Moikka! mikä on sun lempi hahmo päivienviemästä? Mulla on Nicole ja marlena..
Kuka on sun lemppari?
16
759
Vastaukset
- päivien viemää
kaikki nuoret henkilöt kuten belle vaikka välil belle on aika ärsyttävä,mimi,rex,shawn,sitten se Vin Ramsell joka oli vähän aikaa päikkäreissä se on niin ihana se vin uuuh,ärsyttävin on cassie koska se yrittää saada kaikki miehet itselleen ja muuten aika huoran näköinen.
- päivien viemää
kaikki nuoret henkilöt kuten belle vaikka välil belle on aika ärsyttävä,mimi,rex,shawn,sitten se Vin Ramsell joka oli vähän aikaa päikkäreissä se on niin ihana se vin uuuh,ärsyttävin on cassie koska se yrittää saada kaikki miehet itselleen ja muuten aika huoran näköinen.
- päivien viemää
otsikko
- sara
no tykkään victorista ,bellestä,philipistä,rexistä,janista, lexiestä ja jenistä :D
- epätoivonen ystävä
minun lemppari on
abe , jack,maggie,roman,sami,shawn,belle - TodELLAkin
tai siis oli Alice Horton.
- HorseHullu
Musta Cassie on paras.
- i am crazy
nii musta kaikista paras on kaikki!!
en osaa päättää mut jos pitäis päättää ni varmaaki
bo, hope,kaikkiii varsinkki jennifer on kultainen!! ja patrik!! - _._._
Mun lemmpari hahmo on Rex! Hyviä on myös Alice (kiltti vahna nainen) ja Jennifer (Avulias ja ymmärtäväinen)! :D
- pindy
no parhaat on shawn, belle, hope, bo, jennifer, marlenakin on aika hyvä... ja sitte tietysti mimi ja rex ja... patric on aika jännä tyyppi myös : )
- marriii
pindy kirjoitti:
no parhaat on shawn, belle, hope, bo, jennifer, marlenakin on aika hyvä... ja sitte tietysti mimi ja rex ja... patric on aika jännä tyyppi myös : )
No IHAN parhaat on BELLE
- Tony DiMera
Tony DiMera ja Stefano DiMera. Ja ehkä vielä Celeste Perrault ja Renee DuMonde DiMera(vaikka onkin kuollut).
- thesims1-fani
No mun mielestä Marlena, Nicole, Doug (vai mite se kirjotettiin), Celeste, John, Bo, Hope
Ärsyttävimmät on Belle (jankkaa koko aja samaa), Shawn (vai mite se kirjotetaa) samallaine jankkaaja, jennifer se on liian sinisilmänen,
- zeka 94
mun lemppari on ehottomasti MARLENA
- marlena fani
On ehdottomasti marlena :D ja vähän lexie...
- marlena fani
ja tietenki alice ja sami :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058