Kuka muistaa, miten siinä kävi? Kumpaan joukkoon kuulut? (Itse haluan kuulua Lasaruksen porukkaan). Tosin, vaikka olisikin rahaa, niitä tulisi antaa myös niille, joilla ei ole mitään. - Antaisitko sinä liiastasi?
Rikas mies ja
2
225
Vastaukset
- Hannu
hmm onko tämä Lasarus, joku rockkukko?
- TO
ilo , paras ilo eli ei rahalla sinänsä mitään tee, eikä se tee ketään onnelliseksikaan. Vaan se miten sitä käyttää. Jos voi toisten elämää ilahduttaa jollain tavalla tai vaikuttaa siihen että toinen itse oppii jollain tavoin parantamaan oman elämänsä laatua , se tekee onnelliseksi.
Mutta meitä on kai moneen junaan. Paha on katsoa esim. maailman eriarvoisuutta ja hätää ja nähdä miten vähän siihen voi vaikuttaa.
Omia toimiaan tulisi aina peilata koko maailman hyvinvoinnin kautta.
Mutta sekin on sitten niin että hyväntahtoisuutta käytetään helposti hyväksi?
Maailman suuri ongelma tulee olemaan vesipula mutta kukapa siihen kovinkaan paljon ymmärtää kiinnittää huomiota. Lyhytnäköisyys ja itsekkyys taitavat lopulta koitua ihmisen tuhoksi. Enpä tiedä pystyykö kukaan esim kulkemaan Aasiassa ihan hyvällä omallatunnolla? Ehkä heitäkin löytyy.
Kolikkojen jakaminen niille joilla ei niitä ole on vain karhunpalvelus apua tarvitsevalle. Parempi on osoittaa miten niitä kolikoita voi itse hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882