Poliisi soitti mulle ja asia oli niin mitätön, etten voi sitä edes tässä mainita.
Hän sanoi, ettei poliiseilla ole resursseja viedä esim.känniläisiä ihmistenilmoilta putkaan mutta poliisilla oli aikaa soittaa ja jaanata asiasta, jonka ajan olisi voinut käyttää OIKEAAN ASIAAN.
RISUJA JA PALJON POLLIISIN PEPAAN NYT !!
RISUJA POLIISILLE
5
656
Vastaukset
- johon kalikka kalahtaa
Niin, niin aivan viattomillehan ne soitteleekin.
- jee
viki200 kirjoitti:
ei soittele tyhjästä .Kyllä silloin kun soittaa on asiaa
On tullu sit vissiin aika paljo oltuu virkavallan kanssa tekemisissä, kun olet noin tietäväinen!!!!
- pois pensaasta
jee kirjoitti:
On tullu sit vissiin aika paljo oltuu virkavallan kanssa tekemisissä, kun olet noin tietäväinen!!!!
Jos et ole tehnyt mitään laitonta, niin kerroppas että montako kertaa ne on sulle soitellut???
- täytyyhän poliisilta aikaa ...
Kyllä minua ehditään ainakin sakottaa esim. pienestä ylinopeudesta. Ratsiatkin ehditään suunnitella huolella, sillä jyrkkiä alamäkiä on suomessa harvassa. Näissä nopeus helposti nousee pari kilometriä tunnissa yli sallitun rajan jolloin 90% kuskeista saadaan sakotetuksi. Muitakin esimerkkejä löytyy jos halutaan. Kyllä poliisi palvelee! Turha valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581