Olisi tarkoitus laimentaa mietoa viinaa Salmari snapsia, mutta en tiedä oikein mihin juomaan sitä laimentaisin.. Mahdollisesti mehu, maito, vesi?
Luuletteko, että maku "tuhoutuu", kun yrittää virityksiä keksiä? Omia kokemuksia?
Tykkään itse salmiakista paljon, mutta tuo 21 prosenttinen on vähän liian jytyä silti minulle..
Salmiakki snapsin laimennus
3
3620
Vastaukset
- mun herkku
Baarista kun tilaa 4 cl salmaria ja loput maitoo oi että on namia. joidenkin meielstä se kyllä amsituu yskänlääkkeele. niin ja se salmari pitää oilla itsetehtyä, eli turkinpippuria ja viinaa, ei sitä mitä alkosta saa. alkon salmariin ku menee maitoo laittaan sekaan , hyi hyi.
- Pekkakx
Koitappa laittaa kuulen ihan vettä, laimennat sitten ihan oman maun mukaan, ja varmasti maistuu salmiakki...
- snowglitter
Koska kyseinen kysymys löytyy googlehaussa salmiakin seassa, näin tämän. Kokeileppa batteryllä, drinkin nimi Punainen Kala. Voi lisätä myös karpalomehua/limua, ja nimi tulee Kaatissäkin punaisista kala-karkeista.
http://www.drinkkiklubi.com/ainesosa/vodka_salmiakki/drinkkiohjeet/
http://www.drinkkiklubi.com/ainesosa/siirappi_salmiakki/drinkkiohjeet/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822