Olen kymppitonnin kerhossa!

En kylläkään tarkoita sitä, mitä monet parit tekevät lentokoneessa 10 km:n korkeudessa - kunhan vaan huomasin erään asian.

Vaikka mistä sitä koskaan tietää, mitä tuleman pitää......

Outzakille tiedoksi: profiilisivultani löytyy Sinua(kin) kiinnostava video, eli "Puheitta paras...."

Terveisin, MM.

18

1919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10009

Onnea! Toivotko koskaan saavasi mitään muuta konkreettista katsojaluvuista?

• trevor

Mä luulin että kyse oli pankkitilistä

• trevor kirjoitti:

tilinumeroni.....

• 100009
        trevor kirjoitti:

kiittää minuakin, olihan toivotukseni aivan vilpitön. (provisioita en kärky)

• outzak

Olen kyllä käynyt sen aikaisemmin jo katsomassa.. Hieno viedeo!!! Harmittaa vaan se, kun se pätkii aika lailla, mikä johtuu varmaankin tän mun läppärin kunnioitettavasta iästä....:)

Hih.. Mä hokasin ton kymppitonni-jutun!!:))) Mulla siihen menee varmaan vuosia, jos sitä koskaan saavutan......

• voisi johtua yhteysnopeudestasi - itselläni on 1M/512, mutta silti pätkii joskus.

T. MM.

• outzak
        Man-of-Mystery kirjoitti:

voisi johtua yhteysnopeudestasi - itselläni on 1M/512, mutta silti pätkii joskus.

T. MM.

Mulla ei ole mitään hajua tietokoneitten sielunelämästä.. Osaan laittaa tän päälle, sekä sammuttaa ja tänne osaan kirjoitella.. Niin, ja osaanhan mä noita putsausohjelmia ajaa läpi. Mutta siinäpä ne.

Onneksi naapurissa asuu tietokonenero, joka aina käy korjaamassa ongelmat!!:))

• AROSUSI-09

Nii ja siihen lennokkikerhoon liityin 1988 matkalla Lenskistä Simferopoliin:P Lälläslää./Ainoa kerta tällä viikolla kun sain pistää paremmaks.Suo anteeksi:)

• vaan laatu....

Ja tuon toisen suon anteeksi - ei mulla tässä mikään kiire ole....

• Quuuuuuuu

mistä Te onnittelette toisianne..Tää ei nyt jymmärrä mitää...Ai et ei ole eka kerta....:o/...

• AROSUSI-09

Siksi toisiamme onnittelemme:)

• kipparinoma
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Siksi toisiamme onnittelemme:)

selkokielisestä vastauksesta:o)
        Qurkkasin sivullesi ja siellähän olikin hulppea määrä niitä numeroita. Eli nyt varmaan kuuluu onnitella.....ONNEA....:o))))))))))))))

• AROSUSI-09
        kipparinoma kirjoitti:

selkokielisestä vastauksesta:o)
        Qurkkasin sivullesi ja siellähän olikin hulppea määrä niitä numeroita. Eli nyt varmaan kuuluu onnitella.....ONNEA....:o))))))))))))))

mitä esimerkiksi poliitikkojen ja muiden byrokraattien kannattaisi harjoitella...Mitä niitten juttuja kuuntelee niin eihän niillä ole mitään sanottavaa.Luikertelua ja kuikertelua.Uh.

• kipparinoma
        AROSUSI-09 kirjoitti:

mitä esimerkiksi poliitikkojen ja muiden byrokraattien kannattaisi harjoitella...Mitä niitten juttuja kuuntelee niin eihän niillä ole mitään sanottavaa.Luikertelua ja kuikertelua.Uh.

taitoa he opettelevat veronmaksajan rahoilla...Siis miten osaat sanoa monisanaisesti et yhtään mitään;o)
        Se on sitä pastanjauhamista:o)...Uh.

• AROSUSI-09
        kipparinoma kirjoitti:

taitoa he opettelevat veronmaksajan rahoilla...Siis miten osaat sanoa monisanaisesti et yhtään mitään;o)
        Se on sitä pastanjauhamista:o)...Uh.

juontaja on kysynyt,että vastaa nyt tähän juttuun joo tai ei,niin sieltähän sitä kiertelyäkaartelua tulee taas vartin verran.Kunhan nyt kerkiää,niin ryhdyn maailman diktaattoriksi ja pistän kertaheitolla kaiken kondikseen*Huoh*

• kipparinoma
        AROSUSI-09 kirjoitti:

juontaja on kysynyt,että vastaa nyt tähän juttuun joo tai ei,niin sieltähän sitä kiertelyäkaartelua tulee taas vartin verran.Kunhan nyt kerkiää,niin ryhdyn maailman diktaattoriksi ja pistän kertaheitolla kaiken kondikseen*Huoh*

heti suoraan asiaan...Hirmuvaltiaaksi...pelottavaa...Taidankin alkaa heti pakkaamaan kapsäkkejäni...maailmasta pakoa varten...;o)

• AROSUSI-09
        kipparinoma kirjoitti:

heti suoraan asiaan...Hirmuvaltiaaksi...pelottavaa...Taidankin alkaa heti pakkaamaan kapsäkkejäni...maailmasta pakoa varten...;o)

Tässä nyt menee vielä ainakin viikon verran,ennenkuin olen koko maailman vallan kahvassa:P Nii ja ei se tähän maailmaan vallotus lopu.Tuolla on aurinkokuntia ja galakseja...Et ole missään turvassa.*Lääh*

• kipparinoma
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Tässä nyt menee vielä ainakin viikon verran,ennenkuin olen koko maailman vallan kahvassa:P Nii ja ei se tähän maailmaan vallotus lopu.Tuolla on aurinkokuntia ja galakseja...Et ole missään turvassa.*Lääh*

viikko vallata jokin ihana vaaleanpunainen planeetta...Julistan itseni sen hallitsijaksi ja samalla diplomaatiksi..Siellä mä istun sinisellä tuolilla ja vilkutan hirnuvaltiaalle ylhäisesti(vähän jo harjottelin)...ja hynyilen suopean alantuvasti..Kas hirmuvaltiaat kammoksuvat kaikkea vaaleanpunaista..etenkin sitä pehmeää usvaa ja siksi eivätkä uskalla astua valtaamaan ko planeettaa. Ja koska olen diplomaatti minulla on koskemattomuus...olen siis turvallisessa turvassa:o/

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe