Hyvä hieroja?

Pirre

On selkä ja niska ihan jumissa, tietäisikö kukaan hyvää hierojaa?

38

15218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sivuilla kielletty

      Etsi googlesta asuinpaikkasi mukaan.

      • Just juujuujuu

        No saa sitä hyviä hierojia kertoa eteenpäin.

        Itselläni ei ole Vantaalta kokemuksia hyvästä hierojasta, mutta fysioterapiasta kylläkin, sekä Myyrmäestä, että Tikkurilasta. Otin kummassakin 10 kerran sarjan ja johan helpotti. Nimiä en muista, mutta Myyrmäen paikka sijaitsi Myyrmannin viereisessä talossa, jossa on alakerrassa mm. apteekki, r-kioski ja joku baari. Tiksin paikka sijaitsi siinä samassa talorykelmässä, jossa on Tiksin terv.keskus.


      • No, niin.
        Just juujuujuu kirjoitti:

        No saa sitä hyviä hierojia kertoa eteenpäin.

        Itselläni ei ole Vantaalta kokemuksia hyvästä hierojasta, mutta fysioterapiasta kylläkin, sekä Myyrmäestä, että Tikkurilasta. Otin kummassakin 10 kerran sarjan ja johan helpotti. Nimiä en muista, mutta Myyrmäen paikka sijaitsi Myyrmannin viereisessä talossa, jossa on alakerrassa mm. apteekki, r-kioski ja joku baari. Tiksin paikka sijaitsi siinä samassa talorykelmässä, jossa on Tiksin terv.keskus.

        Joku siis etsii hierojaa. Myyrmäessä Jönsaksenpolku 3.A.30 Korjula Hannu.


    • hoitoa saanut

      Riippuu varmasti mistä päin Vantaata haluat hierontaa.
      Länsi-Vantaalla on esim. Martinlaaksossa useitakin fysioterapiaa tarjoavia "laitoksia".
      Olen itse käynyt lääkärin lähetteellä (saapiha Kelalta vähä palautustakin) pariinkin kertaan kymmenen satseissa (tunti kerrallaan) juuri niskan ja hartianseudun vuoksi Martinlaakson Kuntoavussa.
      Ei moittimista. Tästä
      http://personal.inet.fi/yritys/kuntoapu/index.htm voit vilkaista tietoja heidän kotisivuiltaan

    • kestää

      Jos pääset käymään hoidossa aamupäivällä, saatat saada nopeasti hoitoajan.
      Kaikki fysioterapia laitokset ovat hyviä, tämän saa mainostaa, ei tarvitse kauemmas lähteä.

      Muista käydä vähintää 3 kertaa, muutoin apu jää olemattomaksi.

    • Nora + mieheni

      ...tai oikeammin oireeseen, niinkuin Tuija Lihashuoltamosta opetti.
      Kaikki johtuu jostakin. Mikään ei ole huvikseen. Jotenkin noin se meni.
      Oire = esim. jumissa oleva kipeä lihas, päänsärky, selkäkipu jne tms.
      Syyllinen (esim. lihas, nikama, muu virheasento tms jne jossain muualla päin kehoa)...jotenkin noin meni tuokin.
      Menkää Terveysklinikka Lihashuoltamoon Tuijalle. Sieltä mekin saimme vuosien eri terapeuttien turhilla käynneillä jälkeen vihdoinkin kokonaisvaltaisen avun sekä ymmärryksen miksi mikin on niinkuin on ja ensimmäistä kertaa sellaiset kotihoito-ohjeet (venyttelyt jne), että motivoiduimme hoitamaan itsejämme. Googlettakaa...paikka löytyy helposti.
      Nora rakas mieheni suosittelemme kaikille!

    • tapa..

      Hakeudu vyöhyketerapiaan.

    • Hierottavana ollut

      Hyvä hieroja löytyy Sporttihieronnasta, http://www.sporttihieronta.fi/. Koulutettu hieroja, joka osaa sekä klassisen että urheiluhieronnan. Myös edullinen hintataso.

    • pakarajumi§

      mik teistä on halpa? 45min alle 40e?

      • miljonääri_

        Kaikki on kallista, jos on vähän rahaa.


      • thaihierontaa myös
        miljonääri_ kirjoitti:

        Kaikki on kallista, jos on vähän rahaa.

        Mutta sehän ei ole oikeaa hierontaa. Esim. Tikkurilassa kumpikin thaihieroma-
        laitos ratsattiin ja kummassakin myytiin seksiä miehille.


      • kiinni pannaan
        thaihierontaa myös kirjoitti:

        Mutta sehän ei ole oikeaa hierontaa. Esim. Tikkurilassa kumpikin thaihieroma-
        laitos ratsattiin ja kummassakin myytiin seksiä miehille.

        Kun saadaan seksikaupan kieltolaki, taikkuvitut lähtee täältä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja mukaan saa ottaa luuserit suomipapparaisensa.


      • EraErvo
        kiinni pannaan kirjoitti:

        Kun saadaan seksikaupan kieltolaki, taikkuvitut lähtee täältä niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja mukaan saa ottaa luuserit suomipapparaisensa.

        thait on parhaita antavat hierontaa koko rahan edestä ;)


    • NHS

      Hyviä ja asianosaavia hierojia löytyy kyllä. Itse käyn muutamalla eri hierojalla, sen mukaan mikä on lähinnä sen hetkistä työpaikkaani (kiertelen paljon autolla pitkin pääkaupunkiseutua) Itä-Helsingissä ollessani käyn esimerkiskis tällä hierojalla: www.saunalahti.fi/~ksalohyv

      • Montaa kokeillut

        Erittäin asiantunteva hieroja löytyi Tikkurilasta joka osasi myös antaa hyvät venyttelyohjeet kotiin. Ei ole pääkipuja sen jälkeen ollut kun hänen luonaan kävin. www.hierojatonimalm.fi Ja hinta oli edullinen.


      • Sanna 222
        Montaa kokeillut kirjoitti:

        Erittäin asiantunteva hieroja löytyi Tikkurilasta joka osasi myös antaa hyvät venyttelyohjeet kotiin. Ei ole pääkipuja sen jälkeen ollut kun hänen luonaan kävin. www.hierojatonimalm.fi Ja hinta oli edullinen.

        Yhdyn tähän mielipiteeseen. Selkä on parempi kuin vuosiin


    • Talkkari-Taina

      Olen käynyt jo monta vuotta hierojalla, joka muutti Louhelasta Etelä-Haagaan. Perässä mennään... Tosi mukava tyyppi, puhdas ja siisti kiva vastaanotto ja todella asiantunteva ja hyvä työssään! Selkäkivut on historiaa, nykyään käyn lähinnä ennaltaehkäisy mielessä. www.kuntorelax.fi

    • aippa2

      Itse olen käynyt viime vuodesta asti Ylästössä, todella mukava nainen hieromassa ja ainakin minulla avannut kaikki jumit paremmin kuin hyvin! Ylästöntiellä sijaitsee ja AnAdiuvo paikan nimi. Hinnatkaan ei ole pahat ;-)

      • tirkisteliä

        kaunista ku rakastellaan todella kaunis kuva


    • Teija66
    • Toimistotyöläinen

      Tämä Kristian on paras hieroja, jolla olen käynyt. Hieroo ainakin Tikkurilassa, hierontaote vastaanoton nimi. Kiitos vaan suositteluista, osoittautuivat oikeiksi. ensimmäistä kertaa vuosiin aistini toimivat kunnolla.. herranen aika. Kyllä nyt jumit ja pääkivut jäivät pöydälle. Voimaakaan ei pelännyt käyttää. ! Ei muuta. tekisi mieli laulaa ja nauraa samaa aikaa. elämä on ihanaa.

      • Kesämies~

        Kuulostaapa hyvältä kokemuksesi. Innostuin itsekin ja varasin ajan Kristianille, katsotaan kuinka käy. Eikä tarvitse edes kauaksi kotoa lähteä kun tikkurilassa asustelen! :) Minkälaista vaivaa toimistotyöläisellä oli jos saa kysyä? Niskajuttuja?


      • Toimistotyöläinen
        Kesämies~ kirjoitti:

        Kuulostaapa hyvältä kokemuksesi. Innostuin itsekin ja varasin ajan Kristianille, katsotaan kuinka käy. Eikä tarvitse edes kauaksi kotoa lähteä kun tikkurilassa asustelen! :) Minkälaista vaivaa toimistotyöläisellä oli jos saa kysyä? Niskajuttuja?

        Moi! Niskavaivaa minulla oli. Pari kertaa vielä käyn ja sen jälkeen aktiivisesti lapojen välin voimaharjoitteluja. Ryhtiä kuntoon, tästäpä tämä lähtee etiäpäin.


      • Kesämies~
        Toimistotyöläinen kirjoitti:

        Moi! Niskavaivaa minulla oli. Pari kertaa vielä käyn ja sen jälkeen aktiivisesti lapojen välin voimaharjoitteluja. Ryhtiä kuntoon, tästäpä tämä lähtee etiäpäin.

        Hyvä hyvä! Tsemppiä vaan sinne. Kävinpä tosiaan tiksissä Kristianilla, olin positiivisesti yllättynyt. Hän tunnisti jumikohdat todella hyvin. Kävin jo toisenkin kerran, alkaa paikat mukavasti aueta. Vaimollekin varattu nyt aika. Ehdoton suosittelu!


    • Hugo-

      Kas kummaa täällähän on kehuttu samaa hierojaa, jolla olen Tikkurilassa käynyt. Kärsin huimauksesta pitkään, tai oikeastaan sellaisesta tukkoisesta/poissaolevuudesta, vähän kuin olisi pienessä humalassa, ei ihan skarppina ja pääkipujakin oli usein. Jo yhden kerran jälkeen Kristian sai oireet helpottamaan ja katse oli kirkkaampi aikoihin. Oirealueet löytyivät nopeasti ja sain tarkat jumppaohjeetkin alueelle!

    • Selkajumissa

      Hierontapiste Plintti ehdottomasti

      • fart-tutkija-prof

        Saako piereskellä kesken hieronnan? Myös märkiä pieruja?


    • Kiitos-kyllä-on-parempi

      Minulla oli ollut huimausta viikon verran, tuntui kuin olisin humalassa koko ajan ja pään kääntäminen nopeasti oli inhottavaa. kävin kahdella eri hierojalla, jotka kyllä hieroivat niskan aluetta, mutta huimaus ei helpottanut yhtään. Lääkäri ei osannut sanoa asiaan mitään ja sain lopulta tuttuni kautta suosittelut Kristianille. Tässä vaiheessa olin melkein menettänyt uskonu, en ymmärtänyt mistä tämä voisi johtua. verenpaineet kohdillaan ja aiemmin tällaista ei ole ollut. Hän hoiti minua kerran ja kaikki huimaus jäi hierontapöydälle. Niskassa kuulemma tietyt pisteet jotka täytyy käsitellä, muuten huimaus ei lähde pois kovin helposti. En voi muuta sano kuin suuret kiitokset ja isot suosittelut! Jos jollakulla vastaavaa, suosittelen käymään Tikkurilan Hierontaotteella.

    • Murjottu

      Olen käynyt monella hierojalla. Kokeilin uutta hierojaa Niko Koskinen ja hänen käsittely sattui ja murjoi minut aivan mustelmille. Todella epäammattimaista!
      En suosittele.

      • Anonyymi

        Kokeilin. Ihan hyvä hieromaan, mutta useamman kerran perunut hieronnan juuri ennen varattua aikaa ilman syytä.


    • Selätön

      Tuo Kristian varmaankin kokeilun arvoinen. Itsellä alaselkä jumissa ja vaimo tilasi hieroja kotiin yrityksestä heidän sivuston kautta 90min. Hieronnan.... muuten hyvä, mutta ei näkynyt hierojaa. Kipeälle selälle sikamainen pettäminen ko. Firmalta. No eihän tarvitse heidän sivuja enää turhaa kuluttaa.

      • Mari10

        Mikä tämä hierojan Kristianin sukunimi on? Ei löydy Kristian nimistä Hierontaote Tikkurila listalta.


      • Anonyymi
        Mari10 kirjoitti:

        Mikä tämä hierojan Kristianin sukunimi on? Ei löydy Kristian nimistä Hierontaote Tikkurila listalta.

        Kivimäki. Tekee ilmeisesti jonkun verran osteopatiaa, mutta myös 30min ja 45min hierontoja. Yritin varata 60min aikaa ja ihmettelin aluksi samaa. :)


    • Tuhkaluukku69

      Jorma Korsosta hieroo taitavasti kaljapalkalla 👌 🍻🍺

    • Anonyymi

      Kristian hoitaa asiakkaita nykyään osteopatialla ja purentahoidoilla. Ei tee hierontaa enää. Kävin itse hänellä osteopatiassa vaikka aluksi ajattelin, että hieronta auttaisi. Mutta sainkin suuremman hyödyn ja hyvän selityksen vaivojeni syille. Nyt lähdetään hoitamaan niitä tarkemmin. Voin suositella. Ihminen joka tekee työtään selkeästi rakkaudella ja asiakaslähtöisesti. Minulle jäi tunne, että kerrankin vaivani otettiin vakavasti ja tarkasteltiin huolella eikä vain sinne päin. Näitä hoitajia on, mutta harvassa.

    • Anonyymi

      Kävin Rekolassa ja voin suositella, siellä oli rauhallista ja rentouttavaa sekä aina kysyi onko voimakkuus sopiva. En tykkää että hierotaan liian kovaa kysymättä ja lisäksi oli melko edullinen. Samassa paikassa oli jalkahoito, oisko ollut jalkahoitorekolassa.com

    • Anonyymi

      Riitta Martinlaakso kobä vääntää en suodittele

      • Anonyymi

        Mitä Riitta vääntää,? Kovaa kakkaako?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe