Morsmaikku Marika

alma de cassi

TÄnne kaikki juorut koskien marikaa, itse olen monesti nähnyt kyseisen morsiamen viihteellä, tässä vieressä kun asun.

33

7987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • argh.

      Nyt kyllä kannattaa hommata elämä ja äkkiä. Säälittävää. On varmasti kamalaa, jos joku käy joskus viihteellä! Mitä idiootteja täältä löytyykään..Voi ihmetellä. Kaikki juoruämmät pitäis ampua.

      • Nimetön

        Joo, kannattaisi tuon hankkia elämä. Mutta ei ole oikein kehoittaa anpumaan juoruämmät. Mitä siitäkin seuraisi jos täällä kaikki rupeaisivat anpumaan juoruämmiä ? Parenpi on vain neuvoa juoruämmien pysymään vaiti.


      • sellaista,
        Nimetön kirjoitti:

        Joo, kannattaisi tuon hankkia elämä. Mutta ei ole oikein kehoittaa anpumaan juoruämmät. Mitä siitäkin seuraisi jos täällä kaikki rupeaisivat anpumaan juoruämmiä ? Parenpi on vain neuvoa juoruämmien pysymään vaiti.

        että sydämeen ei mahdu kahta ämmää ja sitä ammutaan eikä anmuta eli ampua


      • vgukyfku

        totta että kukaan ei pidä juoruämmistä, mutta silti kaikki haluaa kuulla niitä juoruja. seiskaa ja muita turhake lehtiä ostetaan paljon.


    • ..............................

      ainakin viime vkl nähty vantaalla kohtuu sekavassa tilassa

      • tarkemmin

        mietinkin oliko se morsian marika kuka oli sekoilemassa samaa sukupuolta olevan tukevan naisen kanssa tikkurilassa.


    • ilez

      ainakaan morsian marika ei ole maajussi anssin kanssa, tai sitten on jotain todella hämärää menossa koska olen nähnyt marikan monesti jonkun toisen miehen kanssa.

      • oiskohan

      • mutta

      • _bongaaja_

      • juuri äsken

      • SÄÄLITTÄVÄÄ
        juuri äsken kirjoitti:

        tänäänkin oli tuo auto parkissa tässä missä morsmaikku asustelee ja sama mieshenkilö näkyi menevän sinnepäin

        ihme vainoamista, lopettakaa jo prkl.

        ei kannata välittää


      • kaisa mummo

        eiköhän toi ohjelma ole kuvattu jo aikapäivää sitten, joten tuskin tarvii kenenkään loppuparin olla yhdessä. viihdettähän toi vaan on.

        siltikin vähän uteluttaa että kenen kanssa se marika on sitten kesän pyörinyt? tietääkö kukaan?


      • hankkikaa jo elämä
        juuri äsken kirjoitti:

        tänäänkin oli tuo auto parkissa tässä missä morsmaikku asustelee ja sama mieshenkilö näkyi menevän sinnepäin

        Useasti tällä keskustelu alueella joudun muistuttamaan


        GET A LIFE!!!!


      • seuraava

      • hoitoon!
        juuri äsken kirjoitti:

        tänäänkin oli tuo auto parkissa tässä missä morsmaikku asustelee ja sama mieshenkilö näkyi menevän sinnepäin

        Prkl!


      • että kaikki kotona ja
        juuri äsken kirjoitti:

        tänäänkin oli tuo auto parkissa tässä missä morsmaikku asustelee ja sama mieshenkilö näkyi menevän sinnepäin

        lääkityksesi on kohallaan... Et se ole kyllä täysillä sinäkään, kehtaat kytätä jotaki ämmää.
        Kertoisitko meille mitä sinä siitä hyödyt kun kyttäät ja sitt juoruat täällä ja vielä nimellä. Olet varmaan joku sairas tirkisteliä... mutta ei hätää, ota reilusti yhteyttä terveyskeskukseen sieltä kyllä ohjaavat asianmukaiseen hoitoon ja lääkityksen, niin kyllä se mieli siitä rauhoittuu ja kanssaihmiset jäävät omaan arvoonsa.


      • nikitönnä
        että kaikki kotona ja kirjoitti:

        lääkityksesi on kohallaan... Et se ole kyllä täysillä sinäkään, kehtaat kytätä jotaki ämmää.
        Kertoisitko meille mitä sinä siitä hyödyt kun kyttäät ja sitt juoruat täällä ja vielä nimellä. Olet varmaan joku sairas tirkisteliä... mutta ei hätää, ota reilusti yhteyttä terveyskeskukseen sieltä kyllä ohjaavat asianmukaiseen hoitoon ja lääkityksen, niin kyllä se mieli siitä rauhoittuu ja kanssaihmiset jäävät omaan arvoonsa.

        Miksi aina kirjoittelette, että jonkun pitäisi mennä terapiaan? Se on todella tyhmää, ihan yhtä tyhmää kuin juoruilu. Vielä tyhmempää ehkä. Jotenkin tällaisia kirjoitteluja lukiessa tulee aina sääli niitä ihmisiä, jotka todella ovat terapiassa. IKään kuin se olisi jotain ihan KARMEAA.


    • marikalla

      onko marikalla irkissä kuvia?!?!?!?!?!?

      • paåsig

        kaikilla on


      • täällä taas

        galleriassa nikillä Marikaa


      • 12333333456
        paåsig kirjoitti:

        kaikilla on

        entäs tolla mystisellä mieshenkilöllä? onko irkissä kuvia?


      • rauhottukaa
        täällä taas kirjoitti:

        galleriassa nikillä Marikaa

        jo :D


    • on tainnu

      muutaman kilonki tiputtaa xD

      • xyzxc

        kyllä sillä olikin mistä pudottaa, muutenkin suurin osa suomaalaisista on nykyään karseita läskejä


      • IHMETTÄ
        xyzxc kirjoitti:

        kyllä sillä olikin mistä pudottaa, muutenkin suurin osa suomaalaisista on nykyään karseita läskejä

        eihän se ollut edes mikään läski! ehkä vähän tukevanpuoleinen mutta ei todellakaan mikään läski. kateellisten panettelua vaan, tuskin olette itsekään mitään malli mittaisia. Luupäät


      • jaakko-.

        onhan huomattavasti laihduttanut. sietäisi muidenkin morsianten ja erään maajussin vähän laihduttaa.


      • :), ..
        xyzxc kirjoitti:

        kyllä sillä olikin mistä pudottaa, muutenkin suurin osa suomaalaisista on nykyään karseita läskejä

        ja Marikan seuraaminen menee jo naurettavaksi.
        Kuten joku on jo sanonut, niin hankkikaa oma elämä!!!


      • siellä komentelee?
        jaakko-. kirjoitti:

        onhan huomattavasti laihduttanut. sietäisi muidenkin morsianten ja erään maajussin vähän laihduttaa.

        :) En usko sinun omaavan tuollaista oikeutta opastaa ihmisiä. Marika olkoon juuri sellainen kuin on. Kaunis tyttö!


    • säälittävää

      Marikan käytös 31.10.2016 ulos tulleissa kuvauksissa oli outoa, säälittävää ja Timoa kohtaan rumaa. Miksi lähteä farmi-viikolle, jos on rakastunut toiseen. Marika vei hyvältä ehdokkaalta paikan. Marikan sairas julkisuuskipeys ja itsekkyys kostautuu myöhemmässä elämässä onnettomana elämänä.

      • Carq

        Ilmeisesti nyt puhe eri ihmisestä kun vuonna 2006../


    • jassootajoo

      Ai jessus, päivän naurut!!! Kytätään missä autoissa joku telkkarissa vilahtanut Marika istuu ja kenen kanssa :D
      Ja toiset naurut... " kehoittaa anpumaan " - anpumaan, ai varjele :D :D

    • ei_helvetti

      joku vitun valopää kaivanut 10-vuotta vanhan keskustelun esiin :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe