Poliisi soitti mulle ja asia oli niin mitätön, etten voi sitä edes tässä mainita.
Hän sanoi, ettei poliiseilla ole resursseja viedä esim.känniläisiä ihmistenilmoilta putkaan mutta poliisilla oli aikaa soittaa ja jaanata asiasta, jonka ajan olisi voinut käyttää OIKEAAN ASIAAN.
RISUJA JA PALJON POLLIISIN PEPAAN NYT !!
RISUJA POLIISILLE
5
783
Vastaukset
- johon kalikka kalahtaa
Niin, niin aivan viattomillehan ne soitteleekin.
- jee
viki200 kirjoitti:
ei soittele tyhjästä .Kyllä silloin kun soittaa on asiaa
On tullu sit vissiin aika paljo oltuu virkavallan kanssa tekemisissä, kun olet noin tietäväinen!!!!
- pois pensaasta
jee kirjoitti:
On tullu sit vissiin aika paljo oltuu virkavallan kanssa tekemisissä, kun olet noin tietäväinen!!!!
Jos et ole tehnyt mitään laitonta, niin kerroppas että montako kertaa ne on sulle soitellut???
- täytyyhän poliisilta aikaa ...
Kyllä minua ehditään ainakin sakottaa esim. pienestä ylinopeudesta. Ratsiatkin ehditään suunnitella huolella, sillä jyrkkiä alamäkiä on suomessa harvassa. Näissä nopeus helposti nousee pari kilometriä tunnissa yli sallitun rajan jolloin 90% kuskeista saadaan sakotetuksi. Muitakin esimerkkejä löytyy jos halutaan. Kyllä poliisi palvelee! Turha valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101862Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521735Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971653Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121147