Hyvää yötä kaikille tasa puolisesti.
Yötä
16
558
Vastaukset
- perskuti
Nyt ei ole mahdollisuutta nukkua, mutta Sinulle toivotan hyvää yötä...
- mintsu.AGENTS
Kiitos yön toivotuksestasi minulle,nyt meen nukkumaan.
- nukkuu
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Kiitos yön toivotuksestasi minulle,nyt meen nukkumaan.
sitten hyvin. Hyvää yötä.Älä kuorsaa se häiritsee meitä.
- outzak
Eiku siis yötä.....
*Uhkapeliimme huimimpaan, mä en kyllästy konsanaan.. Vaikka loppuukin, alan uudelleen....*
Agents on aika jees!!:))- mintsu.AGENTS
Jes se on paras kappale Agents yhtyyeltä,
tosi mahtava kappale .Mut yötä
AGENTS yhtye on paras - outzak
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Jes se on paras kappale Agents yhtyyeltä,
tosi mahtava kappale .Mut yötä
AGENTS yhtye on parasjust nyt mun radiosta......:))))
Agents ON loistava yhtye!!:))
Edelleenkin hyvää yötä!!:) - huomenta,
outzak kirjoitti:
just nyt mun radiosta......:))))
Edelleenkin hyvää yötä!!:)vaan sulle
- pidä
outzak kirjoitti:
just nyt mun radiosta......:))))
Edelleenkin hyvää yötä!!:)agenteista. Yö on parempi. Ja Lordi
- outzak
huomenta, kirjoitti:
vaan sulle
vaan sullekkin!!:)
- outzak
pidä kirjoitti:
agenteista. Yö on parempi. Ja Lordi
Agentseista.. Ja Yöstä.. Ja Lordista....
Tykkäsin muuten Lordista jo ennen sitä euroviisujuttua.. Ja Yön fani oon ollu vuosia...
Tykkään myös Mambasta, ja Popedasta ja Eppu Normaalista.. Joskus on kiva verestellä nuoruusmuistoja Hausmyllyn tai Rartorin tahdissa..
CMX ja YUP ovat ikuisia suosikkeja... Edellä mainitun levy "aura" on mahtava, ja jälkimmäisen "homo sapiens" on kans upea!!!:))
Luonteri Surf on kans hyvä bändi!! Harva vaan tuntee sitä.....:)) - outzak
outzak kirjoitti:
Agentseista.. Ja Yöstä.. Ja Lordista....
Tykkäsin muuten Lordista jo ennen sitä euroviisujuttua.. Ja Yön fani oon ollu vuosia...
Tykkään myös Mambasta, ja Popedasta ja Eppu Normaalista.. Joskus on kiva verestellä nuoruusmuistoja Hausmyllyn tai Rartorin tahdissa..
CMX ja YUP ovat ikuisia suosikkeja... Edellä mainitun levy "aura" on mahtava, ja jälkimmäisen "homo sapiens" on kans upea!!!:))
Luonteri Surf on kans hyvä bändi!! Harva vaan tuntee sitä.....:))..että Rartori tarkoittaa suomeksi Raptoria......:)
- minä olen?
outzak kirjoitti:
..että Rartori tarkoittaa suomeksi Raptoria......:)
video kyseisestä kappaleesta löytyy profiilisivultani - linkki "Puheitta paras...."
Klikkaa, kuuntele ja nauti!
T. MM.- vai oliko se
Man-of-Mystery kirjoitti:
video kyseisestä kappaleesta löytyy profiilisivultani - linkki "Puheitta paras...."
Klikkaa, kuuntele ja nauti!
T. MM.kaveri....Huono bändi,parempiakin on,on.
Täälläkin jo rönsyää!
No jaa, huuhaata tää on,on. - mintsu.AGENTS
vai oliko se kirjoitti:
kaveri....Huono bändi,parempiakin on,on.
Täälläkin jo rönsyää!
No jaa, huuhaata tää on,on.Maku asia kaikki ei voi tykätä samasta musiikista,joten jokaisen oma asia mistä tykkää.
Ainiin hyvää päivän alkua kaikkille Huuhaalaisille. - dik..dikk.taattori
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Maku asia kaikki ei voi tykätä samasta musiikista,joten jokaisen oma asia mistä tykkää.
Ainiin hyvää päivän alkua kaikkille Huuhaalaisille.Ja nyyh,menee navetan taa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635459Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193682Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172686- 1331986
- 161765
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1131499- 951337
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171076- 681052
- 8787