Connexin kuskit linjalla 650, ovat niin syvältä, niin syvältä.... heillä ei ole minkäänlaisia asiakaspalvelu taitoja..... Tälle linjalle ovat valikoituneet varmaan ne kaikkein tyhmimmät yksilöt...
Vastaukset 3
- CNX
Kyl te matkustajatkin välil ootte aivan sieltä syvältä eli kannattais kattoo peiliin ennen ku alkaa toisia haukkua. Kuski joutuu heräämään paljon ennen kukonlaulua ja palkka on olematon kaikkeen siihen vastuuseen ja epäinhimillisiin työaikoihin/olosuhteisiin nähden. Sit tarviis vielä hymyillä ja olla ystävällinen kaikille väärälläjalalla nousseille omaan napaansa tuijottaville taviksille, jotka saavat kai kicksejä bussikuskien mollaamisesta. Hyvää päivän jatkoa ja mukavia bussimatkoja!!!!!!!
- näin se on nähtävä...
...perseestä ne connexin kuskit on...
Turha niille on päivää sanoa kun ne ei vastaa kuitenkaan.... Eikä näköjään edes tunne reittiä jota ajetaan.... Ja olenpa muutaman kerran jäänyt pysäkille turhaan huitomaan kun nää ei viitsi pysähtyä ollenkaan vaan ajavat kilpaa toisen bussin kanssa.... joten sieltä syvältä ne on... - goouuu
En ole ikinä ymmärtäny sitä, kuin nää kuskit on niin epäystävällisiä. Ne on kuitenki asiakaspalvelutyössä. Sit jos joku vähän valittaa ni tulee idiootti bussikuskien hyökkäys et pieni palkka jne... niin se on kuulkaa suurimmalla osalla asiakaspalvelu työssä olevilla ihmisillä! Ja sit kuitenki bussikuskeil on oikeus haukkua esim. sitä lähisiwan kassaa huonosta palvelusta, mut häntä ei saa haukkuu.... Säälittävää jengii. Mä en ainakaan enää kommunikoi yhdenkään kusikin kanssa, ku ei sieltä tuu ikinä ku paskaa niskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843686Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381034Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23759Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33671Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23669Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624