Vähän kaikkee

poni_fani96

Millon ne Johnit ja muut menee sille saarelle ja paljastuu ettei Marlena ollukkaa tappaja jne..? Ja oliko Marlenan murha joku Tonyn kepponen vai? Kun sehän on sillon elossa kun Belleki synnyttää.. Paljastuuko se ettei Marlena karannu vaan mikä Crystal olikaan yritti tappaa sen? Entä et Jan tappo Viktorin? Millon Belle vaihtuu? Eikös siinä välissä oo joku "väliaikainen Belle"?? Ja eikös toi Jankin oo "väliaikainen"??
Toivoisin vähän vassuja!!

12

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivien viemää

      otsikko

    • patsy

      "Uhrit" ja Marlena saa kärvistellä saarella pari kuukautta ennen kun Bo löytää Romanin signaalin ja paikantaa saaren.

      Kaikkien "murhat" oli Tonyn kepposia. Myös Colin, Billie ja Victor on elossa.

      Crystal katoaa sarjasta ilman selittelyjä eikä Marlenan karkaamiseen tuhlata enempää aikaa. Kai John jossain vaiheessa kiinnostuu Crystalista ja sen tiedoista, mutta kuten sanoin, Crystal vaan yhtäkkiä ottaa ja katoaa sarjasta.

      Jan ei jää kiinni Victorin "murhasta". En tiiä miten Victor rankasee Jania ja Nicolea "murhastaan".

      Kirstenin jälkeen Bellen roolissa nähdään kahden viikon ajan Charity Rahmeria, mutta sen jälkeen rooliin tulee Martha Madison.

      Janin näyttelijä ei tule vaihtumaan.

      • ...

        Jani ei enää vaihu ja Belle vaihtuu vielä kaksi kertaa..


    • HorseHullu

      Tää ei nyt kovin liity tähän mut ponifani 96 onko sulla meseä? Mä vaan että voitais olla mese kamuja tai maili kamuja kun mäkin oon hevoshullu ja syntynyt 96. Ilmoitatko sähkäriin jos voit alkaa mese tai maili kamuksi?? :)

      • poni11

        Ei oo mesee, mut sähköposti kyllä löytyy.. Ootko rekistöröityny tänne? Jos oot niin millä nimimerkillä? Voitais mennä yksityis cattiin cattäilee, niin kerron s-postini??? Millon???
        Ootko päikkäri fani kans?:))
        T: Ponifani96
        Ja muutes mäki oon HorseHullu!!


      • HorseHullu
        poni11 kirjoitti:

        Ei oo mesee, mut sähköposti kyllä löytyy.. Ootko rekistöröityny tänne? Jos oot niin millä nimimerkillä? Voitais mennä yksityis cattiin cattäilee, niin kerron s-postini??? Millon???
        Ootko päikkäri fani kans?:))
        T: Ponifani96
        Ja muutes mäki oon HorseHullu!!

        No mä en oo rekisteröitynyt mutta voit alkaa mailailemaan tohon osotteeseen niin sunkaan sähkäri ossa ei paljastu. Oon päikkäri fani! Kiitos kun alat maili vaihtoon!


      • Poni_Fani999
        HorseHullu kirjoitti:

        No mä en oo rekisteröitynyt mutta voit alkaa mailailemaan tohon osotteeseen niin sunkaan sähkäri ossa ei paljastu. Oon päikkäri fani! Kiitos kun alat maili vaihtoon!

        Siis mihin osoitteeseen?? Siis kun eihän tossa mitään osotetta ollu??


      • HorseHullu
        Poni_Fani999 kirjoitti:

        Siis mihin osoitteeseen?? Siis kun eihän tossa mitään osotetta ollu??

        niin.


    • Jasu

      Jan ei oo väliaikainen vaan se jää ton näköseksi.
      Jan ei saanut tapettua Victoria, mutta Tony teki Victorille saman jutun kuin muille uhreille.
      Tony on oikee murhaaja ja kaikki on saarella elossa jopa COLIN!
      Kaikki pääsee myös saarelta pois elossa, paitsi Colin.

      • poni_fani9

        Ai siis Tony "ampu nukutusnuolen" myös Viktoriin?? Mutku siinähän näytettiin et Jan tappo sen????


      • patsy
        poni_fani9 kirjoitti:

        Ai siis Tony "ampu nukutusnuolen" myös Viktoriin?? Mutku siinähän näytettiin et Jan tappo sen????

        Logiikka Päivien viemää = Yksi erittäin hämmentynyt katsoja


      • poni11
        patsy kirjoitti:

        Logiikka Päivien viemää = Yksi erittäin hämmentynyt katsoja

        No siis sehän oli vain Janin mielikuvitusta kuten ne Marlena jututkin..!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe