siksi kuningas
käskee menemään teille ja aitovierille kutsumaan.
Eihän häävieraille jaeta kutsua häätalon sisällä vaan ennen häitä häätalon ulkopuolella.
Teuvon spekulaatiot ovat Raamatun kanssa tässäkin ristiriidassaon täällä maailmassa, jossa kutsut häätaloon
jaetaan, eli annetaan se hääpuku, Pyhä eli
Totuuden Henki, jolla puettuja ei ajeta
todellisesta häätalosta, joka on taivaissa,
ulos pimeään kadotukseen.
Kyllä Saatana epätoivoisesti jo yrittää saada
omansa välttämään tuota ahdasta porttia, ja
viedä omansa muka taivaaseen helpompaa oikopolkua.
Vaikka Jeesus sanoo:
"Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.
Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki
olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
MINÄ OLEN PORTTI. Se, joka tulee sisään minun
kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja
mennä, ja hän löytää laitumen."
Ja siksi minäkin saan todella olla vapaa kuin
taivaan lintu (tosin vielä ilman siipiä kuin
Juha Vainion kotkan pojatkin) koska Poika on
omassa ahtaassa portissaan minutkin vapauteen
vapauttanut.
Häkissä oleva lintukin voi päästä vapauteen vasta
kun häkin portti avataan.jo todeta kirjoitti:
Raamatun sanojen perusteella, että elämän ja tuomion ylösnousemuksen välillä on tuhat vuotta, jolloin pyhät saavat hallita Kristuksen kanssa ja saatna on silloin sidottu.
Ja koska odotat ensimmäistä ylösnousemusta, kaikki tuo on vielä edessäpäin eikä kuten olet
kirjoittanut, että "ne tulivat jo täyteen" 1900 vuotta sitten!tuomiolla toistelet tuhatvuotista mantraasi:
"Mutta Herra, eihän Antikristukset vielä minun
aikanani tulleet minuakaan eksyttämään, miksi
sinä minut kadotukseen heität?"
Voi opettaja parka!mitä kirjoitat kirjoitti:
ja itseasiassa olen ymmärtänyt aina, myös silloin kun lähettelit minullekin kirjeitäsi, mutta silti niissä on sellaista, joka ei ole Raamatun mukaista.
Jotakin Teuvo niistä puuttuu. Jotakin sellaista, jonka paljon ennen sinua ovat Paavalin tavoin saaneet todeksi elää ja ymmärtää.
Mielestäsi sekotat Jumalan ja ihmisen näkökulman niin kaste- kuin pyhitysasiassakin. Kukaan ei ole vielä tullut itsessään synnittömäksi, ei Paavali ei Johannes, ainoastaan Jeesus!
Kenellekään yhdelle Jeesus ei anna kaikkea totuutta, mutta seurakunnalle kyllä, ruumilleen, pyhiensä yhteydelle.
Olet oikeassa kirjoittaessasi kirkon porttoudesta, mutta se kollektiivisuus, jolla tuomitset kaiken, jopa Lutherinkin vain siksi, että hän oli liitossa vallanpitäjien kanssa, sokaisee sinut.
Jos ennakkoluulottomasti tutkisit esimerkiksi Wycliffen, Juhana Hussin , Johan Arndin, Philip
Spenerin tai vaikkapa kreivi Zinzendorfin elämän työtä, jonka he tekivät uudesityntyneinä. Monen heidän saarnojensa kautta uskoontulleet ja Hengessä vaeltaneet ovat olleet paljon ahtaammalla ahtaan portin kokemuksissaan.
Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi! Eikös ne olleet sinulle oman ilmestyksesi jumalan sanat!
Sinun oppisi on oikeassa siinäkin, että Ilmestyskirjan Baabelportto on kirkko, mutta huomaatko, että se on juopunut pyhien verestä.
Siitä on löydetty marttyyrien veri. Eihän se ole sinun Ilmestydskirjaoppisi mukaan mahdollista, koska historiallisesti katolisen kirkon aika alkoi vasta 350-luvulla ja silloin oppisi mukaan Pyhä Henki oli poissa maailmasta. Jos Pyhä Henki olisi ollut poissa maailmasta, eihän silloin kukaan olisi voinut olla pyhä.
Opissasi on vakavia aukkoja!ei niitä saada sinun oppisi mieleiseksi sillä,
että sinä Saatanan opeilla yrität niitä tukkia.
Jospa kerran saisit tuntemattoman sotilaan sanoin
todistaa minkälainen sinun reissusi tämän maailman
jumalan palveluksessa oli: ("Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä!")- ei koskaan
TeuvoSuni kirjoitti:
ei niitä saada sinun oppisi mieleiseksi sillä,
että sinä Saatanan opeilla yrität niitä tukkia.
Jospa kerran saisit tuntemattoman sotilaan sanoin
todistaa minkälainen sinun reissusi tämän maailman
jumalan palveluksessa oli: ("Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä!")turvautuisi ala-arvoisiin Linnan romaanien ilmaisuihin, ei edes lainausmerkeissä. Ei Jumalan Henki koskaan laskisi hillaluja-huumoria, Teuvoa
se on, ei Jumalan armon Hengen työtä!
Olen jo monesti luetellut kirjasi ja sen edustaman oppisi pahat aukot ja niin pystyy tekemään kuka tahansa, joka turvaa Jumalaan ja
Raamatun pyhään sanaan. - koska ensin
TeuvoSuni kirjoitti:
on täällä maailmassa, jossa kutsut häätaloon
jaetaan, eli annetaan se hääpuku, Pyhä eli
Totuuden Henki, jolla puettuja ei ajeta
todellisesta häätalosta, joka on taivaissa,
ulos pimeään kadotukseen.
Kyllä Saatana epätoivoisesti jo yrittää saada
omansa välttämään tuota ahdasta porttia, ja
viedä omansa muka taivaaseen helpompaa oikopolkua.
Vaikka Jeesus sanoo:
"Totisesti, totisesti: minä olen lampaiden portti.
Ne, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat kaikki
olleet varkaita ja rosvoja, eivätkä lampaat ole kuunnelleet heitä.
MINÄ OLEN PORTTI. Se, joka tulee sisään minun
kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja
mennä, ja hän löytää laitumen."
Ja siksi minäkin saan todella olla vapaa kuin
taivaan lintu (tosin vielä ilman siipiä kuin
Juha Vainion kotkan pojatkin) koska Poika on
omassa ahtaassa portissaan minutkin vapauteen
vapauttanut.
Häkissä oleva lintukin voi päästä vapauteen vasta
kun häkin portti avataan.olet kirjoittanut selvästi, että hääkutsut ja hääpuku annetaan ahtaan portin takana ja nyt
kirjoitat, että ahdas porttihan on täällä maailmassa, jossa kutsut häätaloon jaetaan!
Niin niin, juuri niin, ei hääkutsua ahtaan portin, Jeesus ovesta sisälle menneelle anneta vaan ennen porttia, jotta kutsutut tulisivat ovesta sisään, kyllähän tuon jokainen ymmärtää!
Häkissä oleva lintukin voi päästä vapauteen, vasta kun häkin portti avataan! Toki niin, mutta
sittenkö vasta häkin portista ulos tulleelle linnulle Teuvon henki sanoo: Tässä kutsu vapauteen!
Mieletöntä! Vääryyttä! Ensin syödään hääateria ja sitten vasta tuodaan ruoka! - tuomiolle
TeuvoSuni kirjoitti:
tuomiolla toistelet tuhatvuotista mantraasi:
"Mutta Herra, eihän Antikristukset vielä minun
aikanani tulleet minuakaan eksyttämään, miksi
sinä minut kadotukseen heität?"
Voi opettaja parka!olen ennen sitä ollut osallinen ensimmäisestä ylösnousemuksesta, minkä vuoksi toisella kuolemalla ei ole minuun enää valtaa. Tuhat vuotta tosin olen jo elänyt maan päällä uudessa ruumiissa ja varmasti aivan jotakin muuta toistellut. Uskon noiden tuhannen vuoden aikana sanovani usein ainakin: "Kiitos Herra Jeesus!"
Ei Jeesus minua eikä muitakaan pelastuneita heitä kadotukseen. Jumalan sana ei raukene minunkaan kohdallani tyjiin, mutta se ,joka ei herää ensimmäisessä ylösnousemuksessa, herää sen sijaan noiden tuhannen vuoden jälkeen tuomion ylösnousemukseen ja heille luetaan heidät pahojen tekojensa mukaiset tuomiot, ellei Jumala toisin päätä. Minulle ja muille pelastuneille Herra sanoo, koska nimemme ovat Jeesuksen armon ja uskon tähden elämän kirjassa: "Tulkaa minun Isäni siunatut ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti." Mutta joiden nimet eivät ole tuolloin elämän kirjaan kirjoitetut, heidät heitetään tuliseen järveen. Se on toinen kuolema, ikuinen helvetin tulijärvi.
Olen Teuvon silmissä parka, mutta Jeesuksen silmissä autuas ja pyhä, armosta, uskon kautta Kristuksen sovitustyön tähden! - itsekään
TeuvoSuni kirjoitti:
"Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He
sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia."
Eikä kukaan eksytetty edes uskalla kysyä: "Kuka
sinä "minä se olen" oikein olet, koska kokevat
sen epäuskona ja Pyhän Hengen pilkkana, jos epäilevät.Lappeenrannan kirkossa kysynyt: Kuka olet? siltä olennolta, joka sanoi olevansa sinun herrasi ja jumalasi? Koitko, ettet uskaltanut tehdä niin, koska pidit sellaista epäuskona ja Pyhän Hengen pilkkana!
Et myöhemminkään, omaksi ahtaan portin kokemukseksi nimittämäsi tapauksesi aikana kysynyt:
Kuka olet? siltä, jonka tunsit olevan lähelläsi!
Mekillistä, ettet ole koskaan todistanut, että olisit antanut vaimollesi anteeksi hänen uskottomuuttaan! Oletkohan edes antanut anteeksi! - Mitenkä
itsekään kirjoitti:
Lappeenrannan kirkossa kysynyt: Kuka olet? siltä olennolta, joka sanoi olevansa sinun herrasi ja jumalasi? Koitko, ettet uskaltanut tehdä niin, koska pidit sellaista epäuskona ja Pyhän Hengen pilkkana!
Et myöhemminkään, omaksi ahtaan portin kokemukseksi nimittämäsi tapauksesi aikana kysynyt:
Mekillistä, ettet ole koskaan todistanut, että olisit antanut vaimollesi anteeksi hänen uskottomuuttaan! Oletkohan edes antanut anteeksi!tahditon etten sanoisi sivistymätön sinä oletkaan. Jos omista parin vuoden takaisista kirjoituksistasi kyselee, poistatat ne heti.
ei koskaan kirjoitti:
turvautuisi ala-arvoisiin Linnan romaanien ilmaisuihin, ei edes lainausmerkeissä. Ei Jumalan Henki koskaan laskisi hillaluja-huumoria, Teuvoa
se on, ei Jumalan armon Hengen työtä!
Olen jo monesti luetellut kirjasi ja sen edustaman oppisi pahat aukot ja niin pystyy tekemään kuka tahansa, joka turvaa Jumalaan ja
Raamatun pyhään sanaan.mutta tekopyhä henki ei koskaan:
*Teillä tulee olla leirin ulkopuolella paikka missä käytte tarpeillanne.
*Varusteidenne joukossa teillä tulee olla pieni lapio, jolla peitätte jälkenne.
*Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävää. Minä paiskaan uhrieläinten
suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne,
ja teidät itsekin heitetään tuohon samaan tunkioon.
*Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen,
etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.
*Koira palaa oksennukselleen ja pesty sika rypee rapakossa.
Näitä voisin sinulle kirjoittaa vaikka koko illan, mutta riittäkööt nämä tällä kertaa.
Tiedätkö muuten, että juuri minä annoin kerran koiralle sitä mikä on pyhää,
ja heitin helmiä sian eteen, ja siksi tänäkin päivänä käy räksytys täällä netissä aamusta iltaan.koska ensin kirjoitti:
olet kirjoittanut selvästi, että hääkutsut ja hääpuku annetaan ahtaan portin takana ja nyt
kirjoitat, että ahdas porttihan on täällä maailmassa, jossa kutsut häätaloon jaetaan!
Niin niin, juuri niin, ei hääkutsua ahtaan portin, Jeesus ovesta sisälle menneelle anneta vaan ennen porttia, jotta kutsutut tulisivat ovesta sisään, kyllähän tuon jokainen ymmärtää!
Häkissä oleva lintukin voi päästä vapauteen, vasta kun häkin portti avataan! Toki niin, mutta
sittenkö vasta häkin portista ulos tulleelle linnulle Teuvon henki sanoo: Tässä kutsu vapauteen!
Mieletöntä! Vääryyttä! Ensin syödään hääateria ja sitten vasta tuodaan ruoka!Vai oletko jo entinen opettaja.
Kaikki muut ymmästävät totuuden, mutta ei tämän kansan opettajat.
Kenelle on valheen kauhalla annettu ei häneltä voi edes pienellä lusikalla totuutta vaatia.tuomiolle kirjoitti:
olen ennen sitä ollut osallinen ensimmäisestä ylösnousemuksesta, minkä vuoksi toisella kuolemalla ei ole minuun enää valtaa. Tuhat vuotta tosin olen jo elänyt maan päällä uudessa ruumiissa ja varmasti aivan jotakin muuta toistellut. Uskon noiden tuhannen vuoden aikana sanovani usein ainakin: "Kiitos Herra Jeesus!"
Ei Jeesus minua eikä muitakaan pelastuneita heitä kadotukseen. Jumalan sana ei raukene minunkaan kohdallani tyjiin, mutta se ,joka ei herää ensimmäisessä ylösnousemuksessa, herää sen sijaan noiden tuhannen vuoden jälkeen tuomion ylösnousemukseen ja heille luetaan heidät pahojen tekojensa mukaiset tuomiot, ellei Jumala toisin päätä. Minulle ja muille pelastuneille Herra sanoo, koska nimemme ovat Jeesuksen armon ja uskon tähden elämän kirjassa: "Tulkaa minun Isäni siunatut ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti." Mutta joiden nimet eivät ole tuolloin elämän kirjaan kirjoitetut, heidät heitetään tuliseen järveen. Se on toinen kuolema, ikuinen helvetin tulijärvi.
Olen Teuvon silmissä parka, mutta Jeesuksen silmissä autuas ja pyhä, armosta, uskon kautta Kristuksen sovitustyön tähden!Ei muuta.
- Saatanan edessä
TeuvoSuni kirjoitti:
mutta tekopyhä henki ei koskaan:
*Teillä tulee olla leirin ulkopuolella paikka missä käytte tarpeillanne.
*Varusteidenne joukossa teillä tulee olla pieni lapio, jolla peitätte jälkenne.
*Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävää. Minä paiskaan uhrieläinten
suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne,
ja teidät itsekin heitetään tuohon samaan tunkioon.
*Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen,
etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.
*Koira palaa oksennukselleen ja pesty sika rypee rapakossa.
Näitä voisin sinulle kirjoittaa vaikka koko illan, mutta riittäkööt nämä tällä kertaa.
Tiedätkö muuten, että juuri minä annoin kerran koiralle sitä mikä on pyhää,
ja heitin helmiä sian eteen, ja siksi tänäkin päivänä käy räksytys täällä netissä aamusta iltaan.Kun aina löydät sopivat vastaukset ihmisten tekopyhyyttä vastaan.
- seurakuntaan kuuluva uskova
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei muuta.
on sinun Saatanasi, niin niinhän Jeesus/Saatana meitä lohduttaa.
Saatanan edessä kirjoitti:
Kun aina löydät sopivat vastaukset ihmisten tekopyhyyttä vastaan.
"Teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."itsekään kirjoitti:
Lappeenrannan kirkossa kysynyt: Kuka olet? siltä olennolta, joka sanoi olevansa sinun herrasi ja jumalasi? Koitko, ettet uskaltanut tehdä niin, koska pidit sellaista epäuskona ja Pyhän Hengen pilkkana!
Mekillistä, ettet ole koskaan todistanut, että olisit antanut vaimollesi anteeksi hänen uskottomuuttaan! Oletkohan edes antanut anteeksi!Kyseletkö sinä joka kerran kun tulet jostakin kotiin vaimoltasi:
"Kuka sinä olet? Oletko minun vaimoni?"
Anteeksi on annettu, mutta siitä huolimatta Jeesuksen
sanat ovat totta: "Viholliset ovat oman talon väkeä."
Siinähän olivat lähellä molemmat jumalat.
Tämän maailman jumala, Saatana, ja taivaan
valtakunnan Jumala, ja myöskin pelastajani
Jeesus Kristus joka kuuli hätähuutoni, tuli
ja pelasti.seurakuntaan kuuluva uskova kirjoitti:
on sinun Saatanasi, niin niinhän Jeesus/Saatana meitä lohduttaa.
"Jos Jeesus seurakuntaan uskova on sinun Saatanasi,
niin niinhän Jeesus/Saatana meitä lohduttaa."
Saatanan poika on Antikristus, ei Jeesus.- lukenut.
TeuvoSuni kirjoitti:
"Jos Jeesus seurakuntaan uskova on sinun Saatanasi,
niin niinhän Jeesus/Saatana meitä lohduttaa."
Saatanan poika on Antikristus, ei Jeesus.Jumalan Pyhä Henki varoitti sitä henkilöä, joka jätti kirjasi noutamatta. Teki tosi viisaasti, kun ei tarttunut syöttiin.
- koskaan kenellekään
TeuvoSuni kirjoitti:
Vai oletko jo entinen opettaja.
Kaikki muut ymmästävät totuuden, mutta ei tämän kansan opettajat.
Kenelle on valheen kauhalla annettu ei häneltä voi edes pienellä lusikalla totuutta vaatia.ottakaa ja syökää niin teille tarjotaan ateria!
Sinähän alat sanoissasi muistuttaa jo vapaiden suuntien uskovainkasteoppia: ensin usko ja sitten kaste. Ensin häihin ja sitten hääkutsu, muodon vuoksi!
Jeesus ei anna hääkutsua ahtaan portin takana, senhän ymmärtää jo lusikallisellakin armojärkeä! - ja mitä odotat
Mitenkä kirjoitti:
tahditon etten sanoisi sivistymätön sinä oletkaan. Jos omista parin vuoden takaisista kirjoituksistasi kyselee, poistatat ne heti.
Teuvo kertoo avoimesti kirjassaan puolisostaan, mutta ei missään todista antaneensa anteeksi!
koskaan kenellekään kirjoitti:
ottakaa ja syökää niin teille tarjotaan ateria!
Sinähän alat sanoissasi muistuttaa jo vapaiden suuntien uskovainkasteoppia: ensin usko ja sitten kaste. Ensin häihin ja sitten hääkutsu, muodon vuoksi!
Jeesus ei anna hääkutsua ahtaan portin takana, senhän ymmärtää jo lusikallisellakin armojärkeä!Opettajan virasta ulosheitetty? ja miten sinä
ylipäänsä olet pystynyt opettajana olemaankaan
tuollaisella "armojärjelläsi"?
Minulle ei totisesti tuollaista valheen armojärkeä
ole annettu, kun ensin tyhjennettiin aivotkin
kaikesta siitä vähäisestäkin uskon tietämisestä,
jota siellä oli, jopa lapsena opitusta iltarukouksesta,
ennen kuin Kristus minut ahtaan portin kautta
johdatti eteensä ja puhdisti sydämen vielä
kaikesta muustakin mitä siellä oli, ennen kuin
antoi sinne sinetiksi Totuuden Henkensä.ja mitä odotat kirjoitti:
Teuvo kertoo avoimesti kirjassaan puolisostaan, mutta ei missään todista antaneensa anteeksi!
Kun on käynyt makuhuoneen ikkunan takana
kurkkimassa mitä siellä oikein tapahtuu?
Teuvo ei todella voinut läheskään kaikkea tuossa
kirjassa kertoa, kun Gummerus ilmoitti, että
tällä tekniikalla tehtyyn kirjaan ei sivuja
saada kuin 700, ja siihen tuli jämptisti juuri
tuo sivumäärä.
Varmaankin 300 sivun verran jäi ulkopuolelle.- on ratkaisevaa
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun on käynyt makuhuoneen ikkunan takana
kurkkimassa mitä siellä oikein tapahtuu?
Teuvo ei todella voinut läheskään kaikkea tuossa
kirjassa kertoa, kun Gummerus ilmoitti, että
tällä tekniikalla tehtyyn kirjaan ei sivuja
saada kuin 700, ja siihen tuli jämptisti juuri
tuo sivumäärä.
Varmaankin 300 sivun verran jäi ulkopuolelle.sanomallesi.
on ratkaisevaa kirjoitti:
sanomallesi.
Mutta kun Pyhä Henki sanoi, mitä otat ja mitä
jätät, niin eipä siihen minulla enää ollut
muuta mahdollisuutta.
Hän kyllä tiesi - jota minä en kirjaa kootessa vielä
tiennyt - että niiden julistaminen tapahtuukin
toisenlaisen kanavan kautta.
Onhan tämä sinullekin helpompaa, kuin tarvitse näiden
takia enää kirjan sivuille omia tekstejä kirjoittaa,
vaan voit ne helposti poistattaa, kun kuvittelet:
"Kun totuus on poissa näkyvistä, ei siitä enää
silloin tarvitse pistoa tuntea."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta kun Pyhä Henki sanoi, mitä otat ja mitä
jätät, niin eipä siihen minulla enää ollut
muuta mahdollisuutta.
Hän kyllä tiesi - jota minä en kirjaa kootessa vielä
tiennyt - että niiden julistaminen tapahtuukin
toisenlaisen kanavan kautta.
Onhan tämä sinullekin helpompaa, kuin tarvitse näiden
takia enää kirjan sivuille omia tekstejä kirjoittaa,
vaan voit ne helposti poistattaa, kun kuvittelet:
"Kun totuus on poissa näkyvistä, ei siitä enää
silloin tarvitse pistoa tuntea."mikä
- Anonyymi
täydellisesti kirjoitti:
mitä vedestä ja hengestä syntyminen on ja se tieto ei millään tavoin sulje pois ahtaan portin ja kaidan tien asiaa, josta Jeesus puhui.
Kyllä kasteessa annetaan taivaspuku, mutta vasta parannuksen yhteydesä siihen voidaan Jumalan armosta pukeutua.Raamatun mukaan ihminen puetaan Kristukseen kasteessa. Ei missään dresmannissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan ihminen puetaan Kristukseen kasteessa. Ei missään dresmannissa.
27 Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
27 Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
3 Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.
3 Ettekö te tiedä, että me kaikki, jotka olemme Jesuksessa Kristuksessa kastetut, me olemme hänen kuolemaansa kastetut? Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan ihminen puetaan Kristukseen kasteessa. Ei missään dresmannissa.
Saatanan puhetta Paavalille, ja kaikille kaltaisillesi.
Saatana on erikoistunut kastamiseen, monella tavalla.
Mutta: "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
"Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."
Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.
Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu"- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
"Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."
Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu"En voi lopetin kirjoittamisen tänne
ja poistakaa viestini
t.
TeuvoSuni - Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu"Ei Teuvoa vihata Jeesuksen tähden. Eikä totuuden taikka muun, vaan hän on itse itsellensä tilannut inhoa ja aggressiota. IHan omalla käytökselään ja hirveillä rianauksilla!!
Kun kylvää vihaa, saa niittää samaa satoa.... - Anonyymi
akkuvibra
- Anonyymi
Haissi,perse haisee
- Anonyymi
On huomattava, että T. kirjoitti vuonna 2006 vielä ihan eri tavalla?
Sitten on ääni kellossa muuttunut?
Mihin T. sortui, lankesi, kompastui, eksyi!
Pimeys ja viha täyttivät hänet!- Anonyymi
Ei, pornoleffat keelipurkki ja käsipyyh täytti elämäni
elämäni täytti pyyhkeen
t. Teuvo Suni
- Anonyymi
En voi
t. Teuvo Suni- Anonyymi
Porvoo Lapinmaa ja Mikkeli
hyvin heiluu Hunksien
kik
t. Teuvo Suni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvoo Lapinmaa ja Mikkeli
hyvin heiluu Hunksien
kik
t. Teuvo Suniitykgh
- Anonyymi
Ilm.19:9 Biblia (1776) Ja hän sanoi minulle: kirjoita: autuaat ovat ne, jotka ovat Karitsan häihin ehtoolliselle kutsutut. Ja hän sanoi minulle, nämät Jumalan sanat ovat totiset. Ilm.22:6-7
- Anonyymi
Elämäni on kun peli
pippeli
t. Teuvo Suni
- Anonyymi
Enitinen evankelointi ja netissäistumis"elämäni" sai jäädä, pornoleffat keelipurkki ja käsipyyh täytti elämäni
elämäni täytti pyyhkeen
ja sitten poistin profiilini x2 täältä kas ,löytyi taas käsivoidepurkki tietokoneen päältä
tulen pian!
t. Teuvo Suni Uskovana ijankaikkinen elämä Jeesusken yhdeydessä, jossa ei enään olen entistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763521
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282217Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065