sukkahousut....

humppalulla

TERSE!

Ihan ensiksi VALITAN ja olen sytämmestäni "pahoillani" jos joku tykkää "kyttyrää" siitä että täällä jotkut sanoo lutunen ja mikkibokserit....hahahahaha..joo.

Muttamutta, mulla on jo pitkään ollut halu kysyä teiltä OI HUUHAA kansa sukkahousuista:
1:missä näit ne ensi kerran


2. kenen päässä/jalassa/kädessä?


3. mikä väri kävisi parhaiten keltaisten kalossien kanssa?


4. miten niin?


5. saako "linnut" käyttää sukkahousuja ja missä?


6. entäs miehet?


7. sana on vapaa missä ja miten olet käyttänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana viimeksi sukkahousuja?


KIITOS kovasti vastauksistanne, tämä on todellinen tutkimus jonka tulen julkaisemaan ei missään maassa, jonka väkiluku on vahvempi kuin väkiviinan.

p.s lutulutu mikkibokserit.

13

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zippo

      1:missä näit ne ensi kerran
      Ai "ne"??? Ai niin sukkahousut.... olisiko olleet silloin kun isä kävi työkeikalla hmmm...

      2. kenen päässä/jalassa/kädessä?
      Kuten kerroin ne oli Äitini nilkoissa, kun hän teki työtä kotona.

      3. mikä väri kävisi parhaiten keltaisten kalossien kanssa?
      Kyl sanoisin näinä vaikeina poliittisina aikoina punamulta.

      4. miten niin?
      Siten niin jos on punamulta niin ei vuodot näy nii helposti.

      5. saako "linnut" käyttää sukkahousuja ja missä?
      Saa toki, mieluiten jalassa mutta ehkä myös sääriluun venyvänä jatkeena.

      6. entäs miehet?
      Toki saa, se on jopa suositeltavaa sillä siellä käsi lepää.

      7. sana on vapaa missä ja miten olet käyttänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana viimeksi sukkahousuja?
      Etkö muista? Sinun makuuhuoneessa kun leikittiin pientä punahilkkaa ja iso pahaa humppista?

      :)

      • humppalulla

        Hello kaappikello.:)))))))).

        Miten montakertaa sulle pitää sanoa että humppa ei ole (kovin) paha???

        MITÄS sä oot täällä TAAS puuhaillu, tuhmien tyttöjen perässä-kö luuhaillu?? että ihan kansan syvät rivit intoutuu kirjoittamaan teidän keskusteluista..että voi olla bikku sieluista jenkua...

        Pitäs vissiin humpan käydä näyttämässä parit "temput" mitkä opin tässä taannoin tuolla tae kwandossa.


      • Zippo
        humppalulla kirjoitti:

        Hello kaappikello.:)))))))).

        Miten montakertaa sulle pitää sanoa että humppa ei ole (kovin) paha???

        MITÄS sä oot täällä TAAS puuhaillu, tuhmien tyttöjen perässä-kö luuhaillu?? että ihan kansan syvät rivit intoutuu kirjoittamaan teidän keskusteluista..että voi olla bikku sieluista jenkua...

        Pitäs vissiin humpan käydä näyttämässä parit "temput" mitkä opin tässä taannoin tuolla tae kwandossa.

        Heippis ystävä, aahhh, niin kallis :))))))))))

        Enhän minä sanonut sinua pahaksi, sehän oli vain roolileikki jossa kumpikin sai jotain ;)

        Miten niin minä, viattomuuden ja kaiken muun perikuva?? Se kirjoittaja kyllä tiedetään kuka se oli joten ei maksa vaivaa riehua, mikkibokserit kiinnostaa niin paljon joitakuita että heidän on pakko päästä puhumaan niistä edes jollain verukkeella!

        Huhhuh, sun temppusi! Eipä käy kateeksi kaveria ei! Mitäs muuta itämaisen haistelun lisäksi olet puuhannut, pelotellut viattomia??

        *nusunusu*


      • humppalulla
        Zippo kirjoitti:

        Heippis ystävä, aahhh, niin kallis :))))))))))

        Enhän minä sanonut sinua pahaksi, sehän oli vain roolileikki jossa kumpikin sai jotain ;)

        Miten niin minä, viattomuuden ja kaiken muun perikuva?? Se kirjoittaja kyllä tiedetään kuka se oli joten ei maksa vaivaa riehua, mikkibokserit kiinnostaa niin paljon joitakuita että heidän on pakko päästä puhumaan niistä edes jollain verukkeella!

        Huhhuh, sun temppusi! Eipä käy kateeksi kaveria ei! Mitäs muuta itämaisen haistelun lisäksi olet puuhannut, pelotellut viattomia??

        *nusunusu*

        Minä jo KERRAN vastasin sulle, mutta eihän tää perkeleen kone sitä ota tosissaa....vähän niinku se juttunurkka missä oltiin..

        Mä olin TÖISSÄ, ihan oikeesti ja lopetin eilen valvomisen,,,roppa ottaa aikansa kahden yö työn jälkeen valvomisesta....nyt alkaa taas ajatus luistaan peilikirkkaana. Laitan sulle sähköpostipommin, kunhan löydän sen osoitteen, se on mulla jonkun kirjan välissä..ottaa vähän aikaa, kun kirjoja on about 300...ei mitään tietokirjoja..lähinnä vitsi ja huumor pläjäyksiä..ja pahkasikahan on kirja???


      • Zippo
        humppalulla kirjoitti:

        Minä jo KERRAN vastasin sulle, mutta eihän tää perkeleen kone sitä ota tosissaa....vähän niinku se juttunurkka missä oltiin..

        Mä olin TÖISSÄ, ihan oikeesti ja lopetin eilen valvomisen,,,roppa ottaa aikansa kahden yö työn jälkeen valvomisesta....nyt alkaa taas ajatus luistaan peilikirkkaana. Laitan sulle sähköpostipommin, kunhan löydän sen osoitteen, se on mulla jonkun kirjan välissä..ottaa vähän aikaa, kun kirjoja on about 300...ei mitään tietokirjoja..lähinnä vitsi ja huumor pläjäyksiä..ja pahkasikahan on kirja???

        tosiaan on taas viime päivinä tökkinyt enemmän kuin Papin saarnat mutta minkäs teet. Se juttunurkka oli upea kokemus :))

        Voi sua ressukkaa, kuinka sä selviät noista vuorovaihteluista?? Siinä on roppa ja pää kovilla kuin poliisilla lukutestissä. Nyt saat *halauksen* kun olet taas jaksanut selvittää urakan ja älysi on niin terävänä jälleen, kuin tv-shopin ihmeveitsessä konsanaan.

        Se olisi upeaa, pitääkö mun taas kuiskata se sulle? Pahkasika on erinomainen lähdeteos monelle eri elämän alalle, siitä saa paljon hyödyllisiä elämän vinkkejä, itsekin noudatan niitä ;)


      • humppalulla
        Zippo kirjoitti:

        tosiaan on taas viime päivinä tökkinyt enemmän kuin Papin saarnat mutta minkäs teet. Se juttunurkka oli upea kokemus :))

        Voi sua ressukkaa, kuinka sä selviät noista vuorovaihteluista?? Siinä on roppa ja pää kovilla kuin poliisilla lukutestissä. Nyt saat *halauksen* kun olet taas jaksanut selvittää urakan ja älysi on niin terävänä jälleen, kuin tv-shopin ihmeveitsessä konsanaan.

        Se olisi upeaa, pitääkö mun taas kuiskata se sulle? Pahkasika on erinomainen lähdeteos monelle eri elämän alalle, siitä saa paljon hyödyllisiä elämän vinkkejä, itsekin noudatan niitä ;)

        joo, mennään johonkin sätti linjalle ja sitten annat TAAS sen sähköposti osoitteen..laitan sulle..hmm...tosi hempeen viestin..hehehehe


      • Zippo
        humppalulla kirjoitti:

        joo, mennään johonkin sätti linjalle ja sitten annat TAAS sen sähköposti osoitteen..laitan sulle..hmm...tosi hempeen viestin..hehehehe

        sama paikka?


      • humppalulla
        Zippo kirjoitti:

        sama paikka?

        joku osasto kakkonen?- eli ei niin pahat tyypit..


      • Zippo
        humppalulla kirjoitti:

        joku osasto kakkonen?- eli ei niin pahat tyypit..

        seurahuone2


    • Naakka

      1:missä näit ne ensi kerran
      Pariisin maailmannäyttelyssä 1899


      2. kenen päässä/jalassa/kädessä?
      Vennamon vasemmassa jalassa ja Armi Ratian päässä


      3. mikä väri kävisi parhaiten keltaisten kalossien kanssa?
      Vihreä, jos ne vedetään kalossien päälle.


      4. miten niin?
      No hei, eiköhän se ole kaikille selvä :-)


      5. saako "linnut" käyttää sukkahousuja ja missä?
      Saa, ja lintulaudalla talipallotelineenä

      6. entäs miehet?
      No nekin saa. pitää hetken kädessään, riisuessa niitä.


      7. sana on vapaa missä ja miten olet käyttänyt viimeisen kymmenen vuoden aikana viimeksi sukkahousuja?
      Olen käyttänyt iltaisin lenkkeillessäni pelkkiä sukkahousuja. Tulee kummasti lisävauhtia hesarilla hölkätessä.

    • tyttölapsi

      1. Vuonna 1947, jolloin en ollut vielä edes syntynyt..

      2. Isomuorini kuljetti niillä polttopuita.

      3. sininen...

      4. ruotsalaiset kun on in:)

      5. saa, meidän ulko wc:ssä

      6. ehdottomasti ei!!!

      7. Taisi olla toissaviikon torstaina, kun halusin olla muodikas, menin läheiselle paikkakunnalle liikennevaloihin seisoskelemaan jalassani vain punamustat salmiakkikuvioiset sukkahousut ja hihaton verkkopaita.

    • Emäntä

      Vastakset :
      1. Heti kun synnyin oli ensimmäisenä vastassa sukkahousut =)
      2.Tietämättä miten sukkahousuja käytetään tai mihin ne sopisi kokeilin kaikkea mahdollista.
      3.Tietenkin mustat sukkahousut
      4. Koska mustat sopivat kaikkien värien kanssa =)
      5. Nyt kyllä tuli paha mutta koitetaan ....
      linnut tietääkseni ovat lentokykyisiä ja olisi se aika hurjan näköistä kun taivaalla liihottelisi sukkahousuun sonnistautuneita tipuja =)
      Kyllä lintu bongaajilla olisi ihmettelemistä =)
      Niksi pirkkaa lainaten sukkahousuista saa ihan mitä vain tarpeellista , lintujen kohdalle voisin näin heittää tämmöisen että niistä saa kätevän pesimä kaksion molemmat ns. puntit ovat tosi kätevät ja siellä ne pikku tipuset sitten keinuisivat bensii kaksiossaan onnellisina .
      6. Tottakai miehet saa käyttää sillä ne ovat mielyttävät ja eipä tarvitse sitten selitellä aamulla vaimolleen noista sukkahousuista *Wirn*
      7. Viimeksi olen käyttänyt sukkahousuja
      pariviikkoa sitten isäni 60 v juhlissa ja jos sukkanauhat lasketaan tähän katekoriaan niin tänä yönä niitä käytin mutta ne sitten katosivat jonnekkin... ? Herää kysymysys veikö mies sukkanauhani =)

    • Anonyymi

      katselin aamu tv ei ole rinnat vapausta saaneet, jokainen miettiköön loput tälle amis terveydenhuollon seksoikysely nosto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe