äkkiä huuhaileen kaikki. Nyt pelittää taas koneet, mutta illalla ei ehkä pelitä, joten kipin kapin koneelle, että saadaan päivän tarvitsema vitamiin... eikun huuhaa-annos. Muuten tulee taas illalla saata,peetä ja haistatteluja. Mulla oli kellokin soittamassa jo viideltä :=))))
Huomenta ja ylös :=))
68
2226
Vastaukset
- nyyperi
suukon saat rakkainpain jo aamusta
mielessäin oot
Näe huulias en kuvaas vain suutelen.- yxtypy
Kiitos tulisesta suudelmasta. Taas on päivä pelastettu. Vielä kerran aamupusut sinne :=))))
Muuten... minusta tuntuu, et kaikki eniron pojat olleet koko viime yön töissä et saivat yhteydet pelaamaan, kun lukivat että aion muuten lähtä palstoilta.
Olen luotettavalta taholta kuullut, että ihan kirjoittavat vihkoon kaikki mun kommentit, kun ovat kuulema niin kuolemattomia :=)))))))))
- perskuti
Kyllä sitä ollaan niin virkeitä, ei sen puoleen niin ollan täälläkin.
Joka aamu 5-6 välillä ylösnousemus sängystä, se on normaali aikataulu...eikä tarvitse herätyskellon pärinää, no eipä tuo pärise vaan aloittaa aamun musiikilla, tai mitä sillä hetkellä radiosta tulee.
Tänään lähden pienelle luontoretkelle metsään katselemaan viime hetken ruskaa:=)
Nyt on tunne, että tästä päivästä tulee erikoisen hyvä päivä:=)- yxtypy
sinullekin perkutini ja aamupusut myös. *tahtoo takasin* :=))
Mä olin viiden jälkeen valveilla kans. Mitäs sitä päivää pilaamaan nukkumalla.
Mulla kuuluu täällä vaan tasainen tietokoneen humina ja tuossa seinällä raksuttaa kello muistuttaen, että aika kulkee eteenpäin koko ajan. :=))
Vai lähdet luontoretkelle. Täällä ei ruskaa vaan lumi maassa.
Tottakai tästä päivästä tulee hyvä. Mikä saa sinut muuta epäilemaan edes? :=))) - perskuti
yxtypy kirjoitti:
sinullekin perkutini ja aamupusut myös. *tahtoo takasin* :=))
Mä olin viiden jälkeen valveilla kans. Mitäs sitä päivää pilaamaan nukkumalla.
Mulla kuuluu täällä vaan tasainen tietokoneen humina ja tuossa seinällä raksuttaa kello muistuttaen, että aika kulkee eteenpäin koko ajan. :=))
Vai lähdet luontoretkelle. Täällä ei ruskaa vaan lumi maassa.
Tottakai tästä päivästä tulee hyvä. Mikä saa sinut muuta epäilemaan edes? :=)))Just annoit nyyperille pusun, ja samassa pyydät minulta pusua...kyllä Sinä olet ihan mahoton, niin mukavasti mahoton että:=))
Tuossahan tuo kello raksuttaa mennyttä aikaa ja siinä sivulla jokunen määrä tauluja muistona matkoilta...Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja...
Nyt annan pusun..*Pus pus*!
Pitihän sitä pikkuisen pitää taukoa muiden pusujen jälkeen, että ehtii yxtypyn huulet vähän jäähtyä, että ei ala rohtumaan:=)
Tuo hyvä päivä sanonta oli lievä ilmaisu.
-Hyvä, parempi, paras-..Olkoon tämä päivä nimetty parempi päivä nimikkeellä, esim. Sen tähden että Eniro pelittää taas:=) - yxtypy
perskuti kirjoitti:
Just annoit nyyperille pusun, ja samassa pyydät minulta pusua...kyllä Sinä olet ihan mahoton, niin mukavasti mahoton että:=))
Tuossahan tuo kello raksuttaa mennyttä aikaa ja siinä sivulla jokunen määrä tauluja muistona matkoilta...Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja...
Nyt annan pusun..*Pus pus*!
Pitihän sitä pikkuisen pitää taukoa muiden pusujen jälkeen, että ehtii yxtypyn huulet vähän jäähtyä, että ei ala rohtumaan:=)
Tuo hyvä päivä sanonta oli lievä ilmaisu.
-Hyvä, parempi, paras-..Olkoon tämä päivä nimetty parempi päivä nimikkeellä, esim. Sen tähden että Eniro pelittää taas:=)aina väliin. Kyllä ne kestää vaikka kuinka monen miehen pusut. Varsinkin mun suosikkimiesten. Tiedä vaikka sais niitä lisää vielä tänään :=))))
Minullakin niitä matkalta tuotuja tauluja seinällä, mutta ei varmaan niin paljon kuin sulla Perskuti.
Sä olet tainnut seilata vähän useampia maita ja nähnyt useempia tyttösiä :=)) - perskuti
yxtypy kirjoitti:
aina väliin. Kyllä ne kestää vaikka kuinka monen miehen pusut. Varsinkin mun suosikkimiesten. Tiedä vaikka sais niitä lisää vielä tänään :=))))
Minullakin niitä matkalta tuotuja tauluja seinällä, mutta ei varmaan niin paljon kuin sulla Perskuti.
Sä olet tainnut seilata vähän useampia maita ja nähnyt useempia tyttösiä :=))Matkoilta jos kaiken kertoisin niin näytöltä loppuis sivut, ja tytöistä jo alkaisin kertomaan niin kirjoituksestani loppuis värit:=)
- yxtypy
perskuti kirjoitti:
Matkoilta jos kaiken kertoisin niin näytöltä loppuis sivut, ja tytöistä jo alkaisin kertomaan niin kirjoituksestani loppuis värit:=)
reteitä heti aamusta *pyh* :=))
Jos oisit mut nähnyt silloin joskus, niin ei olis tarvinnut muita katella :=))))) - perskuti
yxtypy kirjoitti:
reteitä heti aamusta *pyh* :=))
Jos oisit mut nähnyt silloin joskus, niin ei olis tarvinnut muita katella :=)))))Tosiaan...Ajatuksena hyvin mielenkiintoinen...
Kuinkahan siinä olis käyny?
Varmaan typy kirjoittais huuhaalla samalla tavoin kuin tänäänkin, mutta kohde olis toinen:=)
Mihkäs se kissa karvoistaan, vai miten se sanonta menikään:=) - yxtypy
perskuti kirjoitti:
Tosiaan...Ajatuksena hyvin mielenkiintoinen...
Kuinkahan siinä olis käyny?
Varmaan typy kirjoittais huuhaalla samalla tavoin kuin tänäänkin, mutta kohde olis toinen:=)
Mihkäs se kissa karvoistaan, vai miten se sanonta menikään:=)ikinä muille kirjoittanut samalla lailla.
Meidän rakkautemme olisi vieläkin niin tulista, En olis edes kadulla vilkuillut vieraita miehiä, kuin joskus salaa :=)))
Etkä muuten olis sinäkään vilkuillut naisia. Siitä tää typy olis pitänyt huolen :=))))
Ja sitäpaitsi. Mä olen vieläkin kunnollinen nainen...
että..jos sattuis vielä kiinnostamaan :=)))) - perskuti
yxtypy kirjoitti:
ikinä muille kirjoittanut samalla lailla.
Meidän rakkautemme olisi vieläkin niin tulista, En olis edes kadulla vilkuillut vieraita miehiä, kuin joskus salaa :=)))
Etkä muuten olis sinäkään vilkuillut naisia. Siitä tää typy olis pitänyt huolen :=))))
Ja sitäpaitsi. Mä olen vieläkin kunnollinen nainen...
että..jos sattuis vielä kiinnostamaan :=))))Eihän siellä Oulun kaduilla uskaltais kulkea kun kaikki miehet katsois murhaavasti että tuoko on se roikale minkä takia typy lopetti kaiken hauskan kaupungista, niin kuin esim. Ilokadun.
Ei ole tullut mieleeni epäillä Sinun kunniallisuutta...
Ja niin he ratsastivat kaksin kohti auringon laskua ja takaa kuului susien ulvontaa...
- rx-su evk
tänne huuhaalle ja hyvää päivää......
- yxtypy
Mistä tuo sun nikki rx-su tulee? Mulla tahtoo olla toi x täällä koneella vielä hakusessa, kun sitä tarttee niin harvoin käyttää :=)))
täällä herättelet...äääärrgghh......
no sellasta....huoment....=:0))))- yxtypy
vaan herätä ylös. Otat sen kaffemukin koneen viereen ja alat näpytteleen. Saattaa olla, et tässä ei kauaa näpytellä, kun yhteydet alkaa taas pätkiin :=)))
Niin... huomenta :=)) yxtypy kirjoitti:
vaan herätä ylös. Otat sen kaffemukin koneen viereen ja alat näpytteleen. Saattaa olla, et tässä ei kauaa näpytellä, kun yhteydet alkaa taas pätkiin :=)))
Niin... huomenta :=))jos ei yhteyksis niin miun päässä pätkii....
jos naputtelen kauheesti kynnet katkee ja sit v'tuttaa....... no ei vaiskaa...=:0)))- yxtypy
BBrunetti kirjoitti:
jos ei yhteyksis niin miun päässä pätkii....
jos naputtelen kauheesti kynnet katkee ja sit v'tuttaa....... no ei vaiskaa...=:0)))kynnet nyt niin pitkät, et tahtoo tulla kirjoitusvirheitä. Pitäis leikata, mut ei tahdo millään raskia, kun toi lakkakin on vielä niin ihmeen kauan pysynyt :=)))
yxtypy kirjoitti:
kynnet nyt niin pitkät, et tahtoo tulla kirjoitusvirheitä. Pitäis leikata, mut ei tahdo millään raskia, kun toi lakkakin on vielä niin ihmeen kauan pysynyt :=)))
25v järsinny kynsiä...ja nyt oon ollu puol vuotta järsimäti....
täääääääää on mulle saavutus...=:)))))- perskuti
Nousiko brune väärällä jalalla sängystä kun tuollaisia ääniä päästelee, vai löitkö pikkuvarpaasi tuolin jalkaan?
Laitahan kahvin keittolevy päälle ja siihen sormi, niin ei aikaakaan kun et huomaa varvaskipua:=) - yxtypy
BBrunetti kirjoitti:
25v järsinny kynsiä...ja nyt oon ollu puol vuotta järsimäti....
täääääääää on mulle saavutus...=:)))))oli mullakin joskus aikoinaan. Tuli joku jännä elokuva, niin kynnet sai aina kyytiä :=))
Mutta ei ilmeisesti ole kymmenneen vuoteen nähnyt mitään jännää kuvaa enää :=)) perskuti kirjoitti:
Nousiko brune väärällä jalalla sängystä kun tuollaisia ääniä päästelee, vai löitkö pikkuvarpaasi tuolin jalkaan?
Laitahan kahvin keittolevy päälle ja siihen sormi, niin ei aikaakaan kun et huomaa varvaskipua:=)astuin leegon päälle...ja se sattuuuuuuuuu.....auts auts auts...
kahvit on jo juotu...=:))))))
- sola"
katsotaas...jos iltapäivällä skulaa, niin voitais kokeilla sitä bingoa. Nyt ei kerkii, kun hät hätää ruudukot jakaa... ;)))))
Ai niin ..huomenta :)- yxtypy
sinäkö sen bingoaloituksen laitot? :=))
Laita uudelleen se sit illemmalla. Esim. mummokuumettakaan ei olla huuhaalla vielä koskaan käsitelty :=)))))) - sola"
yxtypy kirjoitti:
sinäkö sen bingoaloituksen laitot? :=))
Laita uudelleen se sit illemmalla. Esim. mummokuumettakaan ei olla huuhaalla vielä koskaan käsitelty :=))))))mutta illalla voidaan kyllä jatkaa.. ;)
Mä oon ollu joskus duunissa muutaman kk:n bingo-emäntänä, joten voin vetää vanhasta muistista vaikka unissani...voi olla, että yöllä joskus huutelenkin kulmia ja Berttoja... ;)))))
- Quuuuuuuu
Saiskos jonkun päivää piristävän jutun...
- sola"
peli piristää aina
Hyvää huomenta kaikille ja terrrvetuloa pelaamaan. Viisi vapaapeliä voittivat:
Kipparinoma, Yxtypynen, sola ja vlk.
Kierros alkaa. Ensimmäisen rivin voittajalle joulukankku
Ensimminen rivi, isot kulmat..
Bertta 2, Gideon 37, onni 62, niilo 15, Bertta 1
Bling.
Kipparinoma: BINGO
Kierros oikein..Kipparinoma saa... ;)))))) - Quuuuu
sola" kirjoitti:
peli piristää aina
Hyvää huomenta kaikille ja terrrvetuloa pelaamaan. Viisi vapaapeliä voittivat:
Kipparinoma, Yxtypynen, sola ja vlk.
Kierros alkaa. Ensimmäisen rivin voittajalle joulukankku
Ensimminen rivi, isot kulmat..
Bertta 2, Gideon 37, onni 62, niilo 15, Bertta 1
Bling.
Kipparinoma: BINGO
Kierros oikein..Kipparinoma saa... ;))))))saikun lisäksi...Kerro heti ennenkuin taas hyydyn...
- yxtypy
mitsä sitä piristävillä jutuilla, kun saa aamupusut, kuten mä sain :=))))
Ja bingo on tulossa illalla. Laitas Q ylös jo kaikki käyttämäsi lääkkeet, et tiedetään keskustella niistä illalla :=))) - Dj Pervo
yxtypy kirjoitti:
Ja bingo on tulossa illalla. Laitas Q ylös jo kaikki käyttämäsi lääkkeet, et tiedetään keskustella niistä illalla :=)))Piristää...
http://nikc.kapsi.fi/10469.wmv - Quuuuuu
yxtypy kirjoitti:
Ja bingo on tulossa illalla. Laitas Q ylös jo kaikki käyttämäsi lääkkeet, et tiedetään keskustella niistä illalla :=)))Qugaan ei usgalla aamubussailla näin taatista ...:o/....
Ai bingo....se nitrobingoko...Juuh....mulla onkin lääkitys nyt kohdallaan...;o))) - sola"
Quuuuu kirjoitti:
saikun lisäksi...Kerro heti ennenkuin taas hyydyn...
niillä lie tarvista... ;)
- yxtypy
Dj Pervo kirjoitti:
Piristää...
http://nikc.kapsi.fi/10469.wmvmulla tuo sun linkki, eikä kyllä juuri muutkaan linkit, kun koneessa vika, mut me mitään urheilla pervo. Me vaan huuhaillaan :=)))
- Quuuuuuuuu
sola" kirjoitti:
niillä lie tarvista... ;)
karoteenilöle aina...Mitens saankos kynttilöitä....:o)))
- sola"
Quuuuuuuuu kirjoitti:
..mitä onnetar tuo illalla tullessaan.. ;)))
- Quuuuuuu
Quuuuuuuuu kirjoitti:
joku on sotkenut mun näppiksestä yön aikana kirjaimet....Huoh...niin aina:o/
- Quuuuuuuuu
sola" kirjoitti:
..mitä onnetar tuo illalla tullessaan.. ;)))
jotain hyvää...vaikkas makuaistin...:o)))
- Dj Pervo
Quuuuuuuuuu kirjoitti:
ainakin...uroksia;o))))
Taas bileet pystyyn...
http://www.saunalahti.fi/~krkoski/kerros/Bileet.jpg - kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Taas bileet pystyyn...
http://www.saunalahti.fi/~krkoski/kerros/Bileet.jpgtoki, toki...ja taas uusi boxi;o)))
- perskuti
Ei nyt satu olemaan mitään juttua päivän piristykseksi, mutta eiköhän se joltain irtoa..toivotaan:=)
- yxtypy
perskuti kirjoitti:
Ei nyt satu olemaan mitään juttua päivän piristykseksi, mutta eiköhän se joltain irtoa..toivotaan:=)
pusu tuonut yhtään piristystä :=((
Vai olisko pitänyt olla jonkun nuoren naisen antama, häh?
Quistisilta et sitä saa, kun se on uskollinen vaan yhdelle :=)))) - perskuti
yxtypy kirjoitti:
pusu tuonut yhtään piristystä :=((
Vai olisko pitänyt olla jonkun nuoren naisen antama, häh?
Quistisilta et sitä saa, kun se on uskollinen vaan yhdelle :=))))Totta kai pusu piristi:=)
Nuori ja nuori, kyllä sitä ollaan niin nuoruuden muistoissa...
Elämä on ihmisen parasta aikaa:=) - yxtypy
perskuti kirjoitti:
Totta kai pusu piristi:=)
Nuori ja nuori, kyllä sitä ollaan niin nuoruuden muistoissa...
Elämä on ihmisen parasta aikaa:=)onnea tuo
ei aina se ruusuja suo
tiedän sen kuitenkin
nuoruuden aika on rakkauden.
Muistelan aikaa nuoruuden
kauneinta aikaa rakkauden
kirkkainta päivää
yötöntä yötä.....
noh... ei vaiskaan. Nyt elän elämäni parhainta aikaa . Ja tää ei oo huuhaata :=))) - kipparinoma
yxtypy kirjoitti:
onnea tuo
ei aina se ruusuja suo
tiedän sen kuitenkin
nuoruuden aika on rakkauden.
Muistelan aikaa nuoruuden
kauneinta aikaa rakkauden
kirkkainta päivää
yötöntä yötä.....
noh... ei vaiskaan. Nyt elän elämäni parhainta aikaa . Ja tää ei oo huuhaata :=)))todella....:o))
- kipparinoma
perskuti kirjoitti:
taitaa irrota ne parhaat jutut quumeisen unista...:o/...
- yxtypy
kipparinoma kirjoitti:
todella....:o))
se naurattaa siellä. Mitähän tuon hymyn taa oikein kätkeytyy :=))) Kyllä se totuus Quistis vielä ajan saatossa paljastuu... siis siitä ihanasta :=))))))
- kipparinoma
yxtypy kirjoitti:
se naurattaa siellä. Mitähän tuon hymyn taa oikein kätkeytyy :=))) Kyllä se totuus Quistis vielä ajan saatossa paljastuu... siis siitä ihanasta :=))))))
Mä en nää sekounet mua bnaurattaa...Huono vaan kun ei jaksa kauan nauraa..vuode niin vetää puoleensa:o/
- yxtypy
kipparinoma kirjoitti:
Mä en nää sekounet mua bnaurattaa...Huono vaan kun ei jaksa kauan nauraa..vuode niin vetää puoleensa:o/
ikää. Eikö sulla ole läppäri minkä voit ottaa sänkyyn? Mulla ei ole vielä, mutta oon harkinnut sen ostamista, jos sattuu sairastumaan, eikä jaksa istualleen kirjoittaa :=)))
- kipparinoma
yxtypy kirjoitti:
ikää. Eikö sulla ole läppäri minkä voit ottaa sänkyyn? Mulla ei ole vielä, mutta oon harkinnut sen ostamista, jos sattuu sairastumaan, eikä jaksa istualleen kirjoittaa :=)))
annoin dyddärelle, mut kyl mä silti vuoteessa kirjoittelen.....;o)))
- yxtypy
kipparinoma kirjoitti:
annoin dyddärelle, mut kyl mä silti vuoteessa kirjoittelen.....;o)))
kone vuoteen vieressä? Jos mulla ihan vuoteen vieressä olis, niin en malttais nukkua yölläkään.
Onneksi on oma konehuone :=))) - kipparinoma
yxtypy kirjoitti:
kone vuoteen vieressä? Jos mulla ihan vuoteen vieressä olis, niin en malttais nukkua yölläkään.
Onneksi on oma konehuone :=)))elämään...Näin onn kuitenkin hyvä...toistaiseksi ainakin...Ensi vuodesta en tiedä viel mitään...Typy yöllä nukutaan...jooh..tai sit muuta, mut ei koneteta....ei ainakaan baljon yli puolenyön;o)))
- yxtypy
huuhaata tuli täyteen.
Minäpäs lähdenkin nyt tiskaamaan astioita ja luutalla lakaseen lattioita.
Halituli,halituli pippanpaa, kyllä tää torstai niin helkutisti naurattaa :=))))- mintsu.AGENTS
Hyvä huomenta myös minulta kaikille kirjoittajille,en tossa aamulla ehtinyt mihkään väliin kirjoittamaan,kun oli kiirus aamu,menojen takia,mut voihan sitä nytkin sanoa vielä et Huomenta.
- CharlieChaplin
Saapui tuo tiukkavartaloinen palomies mustalla ratsullaan sumujen metsään ja etsi jotain kaunista ja näki typyn surullisena pienen lammen rannalla.... Ja kysyi typyltä "miksi olet surullinen"? ja antoi typylle valkoisen hevosen ja puolet valtakuntaa.... Ja nyt hyvää yötä... ja peiton alla ei sitten kosketella itseään...sillä uni jatkuu....
- yxtypy
saat naisen kyyneliin, se helppoa on
saat naisen kyyneliin
sä lähdet vain pois
ja itkee hän..... :=((
Charlie. En mä vielä nukkumaan sentäs. Vasta illalla kaheksalta ja kokkeilen ainakin, onko jalat kylymät, että tietää pittääkö laittaa villasukat yöks jalakaan :=))) - CharlieChaplin
yxtypy kirjoitti:
saat naisen kyyneliin, se helppoa on
saat naisen kyyneliin
sä lähdet vain pois
ja itkee hän..... :=((
Charlie. En mä vielä nukkumaan sentäs. Vasta illalla kaheksalta ja kokkeilen ainakin, onko jalat kylymät, että tietää pittääkö laittaa villasukat yöks jalakaan :=)))rehellisesti on mullakin just nyt villasukat jalassa, sillä aikoinaan lenkkeillessä talvella paleltutin jalkani! Ei mun takia tarvitse vuodattaa kyyneliä, sillä enhän mie ole mihinkään menossa (oho, posti kolahti luukkuun) sillä miehän olen lemmikki-eläin! http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754109449
- yxtypy
CharlieChaplin kirjoitti:
rehellisesti on mullakin just nyt villasukat jalassa, sillä aikoinaan lenkkeillessä talvella paleltutin jalkani! Ei mun takia tarvitse vuodattaa kyyneliä, sillä enhän mie ole mihinkään menossa (oho, posti kolahti luukkuun) sillä miehän olen lemmikki-eläin! http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754109449
mutta kun noista ratsuista ja puolesta valtakunnasta aloit puhuun, niin tuli mun kaikki entiset prinssit mieleen. Oli se ihanaa aikaa.. Nyt ei ole enää valtakuntaa eikä rinssejä. Kaik on männy :=(((
Sinussa on Charlie juuri tuota Jussikaapiston mallia, mitä kuvailin tuossa ylempänä :=))))
- Iso-Iita
tai päivähän nyt jo on...täällähän on ollu kovat pussailut käynnissä het aamutuimaan..:)Kyllä määki voin jollekki antaa pusun jos kelpaa, en kuitenkaan naisille..:))
- Iso-Iita
Dj Pervo kirjoitti:
Tuleva mies...
http://www.jepjep.fi/images/Priorisointi.jpgei varmasti oo..eihän tuo pysy ees istuvillaan...:))
- yxtypy
Iita tullut aamulla tänne. Mä sain kaikki pusut :=)))
Olen ollut onneni kukkuloilla koko aamun, ja vieläkin pää sekasin :=))) - Iso-Iita
yxtypy kirjoitti:
Iita tullut aamulla tänne. Mä sain kaikki pusut :=)))
Olen ollut onneni kukkuloilla koko aamun, ja vieläkin pää sekasin :=)))hmmm..mutta katotaan sitte mummujen bingossa kuka ne pusut saa kihihihi:)
- yxtypy
Iso-Iita kirjoitti:
hmmm..mutta katotaan sitte mummujen bingossa kuka ne pusut saa kihihihi:)
olla et miehet ei jaa enää yhtään pusua sen bingoillan jäläkeen :=)))
Lähtevät ettimään nuorempaa verta.
Vai aiotko Iita pistää vasta sitten ison vaihteen päälle? :=))) - Iso-Iita
yxtypy kirjoitti:
olla et miehet ei jaa enää yhtään pusua sen bingoillan jäläkeen :=)))
Lähtevät ettimään nuorempaa verta.
Vai aiotko Iita pistää vasta sitten ison vaihteen päälle? :=)))bingoilta ois perjantaina niin voisin pistää sen ison vaihteen päälle..arki-iltasin en niin kehtoo ku oon niin ujo kihihi, mutta perjantaisin en oo ujo..:)))
- yxtypy
Iso-Iita kirjoitti:
bingoilta ois perjantaina niin voisin pistää sen ison vaihteen päälle..arki-iltasin en niin kehtoo ku oon niin ujo kihihi, mutta perjantaisin en oo ujo..:)))
oikeestaan ihan sama mulle. Mutta voi olla et huomenna mä en ehdi illalla oleen täällä, kun voi yks velvollisuus kutsua, mutta katsotaan :=))))
ps. miks sä et muuten perjantaina oo yhtä ujo? :=)))) - Iso-Iita
yxtypy kirjoitti:
oikeestaan ihan sama mulle. Mutta voi olla et huomenna mä en ehdi illalla oleen täällä, kun voi yks velvollisuus kutsua, mutta katsotaan :=))))
ps. miks sä et muuten perjantaina oo yhtä ujo? :=))))kun mää en koskaan perjantai-iltasin ole ujo mutta muuten oon, mistähän pirusta seki vois johtua..:))
En mää yleensä iltasin täällä niin paljoo ole, pitää sitä telkkaaki välillä katella..:))
- yxtypy
arvatkaas mitä? Taas suomi24 alkoi temppuileen.
Onneksi ehdin saada huuhaahimoni tyydytettyä tälle päivää :=))))
Joten jääkääpäs vaan tänne narisemaan kun ette saa sivujanne auki. Mä olinkin kaukaa viisas, ja aloitin aamusta :=)))))))
ps. eikä ole selitys, että ootte olleet päivän töissä. Oisitte voineet ottaa rokulipäivän tällaisessa tapauksessa :=)))- yxtypy evk
eihän tää toimi taas.
Ähäskutti :=)))
Huomenna kaikki huuhaalaiset rokuliin, tai hakeen saikkua ja aloitetaan aamusta, kun homma pelaa vielä.
Enhän mä muuten teitä houkuttelis tällaiseen, mutta ihan teidän parasta ajattelen.
Vieroitusoireet saattaa muodostua muutoin pahaksi.
Mulla on kokemusta :=(((
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172424Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061829Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021481Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491396Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571377Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1901231- 941140
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511025Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14951Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840