Minä olen kiinnostunut erihajuisista ja -äänisistä pieruista. Joskus kun vaan kuljeskelen ostoskeskuksessa niin yllätyn iloisesti: yhtäkkiä olenkin keskellä pahinta paskatunkiota, joku on siis juuri pamauttanut ja sitten häipynyt nolona paikalta. Miten kellään on edes oikeutta pieraista jossain kaupassa, voisi joku ajatella. Minulle tuo ihanuuden rupsuisa tuoksu on kuin postimerkkeilijälle harvinaisuuden löytäminen. Onko Sinulla jotakin "outoa" harrastusta? Tai kenties sinäkin pidättelet nahkahousujesi kätköissä maailman kamalinta..kenties happaminta pierua etkä uskalla tunnustaa kuinka paljon se sinua miellyttää.
Outo harrastukseni?
8
1489
Vastaukset
- bettyboop-
ällöö, hanki uus harrastus
- Ihminen mikin oon
Toi ei kolahtanut.
En kuuna valkeana usko stoorias.
Kehittele parempi.
Tää ei mennyt läpi!!! - :oooo
no hyi perse mikä harrastus. nyt saa pelätä
- arska
omfg! sä ootuin annuimari alataino oimeen paskakone! shitmacine!
- siilityttö55
Siis vanha sanonta on "katso taaksesi ennenkuin pieraset"
- on lue vaan
paska on hyvää miljoonat kärpäiset eivät voi olla vääräässä "jokin johtaja olis joskus sanonut(ajattele vertauksena)" raha haisee tai raha on kuin paska ja paska ei lopu juuri koskaan.
- ääähhh
taitaa korvies välis muhia oike aimo pamaus....
- orgaanisille
olennoille- niin myös ihmiselle, on piereskely tunnusomainen piirre ,-tätä asiaa olen painottanut tyttöystävällenikin ,jos hän pälpättää liikaa ,ensin kehoitan häntä pitään turvan kiinni, jos se ei tehoa, niin uhkaan piereskellä, niin tehoaa paremmin.- monesti olen myös pitänyt pitkiä luentoja hänelle piereskelyn välttämättömyydestä elämän ylläpitäjänä, terveyden lähteenä --kuvitelkaa elämää ilman pereskelyä, eikö me olla silloin kiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696520Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322259
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511535
- 101519