Klamydiasta ja se oireista (?!)

----

hei...oon tälläinen nuori nainen...luultavasti minulla on klamydia koska poikaystävälläni testi oli positiivinen ja nyt on vajaa viikon ollut minulla outoa oireilua jota ajattelin että voisi johtua tulevista menkoista tai virtsatientulehduksesta....oireita minulla on vatsan jatkuva kipu,huono-olo,koko ajan tarve käydä vessassa,runsas valkovuoto....nyt alkanut tuntua että lämpökin nousemassa...tänään kävin antamassa virtsatestit labraan, mutten saanut vielä mitään lääkettä....sanoivat että pitää odottaa maanantaihin koska viikonloppu sotkee koko homman niin tulosta ei voi saada siis vielä....mitenköhän jaksan viikonlopun yli..auttaisikohan tavallinen särkylääke oireisiin hieman....Jollain muulla samanlaisia oireita ollut???

5

2461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missukka

Yritä olla hermoilematta niin se auttaa :) Itsellä meni ohi nuo samanlaiset oireet ku sain ne klamydialääkkeet.. Mutta hermoilu pahensi oireita ja osa voi olla siksi mielikuvistusta..

• pelkään,

että mullakin on. Onko virtsaamistarve sellanen huomattavasti tihentynyt, että joutuu juoksee koko ajan vessassa esim. tunnin välein? Mulla on myös lievää alavatsakipua kuin kuukautisissa.Huoh!

• ---

koko ajan pitää ravaa vessas...ja tietenkin tekee miele enemmän juoda esim vettä vaikka pissattaa jo muutenkin....vatsakipu oli ensin vain pientä alavatsa kipua ja nyt levinnyt koko vatsan seudulle ja kuntoilu esim pieni lenkkikin tekee jo kipeää....kannattaa tosiaan soittaa terveyskeskukseen jos on jotain vatsakipuu joka ei lähde pois ja koko ajan pissahätä ku voi olla virtsatientulehdus,klamydiaa tai tippuria...tai jotain....terveyskeskuksesta laittavat lähetteen labraan..ainakaa mun ei pitäny käydä lääkärillä.....oli kyl kova pala soittaa tost asiast sinne ku ties että toden näkösesti on klamydia:// vaikka ei maailma siihe kaadu mut stressaava asia....

• soitat huomenna oman tervey...
        --- kirjoitti:

koko ajan pitää ravaa vessas...ja tietenkin tekee miele enemmän juoda esim vettä vaikka pissattaa jo muutenkin....vatsakipu oli ensin vain pientä alavatsa kipua ja nyt levinnyt koko vatsan seudulle ja kuntoilu esim pieni lenkkikin tekee jo kipeää....kannattaa tosiaan soittaa terveyskeskukseen jos on jotain vatsakipuu joka ei lähde pois ja koko ajan pissahätä ku voi olla virtsatientulehdus,klamydiaa tai tippuria...tai jotain....terveyskeskuksesta laittavat lähetteen labraan..ainakaa mun ei pitäny käydä lääkärillä.....oli kyl kova pala soittaa tost asiast sinne ku ties että toden näkösesti on klamydia:// vaikka ei maailma siihe kaadu mut stressaava asia....

päivystykseen ja sanot että kivut ovat yltyneet. Pyydät heitä katsomaan koneelta näkyykö siellä jo klamydiavastausta (kerrot tosiaan että poikaystävälläsi tämä tauti on ja sinusta testi otettu eilen ja nyt kivut kovia). Jos vastaus on niin saat varmaan lääkkeet päivystyksestä (näin ainakin meillä tapahtuu) koska klamydia voi äityä hoitamattomana pahaksi. Vaikka sp-taudit eivät päivystyksen piiriin kuulukaan niin pahojen kipujen kohdalla päivystys auttaa.

• -------
        soitat huomenna oman tervey... kirjoitti:

päivystykseen ja sanot että kivut ovat yltyneet. Pyydät heitä katsomaan koneelta näkyykö siellä jo klamydiavastausta (kerrot tosiaan että poikaystävälläsi tämä tauti on ja sinusta testi otettu eilen ja nyt kivut kovia). Jos vastaus on niin saat varmaan lääkkeet päivystyksestä (näin ainakin meillä tapahtuu) koska klamydia voi äityä hoitamattomana pahaksi. Vaikka sp-taudit eivät päivystyksen piiriin kuulukaan niin pahojen kipujen kohdalla päivystys auttaa.

olen sanonut sen ja joka päivä olen kysellyt, mutta sanovat ettei näy vastauksia eivätkä huomioi siihen mitenkään, että poikaystävälläni on ja sitten viellä käskevät odottaa ensi viikkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82