En kylläkään tarkoita sitä, mitä monet parit tekevät lentokoneessa 10 km:n korkeudessa - kunhan vaan huomasin erään asian.
Vaikka mistä sitä koskaan tietää, mitä tuleman pitää......
Outzakille tiedoksi: profiilisivultani löytyy Sinua(kin) kiinnostava video, eli "Puheitta paras...."
Terveisin, MM.
Olen kymppitonnin kerhossa!
18
1919
Vastaukset
- 10009
Onnea! Toivotko koskaan saavasi mitään muuta konkreettista katsojaluvuista?
- trevor
Mä luulin että kyse oli pankkitilistä
- 100009
trevor kirjoitti:
Mä luulin että kyse oli pankkitilistä
kiittää minuakin, olihan toivotukseni aivan vilpitön. (provisioita en kärky)
- outzak
Olen kyllä käynyt sen aikaisemmin jo katsomassa.. Hieno viedeo!!! Harmittaa vaan se, kun se pätkii aika lailla, mikä johtuu varmaankin tän mun läppärin kunnioitettavasta iästä....:)
Hih.. Mä hokasin ton kymppitonni-jutun!!:))) Mulla siihen menee varmaan vuosia, jos sitä koskaan saavutan......voisi johtua yhteysnopeudestasi - itselläni on 1M/512, mutta silti pätkii joskus.
T. MM.- outzak
Man-of-Mystery kirjoitti:
voisi johtua yhteysnopeudestasi - itselläni on 1M/512, mutta silti pätkii joskus.
T. MM.Mulla ei ole mitään hajua tietokoneitten sielunelämästä.. Osaan laittaa tän päälle, sekä sammuttaa ja tänne osaan kirjoitella.. Niin, ja osaanhan mä noita putsausohjelmia ajaa läpi. Mutta siinäpä ne.
Onneksi naapurissa asuu tietokonenero, joka aina käy korjaamassa ongelmat!!:))
- AROSUSI-09
Nii ja siihen lennokkikerhoon liityin 1988 matkalla Lenskistä Simferopoliin:P Lälläslää./Ainoa kerta tällä viikolla kun sain pistää paremmaks.Suo anteeksi:)
- Quuuuuuuu
mistä Te onnittelette toisianne..Tää ei nyt jymmärrä mitää...Ai et ei ole eka kerta....:o/...
- AROSUSI-09
Siksi toisiamme onnittelemme:)
- kipparinoma
AROSUSI-09 kirjoitti:
Siksi toisiamme onnittelemme:)
selkokielisestä vastauksesta:o)
Qurkkasin sivullesi ja siellähän olikin hulppea määrä niitä numeroita. Eli nyt varmaan kuuluu onnitella.....ONNEA....:o)))))))))))))) - AROSUSI-09
kipparinoma kirjoitti:
selkokielisestä vastauksesta:o)
Qurkkasin sivullesi ja siellähän olikin hulppea määrä niitä numeroita. Eli nyt varmaan kuuluu onnitella.....ONNEA....:o))))))))))))))mitä esimerkiksi poliitikkojen ja muiden byrokraattien kannattaisi harjoitella...Mitä niitten juttuja kuuntelee niin eihän niillä ole mitään sanottavaa.Luikertelua ja kuikertelua.Uh.
- kipparinoma
AROSUSI-09 kirjoitti:
mitä esimerkiksi poliitikkojen ja muiden byrokraattien kannattaisi harjoitella...Mitä niitten juttuja kuuntelee niin eihän niillä ole mitään sanottavaa.Luikertelua ja kuikertelua.Uh.
taitoa he opettelevat veronmaksajan rahoilla...Siis miten osaat sanoa monisanaisesti et yhtään mitään;o)
Se on sitä pastanjauhamista:o)...Uh. - AROSUSI-09
kipparinoma kirjoitti:
taitoa he opettelevat veronmaksajan rahoilla...Siis miten osaat sanoa monisanaisesti et yhtään mitään;o)
Se on sitä pastanjauhamista:o)...Uh.juontaja on kysynyt,että vastaa nyt tähän juttuun joo tai ei,niin sieltähän sitä kiertelyäkaartelua tulee taas vartin verran.Kunhan nyt kerkiää,niin ryhdyn maailman diktaattoriksi ja pistän kertaheitolla kaiken kondikseen*Huoh*
- kipparinoma
AROSUSI-09 kirjoitti:
juontaja on kysynyt,että vastaa nyt tähän juttuun joo tai ei,niin sieltähän sitä kiertelyäkaartelua tulee taas vartin verran.Kunhan nyt kerkiää,niin ryhdyn maailman diktaattoriksi ja pistän kertaheitolla kaiken kondikseen*Huoh*
heti suoraan asiaan...Hirmuvaltiaaksi...pelottavaa...Taidankin alkaa heti pakkaamaan kapsäkkejäni...maailmasta pakoa varten...;o)
- AROSUSI-09
kipparinoma kirjoitti:
heti suoraan asiaan...Hirmuvaltiaaksi...pelottavaa...Taidankin alkaa heti pakkaamaan kapsäkkejäni...maailmasta pakoa varten...;o)
Tässä nyt menee vielä ainakin viikon verran,ennenkuin olen koko maailman vallan kahvassa:P Nii ja ei se tähän maailmaan vallotus lopu.Tuolla on aurinkokuntia ja galakseja...Et ole missään turvassa.*Lääh*
- kipparinoma
AROSUSI-09 kirjoitti:
Tässä nyt menee vielä ainakin viikon verran,ennenkuin olen koko maailman vallan kahvassa:P Nii ja ei se tähän maailmaan vallotus lopu.Tuolla on aurinkokuntia ja galakseja...Et ole missään turvassa.*Lääh*
viikko vallata jokin ihana vaaleanpunainen planeetta...Julistan itseni sen hallitsijaksi ja samalla diplomaatiksi..Siellä mä istun sinisellä tuolilla ja vilkutan hirnuvaltiaalle ylhäisesti(vähän jo harjottelin)...ja hynyilen suopean alantuvasti..Kas hirmuvaltiaat kammoksuvat kaikkea vaaleanpunaista..etenkin sitä pehmeää usvaa ja siksi eivätkä uskalla astua valtaamaan ko planeettaa. Ja koska olen diplomaatti minulla on koskemattomuus...olen siis turvallisessa turvassa:o/
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499