Tietääkö joku mistä saisi ostettua kwak-laseja? Siis sellainen mistä kuuluu juoda samannimistä olutta. Ei tarvitse olla aito tai mitään.
kwak-lasi
4
1513
Vastaukset
- viinuri
Ota yhteyttä www.servaali.fi , eiköhän heillä ole myynnissä. Lasit ovat melko hintavia.
Olen kuullut tuttavaltani, että ns. "kalaravintolat" Helsingissä (esim. Janoinen Lohi, Vastarannan Kiiski) järjestäisivät kerran vuodessa olutlasihuutokaupan tai vastaavan, jossa he myyvät ylimääräiset pois. (Panimot kun tuppaavat lähettämään joskus laseja hyvän yhteistyön hengessä, liikaakin.)
Tai kysy rohkeasti, josko luopuvat, jos maksat :)
Itselläni kävi tuuri, sillä löysin aidon Kwak-lasin muistaakseni 1-2 eurolla (jep, yhdellä viiva kahdella) kirpputorilta :D Sieltäkin kannattaa etsiä, olen löytänyt monia hyväkuntoisia laseja toreilta. Kwakki oli erittäin hyvässä kunnossa, sillä en usko sille löytyneen käyttöä ja eipä olut onneksi pesty koneessakaan :) (ainakaan liikaa, kalkkia ei ollut)- Anonyymi
Mulla ois pari aitoa, käyttämätöntä. Voin laittaa ne vaikka Toriin, jos haluut ostaa.
- Anonyymi
Voisiko tuolta saada:
https://www.smyla.fi/beerology-quarter-yard-glas.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020