...Teidän kaikkien harmiksi hengissä! Perhe-elämä, rakastamani työ ja harrasteet pitävät minut liian kiireisenä tähän hömppään, joutavia kirjoittelemasta. Ajattelin nyt vaan ilmoittaa, kun eräiltä nimeltä mainitsemattomista tahoista tiedettiin minun "heittäneen pyyhkeen kehään".
Olen minäkin vielä...
5
422
Vastaukset
- kipparinoma
hyvä et olet olemassa;o)))))
- tipuliinukka
Ne on näemmä jotkut keksineet huuhaa juttuja. Mitäs tuosta jos joskus pitää vähän taukoa ja jättää huuhailemiset vähemmälle! x))
Ei ole harmi ollenkaan, että olet hengissä!! - että edes
sinulla on elämä.Ehkä joku toinenkin ymmärtää että elämässä pitää olla muutakin kuin joka välissä huuhaa.
- hupsutin
ja harmittaa niin hemmetisti, kun ei ehdi huuhailemaan nii paljon ku haluais.
Jonain päivänä jätän kyl elämän vähemmälle ja alan huuhailla enemmän..kyllä jämpti on niin!!!!!!
- miten suloinen
Mussukka!
Onnittelut kesäisestä päivänpaisteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197