...aina sen mukaan minkä hän näkee itselleen tarkoituksenmukaiseksi. Ensin koitetaan olla kokoomuslaista, sitten demaria ja kun niihin ei huolita, liitytään sitten KEPU:uun. KEPUssahan on aina paikka julkkis-mulkkiksille.
Tanja Saarela on opportunisti ja tuuliviiri.
Aika kuvaavaa on miten hän kohtelee koiriaan. Saarelalla (silloin vielä Karpela) oli kaksi tervettä ja iloista tanskandoggia. Kun tanskandogit eivät sopineet Tanjan uuteen imagoon, Tanja kylmästi lahtasi nämä koirat.
Tanja Saarelalla vaihtuu puolue...
10
413
Vastaukset
- Uusi-Ukki
Älä hyvä mies loukkaa noita kepuleita, noin verisesti,Tänja joka on Ammanista seuraava pyhimys kepun arvomaailmassa.
Vaadinkin Känältä julkista anteeksipyyntöä, olet loukannut Kepulaisten tunteita mitä Raaimmalla tavalla,saat nyt odotella milloin kepulit haastavat sinut leivättömän pöydän ääreen, kovin ajattelematonta sinulta Känä. - Humidorin haamu
Nyt ei mene enää rimaa hipoen vaan riman alta. Olen pitänyt sinua älykkäänä miehenä. Miksi sorrut tuollaiseen törkyyn?
- Uusi-Ukki
Et kai sinä "Humidor", ole tosissasi noin pimeä tuon Saarelan suhteen, olet kyllä häntä ylistänyt jutuissasi, kysyn vaan miksi,? onko tämä alusvaatemalli todella saanut sinut pauloihinsa.
Kerro minulle ja muille tämän saitin lukijoille,mitä tämä Missi on saanut ministerinä ollessaan aikaan, muuta kuin surullisenkuuluisia sensaatioita, hän on siis kulkenut sensaatiosta toiseen, näin hämmentäen Hallitusyhteistyötä,ja vaikeuttaen sitä.
Sikäli kun on eripitkien sairaslomiensa takia on joskus joutanut Ministeripostiaan hoitamaan.Oletko sinäkin noin Kepulimainen Kepuli, että et näe metsää puilta. - aika sentään
Uusi-Ukki kirjoitti:
Et kai sinä "Humidor", ole tosissasi noin pimeä tuon Saarelan suhteen, olet kyllä häntä ylistänyt jutuissasi, kysyn vaan miksi,? onko tämä alusvaatemalli todella saanut sinut pauloihinsa.
Kerro minulle ja muille tämän saitin lukijoille,mitä tämä Missi on saanut ministerinä ollessaan aikaan, muuta kuin surullisenkuuluisia sensaatioita, hän on siis kulkenut sensaatiosta toiseen, näin hämmentäen Hallitusyhteistyötä,ja vaikeuttaen sitä.
Sikäli kun on eripitkien sairaslomiensa takia on joskus joutanut Ministeripostiaan hoitamaan.Oletko sinäkin noin Kepulimainen Kepuli, että et näe metsää puilta.mikä sinua nyt noin risoo. Oletko sinä kippee, juo kuumaa mustikkamehua ja mene joutuin vaaleanpunaisten lakanoiden väliin!
Pikaista paranemista! - uudelleen
Uusi-Ukki kirjoitti:
Sikäli kun on eripitkien sairaslomiensa takia on joskus joutanut Ministeripostiaan hoitamaan.Oletko sinäkin noin Kepulimainen Kepuli, että et näe metsää puilta.Saatpa vielä nähdä, että se valitaan uudelleen eduskuntaan (mahtavalla äänivyöryllä) ja vieläpä ministeriksi - siitä Vanhanen pitää huolen.
- Uusi-Ukki
uudelleen kirjoitti:
Saatpa vielä nähdä, että se valitaan uudelleen eduskuntaan (mahtavalla äänivyöryllä) ja vieläpä ministeriksi - siitä Vanhanen pitää huolen.
koska te Kepulit äänestätte puolueen mukaan, ette ajattele mitä edustajanne saa siellä aikaan, valitettavasti.
- puolue on
Uusi-Ukki kirjoitti:
koska te Kepulit äänestätte puolueen mukaan, ette ajattele mitä edustajanne saa siellä aikaan, valitettavasti.
tärkeä,itse ainakin valitsen ensiksi puolueen,ja sitten mieleiseni ehdokkaan. Ei koskaan ole sellaista ehdokaista joka kaikkia miellyttäisi.
- Kämä
Ulf Sundqvist on kuulemma aikeissa mennä kokoomukseen, samoin Kauko Juhantalo. Kokoomus on viisaitten miesten puolue!
- oppositio
Kiitos Tanjalle, hän teki sen melko niviisina, mutta teki ja on nainen ja osoittanut kykenevänsä oppimaan ja opiskelemaan ja olemaan nöyrä työnsä ääressä. Toista ne on muiden puolueiden Heinähatut, Filatohvit, Haatainen tissiliiviensä koolla julkistaen, liikenneministeri Huovinen jne jne. Mitä ovat saaneet aikaan. Muuta kuin tositamaan Mänkäreen samaa liturgiaa melkein sanasta sanaan. Ja juristimies kotona autellut vaikeitten kysymysten kanssa. Sekö on sitten ihmeellistä.
Kannattais Känän nyt taas miettiä, mitä pikku kätösillään oikein naputtelee. Sinulle nauraa naurismaan... ymmärrätköhän tätä. Taidat olla pikkupoikanen, pippelikin vielä kasvamassa. Onko sulla edes karvotusta siellä alapäässä, märäkäunia näet kauniista naisista.
- on se
saitin suurin valehteja,suustaan samakkoja päästelevä raukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222288
- 342263
- 281931
- 331678
- 371590
- 761588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161486- 301405