mulla on eritäin paksku litimärkä lotiseva suurvaippa laitos muovihousuissa ja iloinen mieli.
Tykkään käyttää muovihousuja ja vaippaa jatkuvasti siitä tulee sellainen turva-olo.
Olenko yksin ja olenko normaali?
No joo noihin kysymyksiin ei kannattane vastata eikä ainakaan hoitoon kehoittaa koska menin kerran psykiatrille kun täällä kehoitettiin - kiitos. 6 minuuttia kerkesin kertoa psykiatrille mieltymyksestäni ja katso tämä loikkasi ikkunasta ulos.
muovihousut, paksu pissavaippa
20
3803
Vastaukset
- fetisisisti
yksin siis - onhan sulla ainakin 97 rekisteröitynyttä hengenheimolaista osoitteessa www.vaipat.net. Oma fetissini on valitettavasti harvinaisempi: vaikka tyyny tuntuu olevan yleisin apuväline seksin harjoitteluun, meitä oikeasti tyynyistä tykkääviä tuntuu olevan ainakin Suomenniemellä todella vähän.
Tunnen kyllä 'lukkarinrakkautta' fetissiisi - minäkin käytän tyynyä välillä vaipan tavoin ja tykkään kastellakin sen harjoittaessani seksiä sen kanssa. Lämmin märkä tyyny tuntuu todella ihanalta jalkojen välissä, sen pehmeys hyväilee suloisesti erektiotani ja siemensyöksy märkään tyynyyn on uskomattoman upea kokemus. Oikein paksu vaippa tuntuu varmaan hieman samanlaiselta, mutta tyyny ei ole koskaan pintakuiva.
Mutta onko vaippafetississä seksi jotenkin vähemmän tärkeä osa-alue? Edellisellä vaippafoorumilla kysymys vaippaan masturboimisesta vaiettiin melkein kuoliaaksi. Onko se turvallisuudentunne sittenkin tärkeämpi kuin seksuaalinen kiihotus?- tule os.
[email protected]
Siellä voisimme keskustella asioista vaikka meillä nyt menee aika eri suuntiin nämä jutut.
"97 rek hengenheimolaista - olen siellä tuo 97.
Niin ja siellä on tasan 97 erilaista juttua vaikka vaippa onkin yhdistävä sana.
Joku haluaa olla pikku-tyttövauva, joku kakkaa vaippaan, joku hoidettava jne...
Mutta - hei tule keskustelemaan anonyyminä os.
[email protected]
asioista voidaan kirjoitella vaikka ollaankin aika kaukana toisistamme, juuri se seksuaalisuus/turvantunne suhde mm. - Kumi-vaippahousu
tule os. kirjoitti:
[email protected]
Siellä voisimme keskustella asioista vaikka meillä nyt menee aika eri suuntiin nämä jutut.
"97 rek hengenheimolaista - olen siellä tuo 97.
Niin ja siellä on tasan 97 erilaista juttua vaikka vaippa onkin yhdistävä sana.
Joku haluaa olla pikku-tyttövauva, joku kakkaa vaippaan, joku hoidettava jne...
Mutta - hei tule keskustelemaan anonyyminä os.
[email protected]
asioista voidaan kirjoitella vaikka ollaankin aika kaukana toisistamme, juuri se seksuaalisuus/turvantunne suhde mm.Minä unelmoin siitä että olen jossain hoitolaitoksessa vaipoissa ja kumivaatteissa, Tykkään olla sidottuna märissä vaipoissa kumivaatteet päällä. Täydellistä valvontaa, hoitosedän/tädin toimesta. Sidottuna vuoteessa,sidottuna syöttötuoliin, Ulkona valjaat. Jatkuva valvonta, pakkoruokinta. ............................
- Kuris
Aikoinaan olin Espoonkaupungilla kesätöissä ja taisin siellä saada mieltymykseni kuravaatteisiin.Oli sateinen kesä työjohtajana oli yks nainen ja jouduin käyttämään melkein aina kuravaatteita kun se anto mulle aina paskimmat hommat konttaileen puskissa keräämässä roskia ja pissapapereita kyllä siinä kuravaatteet kurastu helposti ! Monet samassa ryhmässä olleet tytöt nauro kun kuravaatteni oli aina kuraset ja mutaset.Ne oli oranssiset sadetakki ja henkseli kurahousut päällä ja orassiset kumikäsineetkin käsissä.Joten siitä alenmuuden tunnosta kurahousuissa tyttöjen naureskellessa ja pomppottaessa tais tulla mun juttu :-)
- pohdiskelija
Mielenkiintoinen artikkeli.Nautitko oikeasti, siitä että kiihotut muovihousuista ja vaipoista. Itse koen vastaavan tarpeen rasitteena joka häiritsee minua monellakin tavalla. Mulla on ennestäänkin huono itsetunto ja se, että tunnen tarvetta käyttää vaippoja ei ainakaan paranna tätä asiaa. Tästähän ei kehtaa eikä kannata kertoa ihmisille.En usko että monikaan ainakaan heterosuhteessa kehtaa kertoa taipumuksistaan puolisolleen.Tää sivu on ok niille jotka haluavat ylläpitää tätä taipumusta ja jopa vahvistaa stä.Kuten kuitenkin sanoin. Olisin onnellisempi ilman tätä taipumusta.Toivottavasti hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet.
- kosmi
Miehenikin käyttää vaippoja. Hän on ulospäin aina ollut sellainen kovis tyyppi, eli tämä puoli on täysi vastakohta. Ei tästä tarpeesta ollut mitään osvittaa ensimmäisinä onnellisina vuosina. Vasta parisen vuotta sitten sain mieheni kiinni, kun heräsin ennen häntä juhlimis illan jälkeen. Siitä on monet itkut ja kysymyksen tulvat käyty.
En vieläkään kyllä ymmärrä tätä asiaa/tarvetta. Ensin pelkäsin että jos siinä on jotain seksuaalista, niin kiinnostaako häntä seksi ollenkaan kanssani. Sanoi että ei se ollenkaan vähennä hänen kiinnostusta minua kohtaan, mutta joskus mieleni kuitenkin tekee tepposet.
En ole hyväksynyt asiaa vieläkään, mutta en myöskään enään asiasta sen enempää puhu. Mieheni käyttää joka viikonloppu noin puolitoista vuorokautta vaippoja. Enää ei edes yritä piilotella mitenkään. Tallustelee vain pokkana t-paitasillaan ja vaipoissa pitkin asuntoa. Näinä hetkinä en saa seksiä ja aina pelottaa että mitä jos joku tulee kylään. Hän on myös erittäin läheisyyden haluinen aina vaipoissa ja harmittaa että itse haluaisin tätä halailua ja lähellä nukkumista enemmän ilman niitä vaippoja. Joskus kännipäissäni annan mieheni pukea minullekin vaipan. Aamulla yleensä pakko ottaa pois (hänen harmikseen),koska vaippa on tosi kuuma.
Jotakin turvallisuuden tunteesta mieheni kertoikin. Sanoi että oli pienenäkin salaa vaippoja käyttänyt. Hänen äitinsä kertoi kerran että oli ollut vaikea saada hänet luopumaan vaipoista. Miksi sinä pohdiskelija ja muut vaippailjat käytätte vaippoja? Onko siinä jotakin seksuaalista vai onko siinä yleensä jotakin muuta? - Pohdiskelija
kosmi kirjoitti:
Miehenikin käyttää vaippoja. Hän on ulospäin aina ollut sellainen kovis tyyppi, eli tämä puoli on täysi vastakohta. Ei tästä tarpeesta ollut mitään osvittaa ensimmäisinä onnellisina vuosina. Vasta parisen vuotta sitten sain mieheni kiinni, kun heräsin ennen häntä juhlimis illan jälkeen. Siitä on monet itkut ja kysymyksen tulvat käyty.
En vieläkään kyllä ymmärrä tätä asiaa/tarvetta. Ensin pelkäsin että jos siinä on jotain seksuaalista, niin kiinnostaako häntä seksi ollenkaan kanssani. Sanoi että ei se ollenkaan vähennä hänen kiinnostusta minua kohtaan, mutta joskus mieleni kuitenkin tekee tepposet.
En ole hyväksynyt asiaa vieläkään, mutta en myöskään enään asiasta sen enempää puhu. Mieheni käyttää joka viikonloppu noin puolitoista vuorokautta vaippoja. Enää ei edes yritä piilotella mitenkään. Tallustelee vain pokkana t-paitasillaan ja vaipoissa pitkin asuntoa. Näinä hetkinä en saa seksiä ja aina pelottaa että mitä jos joku tulee kylään. Hän on myös erittäin läheisyyden haluinen aina vaipoissa ja harmittaa että itse haluaisin tätä halailua ja lähellä nukkumista enemmän ilman niitä vaippoja. Joskus kännipäissäni annan mieheni pukea minullekin vaipan. Aamulla yleensä pakko ottaa pois (hänen harmikseen),koska vaippa on tosi kuuma.
Jotakin turvallisuuden tunteesta mieheni kertoikin. Sanoi että oli pienenäkin salaa vaippoja käyttänyt. Hänen äitinsä kertoi kerran että oli ollut vaikea saada hänet luopumaan vaipoista. Miksi sinä pohdiskelija ja muut vaippailjat käytätte vaippoja? Onko siinä jotakin seksuaalista vai onko siinä yleensä jotakin muuta?Muovihousut ja vaippa saavat aikaan sen, että kiihotun seksuaalisesti, ilman että tajuan syytä tähän. Toisinaan mua inhottaa koko ajatus.Itse en tunne tarvetta pitää vaippoja kuin hetken.Itse en myöskään ainakaan tiedosta turvallisuudentunnetta jota tämä toisille tuo. Miehesi voi olla onnellinen siitä, että olet oppinut jollain tasolla hyväksymään hänen taipumuksensa, vaikka et itse tätä tajuakaan.En valitettavasti tajua miksi kyseinen asia kiihottaa minua välillä. Silloin siitä kenties voisi oppia poiskin. Tarve pitää vaippoja ja masturboida ei poista kiinnostustani vastapuolta kohtaan (onneksi). Kaipa tämä on asia jonka kanssa on vain (ainakin itse) elettävä.
- Kosmi
Pohdiskelija kirjoitti:
Muovihousut ja vaippa saavat aikaan sen, että kiihotun seksuaalisesti, ilman että tajuan syytä tähän. Toisinaan mua inhottaa koko ajatus.Itse en tunne tarvetta pitää vaippoja kuin hetken.Itse en myöskään ainakaan tiedosta turvallisuudentunnetta jota tämä toisille tuo. Miehesi voi olla onnellinen siitä, että olet oppinut jollain tasolla hyväksymään hänen taipumuksensa, vaikka et itse tätä tajuakaan.En valitettavasti tajua miksi kyseinen asia kiihottaa minua välillä. Silloin siitä kenties voisi oppia poiskin. Tarve pitää vaippoja ja masturboida ei poista kiinnostustani vastapuolta kohtaan (onneksi). Kaipa tämä on asia jonka kanssa on vain (ainakin itse) elettävä.
Kiitos vastauksestasi pohdiskelija. Olisi vielä mukava kuulla muidenkin syitä tähän tarpeeseen.
Toinen asia mikä mietityttää, on että mitä tapahtuu jos saamme lapsen? Mitä jos tarve onkin eniten seksuaalinen? Mitä tapahtuu ja mitä mies ajattelee jos vaihtaa vauvalle vaippaa? Mitä itse ajattelen? Annanko hänen vaihtaa sitä? Hän on kyllä itse sanonut että se on sitten ihan eri juttu. Mutta vaippojahan siinäkin käsitellään. Hän sanoi että yrittäisi siinä tapauksessa luopua niistä. Ei lapsi ainakaan kasvaessaan tyhmä ole ja penkoo varmasti kaappeja yksin jäätyään. Mutta miten sitä nyt muka noin vaan pystyisi lopettamaan kun nyt niitä on niin helppoa käyttää? - pohdiskelija
Kosmi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi pohdiskelija. Olisi vielä mukava kuulla muidenkin syitä tähän tarpeeseen.
Toinen asia mikä mietityttää, on että mitä tapahtuu jos saamme lapsen? Mitä jos tarve onkin eniten seksuaalinen? Mitä tapahtuu ja mitä mies ajattelee jos vaihtaa vauvalle vaippaa? Mitä itse ajattelen? Annanko hänen vaihtaa sitä? Hän on kyllä itse sanonut että se on sitten ihan eri juttu. Mutta vaippojahan siinäkin käsitellään. Hän sanoi että yrittäisi siinä tapauksessa luopua niistä. Ei lapsi ainakaan kasvaessaan tyhmä ole ja penkoo varmasti kaappeja yksin jäätyään. Mutta miten sitä nyt muka noin vaan pystyisi lopettamaan kun nyt niitä on niin helppoa käyttää?Hei taas Kosmi. En voi puhua keneenkään muun kuin itseni puolesta, mutta voin omakohtaisesti sanoa että pedofilia ei liity tällaiseen vaippafetismiin. Mielihyväntunne kohdistuu henkilöön itseensä eikä kukaan muu ole kohteena. On ymmärrettävää että asia josta puhuit tulee mieleesi. Miehelläsi tuntuu olevan melko vahva tarve toteuttaa addiktiotaan. Uskon että useimmat, (kuten itsekin) pitävät tämän tarpeen kuten monia muitakin (sm, virtsa,alistaminen jne )toteutumattomana seksifantasiana. Joskus se on varmaankin ihan järkevää.
Kosmi kirjoitti:
Toinen asia mikä mietityttää, on että mitä tapahtuu jos saamme lapsen? Mitä jos tarve onkin eniten seksuaalinen? Mitä tapahtuu ja mitä mies ajattelee jos vaihtaa vauvalle vaippaa? Mitä itse ajattelen? Annanko hänen vaihtaa sitä? Hän on kyllä itse sanonut että se on sitten ihan eri juttu. Mutta vaippojahan siinäkin käsitellään. Hän sanoi että yrittäisi siinä tapauksessa luopua niistä. Ei lapsi ainakaan kasvaessaan tyhmä ole ja penkoo varmasti kaappeja yksin jäätyään. Mutta miten sitä nyt muka noin vaan pystyisi lopettamaan kun nyt niitä on niin helppoa käyttää?Vauvojen kanssa miehesi taipumuksella ei ole mitään tekemistä. Korkeintaan vaippafetisistit haluaisivat itse olla vauvana roolileikissä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä oikeiden vauvojen ja pedofilian kanssa. Itse olen yli viisikymppinen nainen, nautin vaipoista ja muovihousuista ja tykkään vauva- ja pikkutyttöleikeistä, joissa minut alistetaan tuohon rooliin. Se tuntuu turvalliselta ja on siinä mukana myös seksuaalinen elementti. Muovihousufetissi minulla on ollut lapsesta saakka, vaipat tulivat kuvaan vasta myöhemmin. Kun omat lapseni olivat pieniä, vaippojen ja muoviliinojen vaihtaminen heille samoin kuin mitkä tahansa vauvoihin liittyvät hoitotoimet olivat minulle täysin neutraaleja, tottakai. Voit siis aivan huoleti antaa miehesi nauttia fetissistään. Se tuskin vähentää hänen kiinnostustaan sinua kohtaan, uskon sen pikemminkin lisäävän rakkautta sinua kohtaan, kun ymmärrät häntä.
- pohdiskelija
Nainen1954 kirjoitti:
Vauvojen kanssa miehesi taipumuksella ei ole mitään tekemistä. Korkeintaan vaippafetisistit haluaisivat itse olla vauvana roolileikissä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä oikeiden vauvojen ja pedofilian kanssa. Itse olen yli viisikymppinen nainen, nautin vaipoista ja muovihousuista ja tykkään vauva- ja pikkutyttöleikeistä, joissa minut alistetaan tuohon rooliin. Se tuntuu turvalliselta ja on siinä mukana myös seksuaalinen elementti. Muovihousufetissi minulla on ollut lapsesta saakka, vaipat tulivat kuvaan vasta myöhemmin. Kun omat lapseni olivat pieniä, vaippojen ja muoviliinojen vaihtaminen heille samoin kuin mitkä tahansa vauvoihin liittyvät hoitotoimet olivat minulle täysin neutraaleja, tottakai. Voit siis aivan huoleti antaa miehesi nauttia fetissistään. Se tuskin vähentää hänen kiinnostustaan sinua kohtaan, uskon sen pikemminkin lisäävän rakkautta sinua kohtaan, kun ymmärrät häntä.
Sanomasi pitää paikkansa myös min un kohdallani. Olisi mukavaa jutella kanssasi vähän enemmänkin.
- vaippaliina
Seuraako Nainen1954 vielä tämä palstan keskusteluja?
- Nainen1954
vaippaliina kirjoitti:
Erottiin muutama vuosi sitten ja kyllä nyt tämä puuma haluaisi kunnolla kyrpää sisäänsä!
- vaippaliina
Et varmaakan ole Nainen1954?
- Nainen1954
vaippaliina kirjoitti:
Et varmaakan ole Nainen1954?
Syntymäaika edelleen sama, ikää on tullut lisää.
Mutta jahkailijat pysykööt kotona. Minun kanssani miehenkin on osattava.
Oliko yllätys, että yhä seuraan palstaa? - Anonyymi
vaippaliina kirjoitti:
Pissat vaipassa tällä hetkellä.
- vaippaliina
Kiitos ystävällisestä vastauksestasi; toivotan Sinulle hyvää loppuelämää.
- kuriako
Jos tarpeessa oleva vaippatyttö (yli 40 v)löytyy joka kaipaa iskän kädestä hellyyttä ja kuria,niin kyllä onnistuu. [email protected]
- poika12345
Tänään oli jalassa muovinen vaippaliina ja siinä kaksi suorakaidevaippaa ja lisäksi Tena Men suojahousut(Level 4). Oli ilo pissata aika monta pissaa housuun. Tuli hyvät orkut sitten, siis ihan äsken. Nyt suihkunraikkaana ja pyyheliina ympärillä.
- kootinpalstala
Etköhän sä koodin foorumilla melkein joka päivä kirjoittele noita vaippa/pissa/kakka/ratikka/suomipoika juttujas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842