Tulisit,

Jeesus,

jo takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

14

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tulet etkä viivy!

      • pidetäänkin

        bileet!! Kiitoooss Herrallee!!!!


    • Uskova

      Aamen!

      • Jumalan voideltu

        Tulee sitten kun tulee.Sehän on meidän veli.


      • Uskova
        Jumalan voideltu kirjoitti:

        Tulee sitten kun tulee.Sehän on meidän veli.

        Aamen! Tosin en käytä Jeesuksesta se muotoa.


      • frihet
        Uskova kirjoitti:

        Aamen! Tosin en käytä Jeesuksesta se muotoa.

        Ei ole kunnioitusta Kristuksen nimelle, kun Hänestä, milloin jesseä milloin se sanaa käytetään, ei tainnut synnit vaaassa painaa, kun armon antajaa ei osata korkeammalle ylentää.

        Eiks teillä Suomessa vielä muutamia ihmisiä teititellä, täällä taitaa ainut olla kuningas suku.

        Tosin minulle aina tulee mieleen nuo Daavidin sanojen vaihdokset tuossa psalmissa 23, kun neljännen jakeen kohdalla muuttui Hän läheisemmäksi Sinä sanaksi, mutta olihan elämän mutkat jo pimeyden laaksossa ja tarve "läheisempi".


      • on(paitsi että
        frihet kirjoitti:

        Ei ole kunnioitusta Kristuksen nimelle, kun Hänestä, milloin jesseä milloin se sanaa käytetään, ei tainnut synnit vaaassa painaa, kun armon antajaa ei osata korkeammalle ylentää.

        Eiks teillä Suomessa vielä muutamia ihmisiä teititellä, täällä taitaa ainut olla kuningas suku.

        Tosin minulle aina tulee mieleen nuo Daavidin sanojen vaihdokset tuossa psalmissa 23, kun neljännen jakeen kohdalla muuttui Hän läheisemmäksi Sinä sanaksi, mutta olihan elämän mutkat jo pimeyden laaksossa ja tarve "läheisempi".

        "Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
        Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
        Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
        Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
        Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
        MEIDÄN Isäämme.
        Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
        Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
        Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
        Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä.


      • RitariOlevainen

        Kiitos että tulet, kohta aivan pian saamme nähdä Jeesuksen !


      • on(paitsi että kirjoitti:

        "Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
        Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
        Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
        Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
        Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
        MEIDÄN Isäämme.
        Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
        Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
        Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
        Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä.

        Jumalan perheväkeen! Pyhä Henki johdattakoon sinut uskovien yhteyteen, iloon ja riemuun Herrassa! Ole siunattu Jeesuksen nimessä!


      • frihet
        on(paitsi että kirjoitti:

        "Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
        Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
        Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
        Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
        Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
        MEIDÄN Isäämme.
        Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
        Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
        Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
        Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä.

        Voin sinulle valitettavasti kertoa, että kunnioitan Kristusta jopa tuolla tavoin, etten tahdo Häntä olentaa, itseni tasolle, koska päivä päivältä huomaan, kuinka suurta armoa Hän on minulle tarjonnut ja tarjoaa, jokin kunnioitus minulla kuitenkin on, koska en ole täysin kadottanut Jumalan pelkoa ja rakkauteni Kristukseen teettää minulla tekoja joita en muuten tekisi.

        Olen saanut kokea paljon näiden muutaman uskon vuoteni aikana ja muistan ensimmäisen kerran, kun sain kokea PH:n kasteen, tosin minä olen riippuvainen päivittäin Hengen avusta monin tavoin myös.

        Eiköhän siinä ole suuri ero sinutelle, kuin kutsu Jumalaa kuin koiraa "se", tai joksikin jesseksi tai taivaan faijaksi.

        No onhan kunnioitus kaikin tavoin kadonnut tän vapaan kasvatuksen myötä.


    • hansutuulia

      sydän odottaa Hänen paluuttaan, tule Herra Jeesus.
      Rukoukseni on, ennen Herran paluuta, että Hän pelastaisi omaisemme ja kaikki jotka vielä kulkevat ilman Jeeusta.

      • sari73

        jeesuss!!!!!


      • kauko k
        sari73 kirjoitti:

        jeesuss!!!!!

        Miksi te ette halua elää täällä maailmassa kun uskomuksenne mukaan Jumala on teidät tänne luonut.
        Haluatteko te jättää ei uskovat lapsenne tänne oman paremman elämän toivossa. Ja pääseehän täältä pois jos haluja on.


    • että joku turhia kainostelematta käyttää nimimerkkiä "Jeesus".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe