HERRA,MUISTA MINUA,KUN TULET VALTAKUNTAASI.
Kun kaikki pitivät Jeesusta hulluna oli roisto ainoa joka nimittää Häntä Herraksi ja joka sanoo Hänellä olevan valtakunnan ja rukoilee Jeesusta muistamaan tultuaan valtakuntaansa.Maailma epäilee ja rienaa Kristusta,pitäen Häntä arvottomana.Mutta tämä on kristikunnan voimaa ja se on Jumalan työtä.Juutalaiset ja pakanat ja mekin olemme syyllisiä kun Jeesusta pilkataan.ruoskitaan ja häväistään ja mihin pakenivat opetuslapset?Ei jäänyt kuin yksi ainoa roisto jota Jumala kutsuu. Sama tänäänkin. Vaikka kaikki luopuisivat Kristuksesta,kuninkaat etunenässä,piispat tappituntumassa,maan parhaimmisto etevine oppineisuudessaan ja viiksiniekat nuo lahkorotat.Jumala kuitenkin varjelee sitä piskuista joukkoa jolla on Hänen Henkensa ja totuutensa sana.Jotka tunnustuksellaan todistavat Herraansa koko maailmalle.Jumala ei tahdo saattaa Kristustä hävitetyksi,ei uskoa hyljätyksi eikä tunnustuksen hävitä.Jos opetuslapset jättävät tunnustuksen,silloin Jumala kutsuu roiston ja käskee hänet ihmisten eteen opettamaan mikä on Herran tahto ja miten lohdutusta on jaettava,ja
kenen kautta on lohdutus saatava?Herra meidän rakas Isämme,meidän väkevyytemme ei varmasti jätä Kristusta ilman tunnustajia.Vaikka kaupungissa sellainen
olisi ainoastaan juustovaras käsiraudoissa tai
murhaaja hennalan seinällä.
Palstan roistoko?
Petetty
1
324
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi sai rangaistuksen, kun oli varastanut 180 kiloa juustoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841