Voisiko joku kertoa mikä sitä vaaleahiuksista naista (Calleigh Duquesne) vaivasi jakson aikana? Ensin kuvitteli rikospaikalla, että joku tähtäsi häntä aseella takaraivoon ja jakson lopussa ampumaradalla ollessaan, tippui katosta verta...Mä en katsonut kokonaan, joten tipuin kyydistä. Oliko sillä stressiä?
15.10. tullut jakso
Pisarat
2
328
Vastaukset
Rikospaikalla häntä uhkaili virkaveli, joka oli varastanut todisteita voidakseen myöhemmin itse päteä sankarina. Tuo virkaveli ampui itsensä labran tiloissa, siitä veri roiskui kattoon.
Itsensä ampunut poliisi oli muistaakseni Horation veljen entinen työpari.- Pisarat
Vai niinkö se meni, olinkin sitten aivan pihalla koko juonesta...mutta kun se nainen oli ampumaradalla ja veripisara tippui sen naisen yläpuolelta. Pitääköhän mun katsoa jakso jostain uudestaan? Ei hitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111682
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123977
- 93943
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil66914Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 83810