Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kurkkua miehille

Myös miehet voivat masturboida kurkulla! Osta kaupasta isoin kurkku minkä löydät. Anna kurkun "kypsyä" huoneenlämmössä noin pariviikkoa, sitten kun kurkku on sisältä pehmeä, niin se koverretaan sopivasti ontoksi. Niin että muna menee sisään. Ennen runkkausta kurkkuun pannaan pari pisaraa vettä ja sitten mikrouuniin minuutiksi, että tuntuu aidommalta ja ei ku hommiin!
163993
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Mies voi masturboida kurkun kans niinkin et kunnolla liukuvoidetta ja kurkku perseeseen. Tuntuu muuten tosi hyvältä. Ei sit kannata koittaa liian isolla kurkulla. Kannattaa koittaa ihan heteromiehenkin. Itse olen täysin hetero, avarakatseinen sellainen mutta olen koittanut.

Äänestä
  • Kurkkua en oo työntänyt perseeseen, vielä. Eripaksuisia tusseja ja Legopalikoita oon kyllä kokeillut. Varsiteräkertakäyttöhöylä on myös mitä mainioin. Sitä voi pitää perseessä jatkuvasti, vaikkapa töissä.

Äänestä

• pienellä alitin mutta koko ajan halu mahtuisko tuo oten ostin erikokoisia pienen jälkeen menee isompikin kun auki valmiiks

Äänestä

• sen ekan pienen jälkeen kaipaa vaan suurempaa ostan aina molempia

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

pienellä alitin mutta koko ajan halu mahtuisko tuo oten ostin erikokoisia pienen jälkeen menee isompikin kun auki valmiiks

miks tyytyä pieneen kun suurempaakin on saatavissa

Äänestä

Tosi hyvä resepti! Kokeiltu on! Vielä parempi jos vahvista koko matkan jeesuteipillä! Kestää silloin kauemmin! Minä lämmitän lämpöpatterilla...

Äänestä
  • Saat vanhan nostosta palkinnoksesi ryöpyn bottispämmiä. Muuta liikennettä täällä ei enää HEINOLAN SEDÄN HOURUAMISEN lisäksi ole.

Äänestä

U­­­u­­s­i s­ek­­­si­tea­­­tteri ava­­­utu­­­u Su­­­omeen! Ku­tsu­­­mme kaikk­­i­. Il­mo­it­­­tautum­inen ry­­hmäämme tä­äl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P3a5L8

Äänestä

Olen pannut miestäni kurkulla peppuun. On hämmentävää miten niin paksu mahtui ja miten syvälle sain sen menemään.

1Äänestä
  • Ooh...saispa itsekin....

Äänestä

• meillä kaks päinen iso dildo nautinto molemmille

Äänestä

• olisitpa vaimoni

Äänestä

He­­i! Ku­­ts­um­me sinut käymään u­­­ude­­ss­­­a cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/G5k9J4

Äänestä

U­u­­­s­­i s­ek­si­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­­ome­­­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­i­­­. Il­moit­tautumine­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­l­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/J2f4V2

Äänestä

mahtavaa kerrankin niin syvälle kuin on toivonut vieläkin peppu haukkoo ilmaa

Äänestä

parempi panna isoon kurkkuun kortsu ja liuuuttaa niin syvälle peppuun kun menee sitten lujaa ees taas

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Runqwist kirjoitti:

Myös miehet voivat masturboida kurkulla! Osta kaupasta isoin kurkku minkä löydät. Anna kurkun "kypsyä" huoneenlämmössä noin pariviikkoa, sitten kun kurkku on sisältä pehmeä, niin se koverretaan sopivasti ontoksi. Niin että muna menee sisään. Ennen runkkausta kurkkuun pannaan pari pisaraa vettä ja sitten mikrouuniin minuutiksi, että tuntuu aidommalta ja ei ku hommiin!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu