Pentu katto jotaki viidakko paskaa niin ei nähny C.S.I:tä 25.10. Kerokaa mijtä tapahtu
Voisko joku kertoo????
5
605
Vastaukset
- tässänäin
Pari ihmistä kuoli.
Jotakuta syytettiin.
Rikospaikantutkijat tutkivat.
Tuli yllättäviä käänteitä.
Syylliset paljastuivat.- Immu
Mikä sairaus sillä kaverilla oli,
joka oli syönyt itsensä hengiltä?
Sanoivat jonkun taudin nimen, mikä se oli? - taisi olla
Immu kirjoitti:
Mikä sairaus sillä kaverilla oli,
joka oli syönyt itsensä hengiltä?
Sanoivat jonkun taudin nimen, mikä se oli?Prader-Willi syndrooma. Googlaa, ehkä se löytyy.
- nuo googletus
taisi olla kirjoitti:
Prader-Willi syndrooma. Googlaa, ehkä se löytyy.
jutut.Eikö täällä saa enää kysyä mitään,ilman että vastaukseksi tulee "Hae Googlesta","Ei sitten tullut mieleen googlettaminen?"
- hetkeksi
nuo googletus kirjoitti:
jutut.Eikö täällä saa enää kysyä mitään,ilman että vastaukseksi tulee "Hae Googlesta","Ei sitten tullut mieleen googlettaminen?"
Olihan siinä sentään vastaus siihen kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940