Moikka! mikä on sun lempi hahmo päivienviemästä? Mulla on Nicole ja marlena..
Kuka on sun lemppari?
16
748
Vastaukset
- päivien viemää
kaikki nuoret henkilöt kuten belle vaikka välil belle on aika ärsyttävä,mimi,rex,shawn,sitten se Vin Ramsell joka oli vähän aikaa päikkäreissä se on niin ihana se vin uuuh,ärsyttävin on cassie koska se yrittää saada kaikki miehet itselleen ja muuten aika huoran näköinen.
- päivien viemää
kaikki nuoret henkilöt kuten belle vaikka välil belle on aika ärsyttävä,mimi,rex,shawn,sitten se Vin Ramsell joka oli vähän aikaa päikkäreissä se on niin ihana se vin uuuh,ärsyttävin on cassie koska se yrittää saada kaikki miehet itselleen ja muuten aika huoran näköinen.
- päivien viemää
otsikko
- sara
no tykkään victorista ,bellestä,philipistä,rexistä,janista, lexiestä ja jenistä :D
- epätoivonen ystävä
minun lemppari on
abe , jack,maggie,roman,sami,shawn,belle - TodELLAkin
tai siis oli Alice Horton.
- HorseHullu
Musta Cassie on paras.
- i am crazy
nii musta kaikista paras on kaikki!!
en osaa päättää mut jos pitäis päättää ni varmaaki
bo, hope,kaikkiii varsinkki jennifer on kultainen!! ja patrik!! - _._._
Mun lemmpari hahmo on Rex! Hyviä on myös Alice (kiltti vahna nainen) ja Jennifer (Avulias ja ymmärtäväinen)! :D
- pindy
no parhaat on shawn, belle, hope, bo, jennifer, marlenakin on aika hyvä... ja sitte tietysti mimi ja rex ja... patric on aika jännä tyyppi myös : )
- marriii
pindy kirjoitti:
no parhaat on shawn, belle, hope, bo, jennifer, marlenakin on aika hyvä... ja sitte tietysti mimi ja rex ja... patric on aika jännä tyyppi myös : )
No IHAN parhaat on BELLE
- Tony DiMera
Tony DiMera ja Stefano DiMera. Ja ehkä vielä Celeste Perrault ja Renee DuMonde DiMera(vaikka onkin kuollut).
- thesims1-fani
No mun mielestä Marlena, Nicole, Doug (vai mite se kirjotettiin), Celeste, John, Bo, Hope
Ärsyttävimmät on Belle (jankkaa koko aja samaa), Shawn (vai mite se kirjotetaa) samallaine jankkaaja, jennifer se on liian sinisilmänen,
- zeka 94
mun lemppari on ehottomasti MARLENA
- marlena fani
On ehdottomasti marlena :D ja vähän lexie...
- marlena fani
ja tietenki alice ja sami :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456